6.rész

1.6K 145 15
                                    




Jungkook hatalmasat ásítva nyújtsa ki karját, elzsibbadt mindene és fáj is neki. Elaludtak kint. Kinyissa szembogarait és laposakat pislogva néz Tete irányába, ahol nem Tete van. Hanem egy fiú, macska fülekkel, ami fekete csíkos és, mint ha farka is lenne, ami pont ugyan olyan színű. Haja pedig ezüst és halkan szuszog meztelenül mellkasán. Szemei egyből kipattannak és lelöki magáról a fiút, aki erre fájdalmasan nyekken. A kicsit ijedt személyre vezeti pillantásait és nem érti miért néz így rá.

- Mi a baj Jungkookie?- kérdezi meg és szemeit kezdi dörzsölni.

- H-honnan tudod a nevem? Hol van Tete?- mászik hátrább a feketeség.

- Itt vagyok.- vág fura arcot. Beteg lett? Lázas? Hiszen itt vagyok előtte, gondolja magában.

- Nem!- rázza meg fejét.- Te nem vagy tigris! És mik vannak a hajadba? Beteg vagy!- jelenti ki, amire a cica nem tudja mit mondjon. Nagyon rosszul esik neki, hogy gazdája ilyeneket mond neki.

- Nem tetszem?- kérdezi halkan.- De mi ez a hang? - néz körül.- Várjunk.....- néz vissza a nyuszi fiúra.- Te válaszoltál arra, amit mondtam!- lesz boldogabb és közelebb kúszik gazdájához. - Woow!- csodálkozik el, de Jungkook össze van zavarodva. - Hallottad? Most is!- néz körül és közelebb bújik a másikhoz.

Jungkook a gondolataiba menekül. Teljesen úgy viselkedik ez a fiú, mint Tete. Olyan kis szeleburdi is. A fiúra vezeti pillantását és végig méri. Alakja vékony és kecses, hosszú lábai vannak. Bőre napbarnítottan tökéletes, semmi hiba sincsen benne. Arca mint a porcelán, orra hegyén egy apró szépségjel, mint szemhéján és száján, ahogy jobban megnézi, egy kisebb van arcán is. A szemei olyan gyönyörű kékek, mint Tetének. Egyre jobban kezd összezavarodni. Fejét megrázza és eszébe jut a tegnap is. Semmi olyan nem történt, ami miatt Tete elhagyta volna őt. De lehet hogy.......

- Ha te vagy Tete, mondj valami nagyon személyeset!- tolja arrébb és szinte ráparancsol.

- Nem szeretem, ha ilyen vagy.- motyogja halkan a másik, és erős gondolkodásba kezd. Már Jungkook vágná hozzá, hogy egy csaló, de akkor megszólal.- Amikor hat éves voltál, egyszer megharaptalak.- kezd bele.- A szüleidnek azt mondtad, hogy vidra volt, csak hogy ne válasszanak el minket. Nagyon sajnálom.- hajtsa le fejét.

Tátott száját összeszedi Jungkook és közelebb araszol a tigris fiúhoz. Kezét lassan emeli a másik arcához, de hogy csak felemelje és tanulmányozni kezdje. Tökéletes.

- Tete, azt hiszem teljesült a kívánságom.- jut eszébe az éjszaka.

- Mi?- kérdezi kíváncsian.

- Te!- dönti össze homlokukat és mindketten lehunyják szemeiket.

Furcsa érzés keletkezik mindkettőben, szívűk hevesen dobog és a levegőt is kissé szaporábban veszik. Ujjaikat összefonják maguk mellett és halkan maradnak, ebben a meghitt pillanatban.

- Jungkook.- nyissa ki szemeit Tete.- Elárulod mi történt és mi ez a hang?- halványan elmosolyodik az idősebb és egy csókot nyom homlokára, azután magához öleli. Hihetetlen ez számára. Mint egy tündérmese.

- Ember lettél Tete, és ez a hang pedig, a hangod. Így tudsz szólni hozzám, vagy máshoz.- magyarázza és orrát a másik ezüst hajkoronájába nyomja.

- Akkor most már, tudok beszélni hozzád és mást is csinálni?- lesz vidámabb és el sem akarja ezt hinni. Farkincáját pedig lóbálni kezdi.

- Igen.- válaszolja.- De nem tudom anyuéknak, hogy mondjuk el. Azt se tudom, hogy fognak reagálni mindenre.- válik el tőle pár centire.- Megígéred, hogy velem maradsz? - fog álla alá.

- Meg.- súgja halkan.

Ekkor a feketeség az ezüst ajkaira hajol, végre megízlelve a hívogató édes ajkakat. Szemeiket lehunyják. Tete nem tudja mit csináljon, Jungkook se nagyon. Hisz ez mindkettőnek az első csókja. De Jungkook mondhatni, kicsit jártasabb a filmek miatt, ezért kissé bátortalanul mozdítja ajkait. Enyhén Tete derekába markol, ezért Tete is mozgatni kezdi, kicsit bénáskán. Gyomrukban ezernyi pillangó repked és istenien jó érzés vált ki belőlük a másik ajkán csüngeni.

Mikor elválnak, hosszan néznek a másik szemébe. Mindketten lássák a másik mit érez, de még nem merik bevallani egymásnak. 

- Kell neked ruha.- jut eszébe és pólóját leveszi, amit Tetére ad.- Mit mondjak anyuéknak?- kelnek fel és a lepedőt összehajtsák gyorsan.

- Eltévedt cicus vagyok?- vigyorog rá csintalanul, ami a másiknak nagyon is imponál és egy nagyot nyel. 

- Eltudod bujtatni őket?- mutat füleire.

Tete megpróbálja és sikerül is neki. Nem tudta, hogy tud ilyet is. De még is mikor egyet lép így Jungkook felé, előre esik orrára. A másik fiú gyorsan sittségére siet és segít neki felállni a földről. Tete nem meri elengedni a másikat, nem szeretne újra orra esni.

- Talán egy kicsit gyakorolni kéne.- néz a másikra.- Elsőnek megmutatom.- engedi el. - Egy kéz és egy láb.- mutassa.- A testedet te viszed. Te jössz!- áll mellé.

Tete nagy levegőt vesz és eltud indulni, azután össze vissza gabalyodnak lábai és elesik.

- Nem megy!- dühöng szomorúan, de megpróbálja újra, ami kisebb siker.

- Jó lesz.- karolja át derekát.-Végig melletted leszek, úgy nem lesz baj.- nyugtassa meg a másikat.

Összekulcsolt kézzel hagyják el a dombot és tartanak szeretet otthonuk felé. A tigris fiú nagyon izgul és fél, de a feketeség sincsen másként. Tudja, hogy ő ezt nem mutathassa ki és neki kell lennie a másik támasza, akibe kapaszkodhat. Az istállóban van pár ruha, ezért oda térnek be, és öltözködnek fel. Persze Jungkook, minden ruhát a tigris fiúra ad, mert magától neki nem megy. Az ajtó előtt megállnak és egy apró csókot nyomnak a másik ajkára biztatásként. Tete jobban hozzá búj a nyuszi fiúhoz, így lépik át a küszöböt. Hallják a beszélgetés ebédlőből, ezért oda mennek. Az idősebbek reggelijüket fogyasszák, közben átveszik a mai teendőket. De mikor már hosszas ideje áll ott a két fiú, végre feléjük kapják pillantásaikat. Nem tudnak mit szólni, a torkukon akad a szó. Tegnap még Jungkook azt mondta nincsen senkije, erre most itt áll előttük egy igen csak helyes fiúval. Elsőnek anyukája tér magához és rendezi vonásait.

- Ki ez a helyes fiú, fiam?- kérdezi kíváncsian.

- Anya, apa, Yugyeom bácsi.- néz mindegyikre egyesével.- Ő Taehyung.- húzza kicsit előrébb újdon sült párját. - A párom.- fejezi be.

Tete félénken lépked előrébb, de nem engedi el barátját. Zavartan pislog a fürkésző szemekbe, ha most elől lenne farkincája, szégyenlősen tekerné maga köré.

- Ez nagyszerű hír!- kell fel anyukája és egyből megöleli Taehyungot.- Jeon Choa vagyok.- válik el tőle.- Nagyon helyes fiú vagy!- dicséri meg és méri végig.- Vigyázz, mert Tete nagyon féltékeny típus!- nevet fel az asszony, ők pedig kínosan mosolyognak.

- Üdvözöllek Taehyung, Jeon Doyoon vagyok!- mutatkozik be az apja is.

- Jeon Yugyeom.- folytassa a nagybácsi.- De Jumgkook, hol van Tete? Ma nem akar jönni velem? - kérdezi kíváncsian. Azt gondolja, mivel itt a gazdája, inkább vele töltené az idejét.

- Ami azt illeti- kezdene bele Jungkook, de Taehyung elengedi kezét és elé állva vág szavába.

- Én vagyok az!- jelenti ki, amire mindenki ledöbben.

A fiúnak mély hangja van, és ilyet kijelent. Utána mindenki nevetni kezd, hogy ez egy jó vicc. Tete előbújtassa füleit és farkincáját, amire mindenki ledermed és nem mer szólni egy szót sem. Nem akarják elhinni amit látnak.

_____________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Íme az új rész, amiben Tete ember lett^^
Remélem tetszik, a hibákért bocsánat<3

Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸Where stories live. Discover now