Jungkook türelmesen várja kint Taehyungot, na jó, ez hazugság. Igazából lábát dobogtassa és az ajtót lesi folyamatosan. Éhen hal, ez nem kérdés. Evészet utána haza akar menni, tisztálkodni és a puha matracok közzé akarja vetni magát, hogy holnap feltudjon kelni korán. Ezt a gondolat menetelét egy vékony hang szakítsa félbe, ezért megfordul.- Wheein?- figyeli az alacsony lányt, aki megöleli őt örömében.
- Igen én! - nevet fel.- Mit keresel itt?- érdeklődik, miközben pár lépést hátrál.
- Szerinted miért vagyok egy vidámparkban?- ezen a lány megforgassa szemeit, a jó öreg Jeon Jungkook. Egyáltalán nem változott.
- Akkor.- köhint egyet.- Kivel vagy itt?- változtassa meg az előző kérdését.
- A párommal.- jelenti ki habozás nélkül, mert semmi szégyellni vallója nincs. - Na és te?- húzogassa szemöldökét, ami miatt a lány vállon bokszolja, de ez persze semmi neki.
- Én is!- mondja büszkén. - Vesz valami gyors kaját, mert kilyukad a gyomrom.- fog hasára, amire a másik bólint.
- Nekem is ezután az első lesz, hogy veszek valamit, mert itt fogok éhen pusztulni.- ért vele egyet.
- Bocsi, de ezt már nem bírom visszatartani.- kezd el hangosan nevetni az alacsony lányka.- Te ilyen fejpánt és plüss oroszlán?- vihog, amire Jungkook gúnyosan mosolyog.
- Hahaha, ki az a szerencsétlen csávó, aki összejött veled?- vág vissza valamivel.
- Csaj.- komolyodik meg, de akkor is ott a mosoly. - Leszbikus vagyok.- néz döbbenten Kook.
- Nem tudtam.- jön zavarba.- Bocsánat.
- Semmi baj.- jön ekkor meg pont Tete. - Te pedig meleg.- állapítsa meg, mert első dolga az volt a tigris fiúnak, hogy a másik oldalába bújik, egy kis féltékenységgel.
- Igen, ő a párom Taehyung.- mutassa be.- Taehyung, ő pedig Wheein a gyerekkori barátom.- mutassa be neki a lányt.
- Szia.- mondja halkan.
- De édes vagy.- olvadozik.- Szia.- integet neki.- Ne félj, én nem lopom el ezt a majmot.- érti Jungkookra.
- Nem is tudnál!- kacsint rá. - Én csak Tetét szeretem.- puszil hajkoronájába.
- Te tényleg szerelmes vagy! - veszi elő a csipogó telefonját.- Hwasa írt, hogy kiadták a kaját.- nézi meg telefonját.- Jöttök velem, vagy máshol esztek?- rakja el a készüléket.
Jungkook érzi, hogy szerelme nem igazán akar barátkozni, ezért nemlegesen megrázza fejét.
- Nem, köszi. Legközelebb.- utasítsa vissza udvariasan.
- Akkor sziasztok!- köszön el.
- Szia.- köszönnek el ők is.
- Mehetünk enni?- rázogassa meg egy kicsit párját.- Hm?
- Lehetne egy drive?- néz fel rá szomorúan.- Haza szeretnék menni.- pillant is el más merre.
- Rendben, ahogy akarod.- puszil arcára, nem érti mi lett hirtelen a baja.
Jungkook érthetetlen az ügyben kapcsolatosan, mivel kedvese alig akar hozzá szólni és inkább bánatosan eszegeti ételét, amit fogyaszt. Tete fejében pedig zűrzavar. Jungkook nagyon el volt ezzel a szép lánnyal, pedig nem szokott ilyen lenni. Lehet azért van ez, mert nem akar vele úgy együtt lenni? Hiszen tényleg nagyon csinos ez a Wheein, és szép. Mindenkinek az esete, még a magassága miatt is, mert alacsony, na meg mindene meg van, aminek egy nőnek meg kell lenni. Ellentétben Tete, ő ugyan olyan férfi, mint Jungkook. Neki nincsenek nagy mellei és teljesen más dolog van ott alul neki, mint egy nőnek. Lehet, hogy Jungkook inkább ehhez vonzódik. De nem lehet, mert őt szereti. De mi van ha, teljesen más a szerelem és az a dolog?
Tigris fiú szomorúan sóhajt egyet, miközben a sült krumplit belemártsa az édes savanyú szószba. Most ez sem esik olyan jól neki, mint általában szokott. Pedig olyan csodásan indult ez a nap, és most a kétségbeesése mindent elront. Lássa, hogy párja ezért sem szólongassa őt, és nem is próbál semmit sem csinálni. Nem akarta elrontani az ő kedvét, de ez most nehéz neki, mert nem tudja, Jungkook mire gondol és milyen barát neki ez a lány. Olyan közvetlen volt vele. Talán féltékeny ez miatt, és ezért is kételkedik. Barátja soha sem ilyen senkivel, inkább olyan távolságtartó. Még is milyen gyerekkori barát ez a Wheein? Talán ha, rákérdezne anyukára? De az nem lenne szép dolog, nem lenne fer szerelmével szemben. Tőle kéne megkérdeznie, de nem meri. Fél a választól, vagy hogy azt gondolja a másik róla, hogy nem bízik meg benne, miközben nem így van. Vagy talán még is?
- Kidobom a zacskókat, dobd bele a szemetet.- nyújtsa a szürkeség felé, aki bambán bele is rakja a hulladékot, mint ha nem is lenne a földön jelenleg.
Jungkook ahogy kiszáll az autóból, a hideg levegő szele csapja meg, amitől megborzong. Gyors léptekkel teszi meg a távot a szemetesig, ahova ki is dobja a szemetet. Megfordulva csak azt lássa, ahogyan szerelme éppen mászik hátra a hátsó ülésre, kisebb nagyobb sikerekben. Összehúzott szemöldökkel siet vissza, és szál be a kocsiba. Hátra néz, várva válaszát, hogy ez most mi. Tete csak kényelmesen elfekszik magának és magához szorítsa a nyert állatkát, miközben egy nagyot ásít. Tigris alakjában van, mert kényelem a legfontosabb jelenleg neki. Elszeretne aludni, hogy ne gondoljon butaságokat szíve választottjáról.
Jungkook egy szót sem szól, helyette dzsekijét rárakja az álmos tigrisre, hogy ne fázzon. Ezután beindítsa a kocsit, hogy végre otthon lehessenek. Ahogyan haza érnek, két karjában viszi be az alvó szerelmét, azután megy vissza a plüssért, amit berak mellé. Tete egyből átöleli és hozzá bújik. Jungkook levette róla a kényelmetlen ruhadarabokat és cipőjét, így tényleg kényelemben van és nem fog felkelni. Ő még gyorsan vesz egy forró zuhanyt, azután mászik be az ágyba. Hiába próbál elfeküdni neki jól, és hogy magához ölelhesse szerelmét, a plüss akadályozza és kételkedik is magában. Valamiért haragszik rá a másik és nem tudja miért, ami a legjobban aggasztja. Hátára feküdve teszi be kezeit a tarkója alá, miközben a sötét plafont kezdi el bámulni. Teste enyhén libabőrös az éjszakai hidegtől, ami a szobában van. Jelenleg nincs kedve megkeresni a takarót, és nem is szeretné kedvesétől elvenni. Lehet holnap beszélnie kéne vele, hiszen nem fogja kibírni, hogy ha ennyire távolságtartó lesz és szótlan. Látszik, hogy valami nem tetszik neki. Lehet a vidámpark? Biztos, hogy nem, élvezte. Minden onnantól kezdődött, hogy elment a mosdóba. Ott történhetett valami vele? Valaki rá akart mászni vagy beszóltak esetleg neki? Ha megtudja, hogy ilyesmi van a dologban, vissza megy és pépé veri azt a nyomorultat, amiért megbántotta az Ő kedvesét. Ezért is lehet nem szól hozzá és van el a gondolataiba annyira. Legyen csak reggel, azonnal beszélni fog vele és kideríti mi a baja.
_____________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
TaeTae nem olyan biztos magában, Guk pedig megpróbálja majd kiszedni belőle mi bántja. Nem szereti így látni Taehyungot, de nagyon bizonytalan a tigris fiú, hiszen azt hiszi, nem tud megadni mindent szerelmének, ezért nem csak magában, de párjában is megingik a bizalma.Sajnálom, hogy ilyenkor hozok részt, de nincsen sok időm<3
YOU ARE READING
Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸
FanfictionAz állatkertnek új lakója lett, még hozzá egy tigris kölyök, aki egyedül maradna, ha a vezető fia, ki nem harcolná magának, hogy ő gondozhassa, hat éves létére. Együtt nőnek fel, egy este pedig, Jungkook a csillagos ég alatt, kíván:"Bárcsak ember le...