Az idősebb óvatosan helyezi el szerelmét, a közös ágyukon. Egymás szemébe hosszan bámulnak, azt se tudják, hogy most pontosan mit is kéne tenni. Talán a szívükre hallgatni, ami ösztönösen súgja, mi tegyenek. De mielőtt bármibe is bele kezdenének most, Jungkook meleg tenyerével, Tete arcát kezdi el cirógatni.- Biztos vagy benne?- kérdezi meg halkan.
- Ez választ ad?- karolja át nyakát, feljebb emelkedve hajol ajkaira bátran, megmutatva az idősebbnek, hogy mennyire is biztos jelenleg a következő dolgokban.
Feketeségben rejtőzik egy kisebb aggódás, de mivel szerelme ennyire magabiztos, ő is elkergeti feje felől a legrosszabb gondolatokat. Valamennyire ismert a témában, direkt nézet is utána párszor, hogy ha eljön az idő, minden tökéletes legyen. Úgy érzi, hogy nem szabadna ennyire rá stresszelnie, hiszen Tetével van, akit mindennél jobban szeret és ha a szerelmét mutassa ki, akkor biztosan nem fogja őt tudni bántani.
Jungkook elsőnek Tetének segít megszabadulni mindenegyes ruhadarabtól, aki alma piros arcát nem tudja takarni. Helyette szemeit süti le, alig merve a másik bogaraiba pillantani. Az ágyban feljebb mászik, lábait összezárja. Kook ezt mind nagyon édesnek lássa, egyben szexinek. Ahogyan tigris alakjában van és a reakciói, elveszi az eszét. Gyorsan próbál megszabadulni minden ruha anyagtól, ami felesleges lenne jelenleg neki. Ezután az ágyra térdel és a tigris fiú lábaihoz mászik. Alsó ajkába harap egyet és fej rázva nézi az összezárt napbarnított lábakat. Hatalmas tenyerét a bokájára rakja, finoman feljebb simítva combjaihoz, amit a szürkeség végig követ kék bogaraival. Combjainál megáll és fel pillanat, amire a másik nem tudja mit is reagáljon. Jungkook egyszerűen szétfeszíti őket, hogy terpeszbe tudja rakni a két lábat. Majd nemes egyszerűséggel közelebb húzza magához a kisebbet, aki kicsit megijed a hirtelen mozdulatok miatt. Az idősebb ezt érzékelve a belső combjait kezdi el simogatni.
- Ne ijedj meg, csak élvezd az egészet. - fog finoman a nemességére, ami már éledezni kezd.
Tete az új érzés miatt nyög egyet, ami még magát is meglepi, ezért szájára fog. Soha nem érzet még ilyet és annyira jó, ahogyan a másik fogja ott őt, és lassan mozgatni is kezdi csuklóját. Lábai bele remegnek és már mindkét kezét száján tartsa, ezért Jungkook elveszi onnan másik kacsójával.
- Szeretem a hangodat, ne fossz meg tőle.- küld egy halvány mosolyt, ekkor pedig egy erősebbet ránt rajta.
Bátran kiengedi a hangját, hiszen szerelmét egyáltalán nem zavarja. Kezével helyette a lepedőt markolgassa, főleg akkor, mikor a feketeség szájával kezdi el kényeztetni, ami százszortább jobb érzés, mint bármi más, amit eddig csinált. Elsőnek nem értette miért veszi be a szájába, de ahogyan mozgatni kezdte fejét és meleg lehelete körbe ölelte nemességét, csak élvezni tudta. Akaratlanul emeli fel csípőjét, miközben a fekete tincsek közzé markol. Nem bírja kontrol alatt tartani testét, egyre jobban érzi a forróságot, ahogy minden porcikáját átjárja. Jungkook próbálja a lehető legjobban végezni dolgát, mindent bevetve, még nyelvét is. Közben egyik ujját is bevezeti bejáratába, hogy neki kezdjen a tágításnak, reméli, hogy mindent jól csinál és semmit nem ront el. Idegen érzés ez is a tigrisnek, kényelmetlen is, ahogyan csatlakozik a második is. Jungkook próbálja jó érzésbe vinni át, ami vegyül a fájdalommal. Nem sokára Tete elélvez a sok ingertől, ezzel Jungkook ujjaira szorulva, ami miatt még jobban már szeretne teljesen elveszni a szürkeségben. Gyönyörű hangja, ahogyan nevét nyögve ér a csúcsra, teste megremeg, ez mind az őrületbe kergeti. Szájából kiengedi férfiasságát, örömnedvét pedig lenyeli, ami számára olyan, mint a méz. Tete piheg, haja homlokához van ragadva az izzadságtól, az ágyon szét van terülve. Jungkook csókjaival halad feljebb, bimbójához külön kitérve, amit szájába vesz, hogy egy kicsit megkínozza, de egyben kényeztesse párját. Erre kék szembogarait kinyissa és még mindig pihegve, de élvezi amit a másik csinál, hiába, hogy egy kicsit olyan csípős érzést ad. Alatta mozgolódni kezd, mellkasát jobban kinyomja, lábait összekulcsolja dereka körül, hogy ne tudjon szabadulni. Mikor úgy érzi, hogy most már elég, mohón hajol az eper ajkakra. Szinte csak úgy falja őket, miközben már álló férfiasságát hozzá dörgöli. Nem tudni mennyi idő is telik el, ameddig ízelik egymást és egyre jobban kívánják a másikat. Nehezen elválik Jungkook Tetétől, ahogyan pedig rápillant, halványan el is mosolyodik, amit párja viszonoz.
- Olyan gyönyörű vagy.- bókol neki, még ilyenkor is.
- Ne mond!- neveti el magát és tigris farkával a másik arcába csap.
- Akkor szexi vagy.- súgja halkan és ajkaira egy gyors nyelves csókot hint. - Figyelj kicsim.- vált komolyabbra.- Még én sem csináltam, de nagyon óvatos leszek, nem akarok fájdalmat okozni neked. - fog arcára.
- Fájni fog?- kérdezi nagyon ártatlanul.
- Az elején, de aztán jobb lesz. Vigyázok rád.- rakja hozzá, amire a tigris fiú bólint.
Egy utolsó csók után, Jungkook feltérdel és nemességére köp, amit utána szét ken. Tényleg készülni akart az elsőre, arra vett volna mindent és akár még többet olvasót volna róla, esetleg videót is nézet volna. De ez most hirtelen jött, így semmilyen óvszer vagy esetleg más eszköz lenne nála. Csak magukra vannak utalva és egy kicsikét retteg, hogy nem tudja jól teljesíteni a ráeső részt. Kicsit el is gondolkozik, ezért Tete rángassa vissza a jelenbe.
- Én is csináljam azt, amit te velem?- maga előtt is a kép, ahogyan ez az édes fiú kényezteti őt, de most nem ő a lényeg, ez az első együttlétük.
- Nem.- rázza meg fejét.
Megfogja férfiasságát és bejáratához rakja, majd nagyon lassan bevezeti a hegyét, majd kihúzza. Tetének ez egy kicsikét fáj, de bírja, amit a másiknak is jelez. Ezt párszor eljátssza még, utána egyre mélyebbre engedi magát, persze lassabban és óvatosabban, ahogy tudja. Nem hitte, hogy ennyire nehéz lesz kontrolban tartania magát, hiszen felemelő érzés a másikban lenni, és nehezen fogja vissza magát, hogy ne gyors tüzeljen, esetleg kezdjen el azonnal mozogni. Teljesen a másik fölött van és nem magára koncentrál inkább, hanem szerelmére, akinek még könnycseppje is kicsordul, a fájdalom miatt arca is eltorzul. Jungkook szép szavakat kezd el suttogni, kezeiket pedig összekulcsolja feje mellett. Elterelje a figyelmét, nyakát kezdi ellepni csókokkal, miközben egyik kezét elengedi és újra nemességére fog rá, hogy élvezni kezdje. Nem sokára Tete jelez, hogy már elkezdhet mozogni, ezért újra összekulcsolja kezeiket és meg is teszi az első lökést, amihez társul egy apró férfias nyögés. Jungkook számára ez egyenlő a mennyországgal, nem tudja leírni milyen érzés a másikban lenni, ahogyan testük összeforr, szerelmük teljes. Lihegve bújik meg nyakában a tigrisnek, aki ugyan úgy érez. Érzi még a feszítő érzést, de az valahogyan halványul az élvezet miatt. Mámorító így lenni, főleg ahogyan Jungkook folyton eltalálja azt a pontját, amitől csillagokat lát. Nem tagadja, mikor meglátta mekkora nemessége, hatalmasat nyelt, azt se tudta, hogyan fog beférni, nagyon is fájt neki. De most, könyörög, hogy ezzel a nagy mérettel, minél mélyebben legyen benne. Hátát karmolja, hogy a feszültségét levezesse, lábait összekulcsolja dereka körül, hogy magához láncolja. Szemeit hol nyitva tudja tartani, hol csukva. Szájából csak a nyögések hangja, nem is tudja csukva tartani. Ahogyan pedig szexi párja nyakában liheg, férfias morranásokat adva ki magából, miközben csípője mozgása gyorsul, vagy éppen meghullámoz benne nagyobbakat lökve, hogy a nevére se emlékezzen. Jungkook imádja Tete mindenegyes porcikáját és ezt nem győzi hangoztatni. Mindketten érzik a végét, a csomót gyomrukban, testük remegéseit, aminek a következménye, a gyönyör kapuja. Elsőnek Tete lépi át az élvezet kapuját, amit Jungkook követ. Lábujjhegyükig bele remegnek, végső élvezeteket nyújtva a másiknak, hogy azután megpihenjenek a másik karjában.
______________________________
Sziasztok Tigálnok🐯❤️
Nagyon régen írtam szexuális tartalmú jelenetet*vicces ez a szó* , őszintén nem tudom milyen lett, remélhetőleg nem olyan rossz<3
YOU ARE READING
Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸
FanfictionAz állatkertnek új lakója lett, még hozzá egy tigris kölyök, aki egyedül maradna, ha a vezető fia, ki nem harcolná magának, hogy ő gondozhassa, hat éves létére. Együtt nőnek fel, egy este pedig, Jungkook a csillagos ég alatt, kíván:"Bárcsak ember le...