4.rész

1.5K 136 6
                                    



Choa és férje, elhitte amit kicsi fiúk mondott nekik. Hiszen Jungkook sosem hazudna, semmiért és senkiért. Viszont ezt megtette, Teteért. A szülők egy kis ideig eltiltották Kookot az állatkerttől, nem szeretnék, ha újra valami baja essen.

Tete mindennap kapott egy kisebb fajta "kiképzést", amiben maga Doyoon is segített fiának. Az állat sokszor nem tudta mit csináljon mikor kérik, vagy játszani akart, ezért a saját feje után ment. De mikor a másik kezére nézet, mindig félre dobta, hogy ő mit szeretne csinálni. Megakart felelni, nem csak Doyoonnak és Choának. Hanem Jungkooknak, neki a legjobban.

Az idő megy, a pici tigris pedig kezdett már nagyobb lenni. Jungkooknak utolsó napjai vannak iskola előtt. Hiszen ő most megy első osztályba, és mikor Tete a délutáni szundiján van, ő szorgosan tanul. Minél több időt szeretne a kis állattal tölteni, mert tudja utána nem lesz. Az apukájának is ugyan úgy segítkezik, hiába hisztizik rá Tete, kis féltékeny.

- Jungkook nem maradhatok kint ma is sokáig!- szól rá szigorúan az anyuka.

Majdnem minden este kint maradnak a tigrissel csillagokat nézni, volt, hogy szöktek ki együtt. Mindketten szeretik nézni őket. Közben mindenen tudnak gondolkozni, vagy csak csodálni a csillagokat vagy a másikat.

Jungkook sokat beszél általában ilyenkor és még a legkisebb kis bajait elmondja, amit a kicsi figyelmesen hallgat, hisz nem is tudna válaszolni rá, bármennyire is szeretne.

- Nem fogunk.- engedi ki az ajtón Tetét, aki boldogan szökdécsel ki.- Szia mami!- rohan utána.

Nevetve rohannak fel kedvenc helyükre, a dombra. Szeretik itt tölteni az idejüket. Mindenfélét tudnak itt csinálni, még piknikezni is. Mikor Choa csomagol ételt, néha el hoznak egy kisebb pokrócot és azon töltik délutánjaikat.

- Tete, óvatosan!- szól rá aggódva Kook. - A végén eltöröd valamidet.- össze vissza ugrál a fűben és úgy érkezik le, hogy szegény nyuszi fiú, azt hiszi eltörik valamije.

Mikor felérnek a tetejére, a pici a gyermekláncfűbe ugrik, ami az ugrás miatt szét jön és a levegőben kezd el szállingózni. A kicsi hapcizik is egyet. Kook halkan kuncog rajta és azt gondolja milyen aranyos. Lefekszik mellé hátára, amire mindketten tudják mi fog következni. Legurulnak a dombról.

- Egy, kettő, három!- kezd el gurulni Kook, utána a kicsi tigris.

Nem teljesen gurulnak le, csak a negyedéig. A végén magához öleli a tigrist, aki farok csóválva élvezi a pillanatot és dorombol gazdájának. Kis ölelkezés után, Tete játékból a gazdája pólójába akasztja fogait és húzogatni kezdi, kiadva kis hangokat.

- Tete, megint kilyukasztod!- annyira már nem is érdekli, mert az összes ruháján található egy kisebb lyuk. Choa szokott haragudni ez miatt.

Birkózós játékot kezdenek el játszani, mikor elfáradnak csak fekszenek. Mikor kezd esteledni, a domb tetején fekszenek el egymáshoz közzel. A feljövő csillagokat figyelik, amik gyönyörűen csillognak az éjszakai tájon.

- Szerintem Tete, te egy csillag leszel majd.- néz el rá, ekkor a kicsinek valami megcsillan szemeiben. - Az egyik mesében, azt mondják, hogy azok leszünk. Oroszlán mondta, de szerintem tigrisekre is igaz lehet. - Tete csak eldönti a fejét oldalra és álmosan pislogva figyeli a másikat. - Nem sokára iskolába kell menjek Tete, nem tudom mennyi időm lesz rád.- szomorodik el.- Anyu és apu itt van, na meg Yugyeom bácsi. Ők vigyáznak rád, mikor én nem tudok.- teszi mellkasára.

Tete szomorú lesz a hallottak alapján, ezért a másik arcára nyal és nyakába bújik. Nem akarja, hogy a másik egyedül hagyja. Hiába lesznek itt a többi Jeonék, ő Jungkookot akarja. Aki szereti és játszik vele, na meg tanítsa. Vele akar menni, hogy együtt tudjanak lenni. Nem tudja elképzelni nélküle a napokat.

- Sajnálom Taehyung.-szólítsa most először teljes nevén, ezért tudja komolyabb a helyzet.

Mivel Choa megkérte menjenek haza hamarabb, ezért ezután haza is mennek. De a kicsi fiú szívében ott bujkál a lelki ismeret, mert nem tudta elmondani a teljes igazságot. De megkell tegye szüleiért, mert megígérte nekik, hogy a legjobb tanuló lesz a legjobb helyen. Még pedig Szöulban, ahol a gazdag nagynénikéje lakik, akihez költöznie kell az egyezség szerint.

- Időben.- mondja anyukája az ajtó mellett állva, már nyitott ajtóval várta őket.

- Szépek a csillagok mami.- megy be mellette, Tetével a kezében.

- Igen azok.- csukja be a falapot.- Milyen volt?- veszi le a cipőjét.

- Nagyon jó!- válaszolja mosolyogva és lerakja Tetét a földre, aki szalad is be az ebédlőbe, az illatok után.

- Vacsorázunk és mesélj apának.- öleli magához fiát és egy cuppanós puszit nyom arcára, aki ezt megkacagja.

Bemennek és helyet foglalnak helyükön, de Jungkook előtte az apukájának ad egy puszit arcára.

- Képzeld el Jungkookie, hogy ma születtek szurikáták.- erre felragyog a kis fiú szeme.

- Tényleg? Holnap mehetek én is? Látni szeretném őket!- kéri apukájától.

- Eljöhetsz velem.- paskolja meg fia fejét.

- De nagyon vigyázz!- szólal fel anyukája is.

- Rendben. Hallod Tete, szurikáták!- néz le a kis állatra, aki fejét tömi. De ahogy elér a tudatáig a dolog, hogy megint mással lesz Jumgkook. Felemeli fejét és sértődve fordítsa is el, mint egy kis díva, amin mindenki felnevet.

- Szerintem Tete nem tart veletek.- nevet az anyuka.

- Mindig ilyen!- panaszolja a kis fiú. - Most megint engesztelhetem ki valamivel.- turkál unottan az ételbe és fel is könyököl.

A házaspár ezen is jót kacag, hiszen ez olyan jelenet volt, mint ha házaspárok lennének és Tete lenne a féltékeny felesség.

- Majd holnap kifésülőd a bundáját. - talál ki valamit az anyuka. - Azt amúgy is imádja.

- Köszi anyu.- falatozik boldogan.

Tete az utolsó falatot is megeszi, azután Jungkook lábához megy és körbe dörgöli magát hozzá dorombolva. Teli a hasa és hízelegni  akar, hogy gazdája megsajnálja és felvigye. Farkincájával is cirógassa a másikat, ezzel mindent bevetve.

- Egy perc Tete.- kezd gyorsabb étkezésbe.- Finom volt, jó éjszakát!- pattan le a székről.

Gyorsan ad a szüleinek egy puszit, akik viszonozzák. Felveszi Tetét és felmennek a szobába. A kis állatott befekteti az ágyba, ő pedig elsiet a fürdőbe tisztálkodni. Addig a kis tigris is magát nyaldossa, esti fürdésnek.

Jungkook mikor végez, felveszi pizsamáját és kinyissa az ablakot, hogy ne legyen melegük az este. Befekszik az ágyba, Tete pedig egyből hozzá bújik. Egy puszit ad buksijára és átlépi ő is az álmok világát.

_____________________________
Sziasztok Tiglánok❤️
Remélem elnyerte tetszéseteket ez a rész, a hibákért pedig bocsánat<3
Látáttok, hogy a fiúk mennyire jól érzik magukat? Mint a Harry koncerten és a mai Ama díjátadón. Öröm látni arcukon a mosolyot és hogy, egyáltalán nem fogják vissza magukat<3 loveyourselfarmy

Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸Where stories live. Discover now