^ üç ^

102 27 8
                                    

Yurin

Normal Yurin şu anda götünü devirip yatar ve uyurdu. Ama normal Yurin 44 saat şarkı sözü de yazmazdı. O yüzden hemen kalktım ve yapabildiğim en sağlıklı ve az kalori aldıran yemeği yapıp olabildiğince yavaş yedim.

Daha sonra ise kalkıp çalışma masamı ve evi topladım ve gidip uzunca, rahatlatıcı bir duş aldım.

Ardından yatakta uyuya kalacağımı düşündüğüm için tekrar çalışma masama gelip oturdum ve bilgisayarımı açtım. Geçenlerde melodi yapabildiğimiz bir uygulama indirmiştim ve çok hoşuma gitmişti.

Bazı insanların direkt internetten bir melodi seçeceğini düşünüyordum ve müziği kendim yaparsam büyük bir avantaj olabilirdi. Ben de hemen sözlere uygun bir müzik hazırlamaya koyuldum. 3 saat kadar bir süre sonra melodi hazırdı.

Saat çoktan 12 olmuştu. Bir kaç yer değiştirip tekrar denedim. 3-5 kısmı da değiştirip denedim ve o da bir buçuk saat kadar sürmüş olacak ki saat bir buçuğa geliyordu.

Üstümde kocaman bir uyku vardı ve müziği kaydedip bilgisayarımı kapattım. Sonra da hemen yatağıma yatıp uykuya daldım.

-

Uyanamayacağımı düşündüğüm için alarm kurmuştum ve saat dokuz olduğuna alarmım çaldı. Zor bela uyanıp yataktan bir şekilde kalktım ve yüzümü yıkayıp kendime gelmeyi umdum. Birkaç kere yüzümü yıkadıktan sonra kendime ancak gelebildim.

Mutfağa gidip salata yaptım ve tok tutmasını umarak bir de yumurta haşaladım. Yemeği yaptıktan sonra ise yerken oyalanmak için bir de elime telefonumu aldım ve masaya oturdum.

Three idiots

Yurin
Offf

Minji
Gene noldu

Yurin
Normalde öküz gibi kahvaltı yapan ben
Şimdi bir (1) tanecik haşlanmış yumurta ve salata yiyorum
Salata da salata olsa aq
İçinde bi tane hıyarla şu küçük domatesler var ya 2 tane de ondan var
SALATA MI DENİR BUNA AMK

Mingyu
RKEJGIOERHGIEUOHGOIEJRGUIOHJ

Yurin
Neye gülüyorsun yaa
Çok zor durumdayım şu an
Gülmeyin ayb
Gülmenizi hak edecek naptım ben :(

Minji
Kıyamam yaa
Ya da kıyarım banane
PUHHAHAHAHAH
Ağla veled
Ben diyetteyken sen bana gecenin ikisinde (2) en sevdiğim kimchinin fotosunu atmıştın
HEM DE YERKEN

Yurin
Tamam hak edicek bişi yapmış olabilirim belki aa
Neyse yemeğim bitti benim

Çok çok fazla olduğu için (!)
Saat de 10 olmuş zaten yolculuk yarım saat sürüyor
Gidim ben daha evi toplicam bıbı

3x çevrimdışı

-

Hızlıca evi topladım ve laptopumun çantasını aramaya başladım. Melodiyi ondan açacaktım ve sözleri de ben yazdığım için zaten aklımdaydı. Eğer playback yerine hem söyleyip hem dans edersem şansım da artardı.

5 dakikalık bir arayışın sonunda laptopumun çantasını buldum ve laptopumu içine koyup dolaba yöneldim. ''Acaba seçmelere giderken ne giymeliyim?'' diye konuştum kendi kendime.

O zamana daha var diyerek ne giyeceğimi düşündüm. Genelde dans edeceğim zaman eşofman giyerdim ama seçme günü şık da görünmek istediğimden etek giymeye karar verdim. Böylelikle kendimi de biraz biraz alıştırırım diye düşündüm. Etekle de rahatım tabii ancak eşofmanla olduğu kadar değil.

Ne giyeyim diye düşünürken gözüme siyah eteğin takıldı. Siyah, önden düğmeli, kot bir etek. Onu giydim. Üstüne de eteğim yüksek bel olduğu için tam eteğin başladığı noktada biten beyaz üstünde siyahla California yazan cropumu giydim. Altına da yüksek topuk ve tam taban olan, kısa ama bilekli siyah botlarımı geçirdim.

Kulaklarıma da uzun ince ve siyah olan zincir küpelerden geçirdim, ve lapotopu da alıp evden çıktım.

-

ne kadar berbat yazıyormuşum..
düzenlemek istesen düzenlenmez de, baştan sonra tekrar yazmak lazım bunu
neyse üç beş yazım hatası dışında pek bir şeye bakmıyorum, zaten ana konuyu değiştirmeyeceğime göre kâfi bence.

my love - kkh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin