Yeni Mesaj!
HYBE ENTERTAINMENT
Merhaba Bayan Park Yurin, Dün katılmış olduğunuz TXT ile MV çıkartma fırsatı için olan seçmelerden aldığınız düzeyi haber vermeliyim. Kazandığınız düzey B. Yarın aynı yerde olacak. Seçilenlere yeni seçmeler olacak. Ancak bu sefer kural var, bir TXT kareografisi olmak zorunda. İyi günler."ANASINI SİKEYİM GEÇMİŞİM!?" diye bağırdım. "NE?" diye benimle bağırıp saniyede heyecanlanan Minji ve sokak ortasına bağırmayın diye kızan Mingyu ile bir yere oturma kararı aldık. Biraz muhabbet edip oturduk ve hemen bir TXT kareografisi ezberlemek için stüdyoya gitmeye karar verdim. Önce eve uğrayıp üstümü değiştirdim ve siyah eşofmanın ile üstüne de beyaz sıfır kollu bir crop giydim. Ayakkabı olarak da beyaz Nike ayakkabılarımı giyip hızlıca evden çıktım. Yol günün yoğunluğundan dolayı daha uzun sürecek gibi gözüküyordu ve ben de kareografisi olan bütün TXT şarkılarını teker teker açıp kulaklığımı takıp dinlemeye başladım.
Kulağıma en çok hangi şarkı sinerse onun kareografisini yapma kararı aldım.
Yazar: Yayımla kısmına tıkladım, wattpad uyarı verdi amk okumak 36 saniye sürüyor emin misin diye KFĞSKCĞSMFĞSKCĞSKGĞWKF
Valla wattpad kardeş, eminim çünkü bu sefer 5 gün evde yiyecek bi bokum olmadığı için yarın da bölüm atarım o yüzden bu gün kısa atsam da olur-
tatile denk gelmişti sanırım
(bölümleri de tatilde düzenliyorum woaw)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my love - kkh ✓
FanfictionYurin: Siz ciddi misiniz?? Cinsiyet farketmeksizin derken sayın bang? . :: txt au :: :: +yeonbin, +taegyu ::