^ on iki ^

60 26 3
                                    

Karşımdaki beden gülmeye başladı ve "Bizimle MV çıkartmak için seçmelere katılan birinin bizi tanımadığını ilk defa görüyorum." dedi. Fazla tanıdık geliyordu, biri daha demişti sanki.

Ah doğru ya, Kai. "Ah Huening Kai de aynısını sormuştu, herkese tek tek rezil oluyorum of. Ya ben şirket normalde kız almıyor ya şirketi istiyordum yani o yüzden." dedim.

"Ahh, acıttı. Resmen kullanılıyoruz, hm?" dedi gülerek. "Üzgünüm, o anlamda demedim yani bu grubu tanımıyordum o anlamda dedim." diyerek toparlamaya çalıştım. Mal gibi gözüktüğüme adım gibi emindim bu arada.

"Hey, bayan sert yumruk sen misin? Woa demek karşılaştık. Kai bize olanlardan bahsetmişti. Tanıştığımıza memnun oldum Bayan Yumruk." dedi.

"Tanrım lütfen günlük rezil olma kotamı doldurmuş olayım artık lütfen.." diye yakınmaya başladığımda karşımdaki beden gülmüştü. Ben de çalışmaya başlamaya karar vererek biraz ilerledim.

Çok az kişi geçmiş gibi duruyordu, sadece 3 stüdyo ayırmışlar ve şu an bu stüdyoda ortalama sadece 15 kişi falan var. Tabii bir de oturup çalışanları izleyen Soobin, Kai ve diğer 3 üye. Evet sanırım kesinlikle üyelere çalışmam gerekiyordu.

Önce dansı açıp temel hareketlerden başladım, elleri ayrı, ayakları ayrı öğrendim. Aradan ortalama 4 saat geçmişti ki etrafta sadece 7 kişi kalmıştı. Üyeler de işsiz gibi izlemeye devam ediyorlardı.

Hareketleri öğrenmiştim. Ayrı ayrı yaptığım için başta yavaş ilerlersem de daha rahat öğrenmiştim ve bu şekilde direkt öğrenenlerdense yanlış yapmayacağımı düşünüyorum. Mesela yanımdaki kız direkt açıp öğrenmeye çalıştı ve 2 saattir doğru düzgün hiçbir şey başaramadı.

Toplamda 7 saat geçmişti ve stüdyoda çalışan 3 kişi kalmıştık. Üyeler ise bir nevi görevliler gibi bekliyorlardı. Uzun saçlı olanın beni işaret ederek yanındakine bir şey dediğini fark ettim. Ama anlayamadım tabii ki. Etrafta herkes kendi şarkı açtığı için kulaklık takmıştım. Ki bence onca sestense bu çok daha mantıklıydı.

Yazar
Bu arada sarı saçlı olan Taehyun. Kai'yi tanıyor zaten artık. Yani sarı saçlı olan diyince Taehyun olduğunu anlayın.

-
dunyanin en kotu kitabi resmen aq bu ne
070524

my love - kkh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin