^ on bir ^

67 26 8
                                    

Yurin

En çok hoşuma giden dans Blue Hour olmuştu. Ben de onu yapmaya karar verdim, nakaratı vs. çok hoşuma gitmişti.

Dans videosunu ezberlerken telefonuma mesaj gelince ekranı kapladığı için küçük çaplı bir sövsem de, gelen mesaj ile duraksadım.

HYBE Entertainment
Yarışmada B aldığınız için bir sonraki kademeye yükselmiştiniz Bayan Yurin, zaten haber verilmiştir. Bu sefer yarına kadar öğrenmeniz gerektiği için şirketimiz yarışmayı geçenlere dans stüdyosunu açma kararı aldı. İsterseniz gelip şirketin stüdyosunda çalışabilirsiniz.

Three İdiots

Yurin
Şirket yarına kadar öğrenmemiz gerektiği için dans stüdyosunu ilk turu geçenlere açmaya karar vermiş
Şimdi şirkete gidiyorum orada çalışacağım

Minji
Ne güzel işte hayatım, git hemen fazla vaktin yok

Mingyu
Aynen, hem bu şekilde diğer geçenlerin yetenek oranlarını da görmüş olursun
Eksiklerin varsa daha rahat halledersin

Yurin
Otobüsteyim, gidiyorum şu an
Bıbı

Mingyu
Bayy

Minji
Baybayh

Yurin

Güvenlik başta beni direkt almayınca mesajı gösterdim ve aldılar. Adamlar güvenliği elden bırakmıyor tabii.

Geldim ve bizler için ayrılan 3 stüdyodan birine girdim. Herkes çalışıyordu. Visual'i çok güzel olanlar vardı, dansı çok güzel olanlar da vardı. Ve her ikisine birden sahip olanlar da vardı...

Tamam, kendime de o kadar çok çirkinim ya da o kadar çok dans veya ses yeteneğim yok demiyordum tabii ki ancak bunlar idol olmaya dünden hazır gibiler amına koyayım.

Bunları düşünürken yaklaştık 17 dakikadır kapının önünde etrafa mal mal baktığımı yanıma gelen bedenin "İçeri girmeyi planlıyor musun?" diye sormasıyla fark etmiştim.

Saçları kısa ve kırmızı idi. Yüzü de fazla yakışıklıydı, vicudu da güzeldi ve sesi de çok hoştu. Al işte bu varken kim niye beni seçsin?

"Neden suratın asık ve içeri gelmiyorsun." diye sordu. Yüzü çok fazla tanıdık geliyordu ama çözemiyordum, nerde görmüştüm bu çocuğu ya?

"Ne mi oldu? Amına koyayım etraftan yetenek akıyor, evet ben de o kadar kötü ya da çirkin değilim ama bunlar da yani maşallah. Ya da sana ne demeli? Sesin normal konuşurken bile çok güzel. Ben olsam senin yerine beni seçmezdim mesela. Seçen de kusura bakma ama enayidir yani." diye yakındım.

Karşımdaki beden gülmeye başlayınca anlamaz bakışlar ile ona baktım ve "Ben seçmelere katılmadım ki. Yani katıldım ancak katılalı çok oluyor. Çıkış bile yaptım ben." dedi.

"Demek yüzün o yüzden tanıdık geliyordu ama tam çıkartamadım görsel hafızam çok kördür üzgünüm. Ben Yurin, Park Yurin." dedim ve elimi uzattım.

"Ben de Soobin, Choi Soobin." diyerek elini uzattı ve elimi sıktı. "Um, Soobin adı çok tanıdık ama- DUR TXT ÜYESİ OLAN MI?!?!!" diye bağırmıştım şaşkınlıktan. Daha yeni gördüğüm bir yüzü nasıl bu kadar çabuk unutabilirdim ki? Aptal Yurin.

-
120424
Yurin mal mısın cocum

my love - kkh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin