5.rész

1.5K 141 20
                                    



Jungkook nyolcadik osztályig, minden nyáron haza látogatott és minden idejét a családjával töltött és Tetével. De a tigrissel a legtöbbet, aki nem is olyan kicsi már mint volt. Tete mindennap várta haza a fiút. Choaék próbálták az állat figyelmét lekötni, ami legtöbbször ment is nekik. De a tigrisen lehetet látni, mennyire hiányzik neki, szeretet gazdája. Nyuszi fiú nem feledkezett meg állatjáról. Ha szülinapja volt, valamiféle kisebb ajándékot küldött neki haza, mint karácsonyra is. Mindkettőjüknek rettentően hiányzott a másik fél. Kincsként őrzik azokat a pillanatokat, amiket együtt tudnak tölteni.

Jungkook gimnazistai évei alatt, egyszer sem tudott haza látogatni a rengeteg tanulás miatt. Nagyon sok dolga volt, főleg hogy munkába is állt egy kis állatkereskedő boltjában. Zsebpénzt gyűjtött magának, hogy tudjon vásárolni pár dolgot. Esetleg még családjának és kis tigrisének. Nagynénikéje megtiltotta tőle a zsebpénzt, ezért nem kapott már semmit. Mivel úgy vélte elég nagy már, állhat munkába. Egyáltalán nem bánta Jungkook, csak fárasztónak vélte a dolgokat. Nagynénje nem a kedves emberek közzé tartozot.

Tete közben otthon magányosan tengedte a napjait. Rettentően hiányzott neki a nyuszi mosolyú fiú. Amit láttak rajta Doyoon is, Yugyeom hiába próbálta feldobni kisebb játékokkal. Csak elsétált valamerre magának. De mikor meg volt a kedve, lesem lehetet lőni. Akkor izgő buzgón rohangált és mint ha pattogott volna. A vidám Tetét szerette látni mindenki. Minden este Jungkook szobájában alszik, ahogy tette régen is. Mint ha még mindig érezné az ágyneműben az illatát. Olykor bele is nyomja a fejét, hogy érezhesse.

Jeon Jungkook sikeresen elvégezte a gimnáziumot és frissen érettségizőként megy haza véglegesen. Nem vett könnyes búcsút nagynénijétől, mert annyira nem kedvelték egymást. De Jungkook mindent megtett, amit elvárt tőle a nő. A vonaton boldog mosollyal utazott haza és szabadnak érezte magát. Mint ha ezernyi kő hullott volna le vállairól, felemelő érzés volt ez számára. Alig várta már, hogy szüleivel legyen, Yugyeommal és Tetével. Kiváncsi mi történhetett, ameddig nem volt otthon. Az állatkerttel mi lehet, minden rendben van-e.

Az állomásnál szülei várják kint, heves integetésbe kezdenek. Jungkook szinte rohanva szeli át a távolságot és szülei karjaiba robban. Szoros ölelésbe vonják fiúkat, a nő halkan pityeregni is kezd. Nagyon hosszú ideje nem látta fiát.

- Hadd nézzelek!- fog arcára és végig méri egész vallóját. Sokkal férfiasabb lett, de gyermeki arca megmaradt, állapítsa meg magában.

- Gyerekként mentél el és férfiként térsz haza.- fog vállára az apja. - Isten hozott fiam!

Jungkook csak újra megöleli szüleit.

- Annyira hiányoztatok!

Haza fele úton, mindenről újságolnak neki a szülei, amit vidáman hallgat és ő is elmeséli mik történtek vele. A lakásba beérve a kis tigrist kezdi keresni, amit mosolyogva figyelnek szülei.

- Tete ilyenkor még dolgozik.- szólal meg az anyja, amire furcsán néz rájuk.

- Dolgozik?- ráncolja össze szemöldökét.

- Igen. Mivel nagyon szomorú volt, semmi nem kötötte le. - kezd bele Choa.

- Yugyeom elvitte az állatkertbe és azóta mindennap bejárnak együtt és megfigyelnek mindent.- folytassa Doyoon. - Tete úgy járkál ott mint egy kis király.- Jungkook ezt el is képzeli, hiszen régen is is ilyen volt a tigris. Ajkain egy furcsa mosoly jelenik meg.- Szeret ott lenni és kíváncsi az összes állatra.

- Mikor jönnek haza?

- Vacsorára pontban itthon lesznek.- lép fia mellé Choa. - Addig pakolj ki a szobádban. - paskolja meg hátát egy szelíd mosollyal.

- Rendben.- emeli fel földről bőröndjét és felveszi az irányt, régi szobájába.

Benyit a falapon és semmi sem változott, állapítsa meg. Az ágyra rakja bőröndjét, amin látszólag sok fehér szőr van. Majd ki kéne mosnom, gondolja magában. Leül az ágyra és fejét forgatva nézi a helységet. A földön pár plüss, már nem olyan jó állapotban. Az éjjeli szekrényén fotók a szüleivel, és egy régebbi Tetével. De megakad tekintette egy másikon, ami utolsó itt töltött nyáron készült Tetével. Kezébe veszi és egy halvány mosollyal tanulmányozza a képet. Ez a kerti parti után készült, teli ették magukat, azután kidőltek a földre. Tete Jungkookhoz bújva, amit az anyukája le is kapott a fényképezőgéppel.

Vissza rakja helyére a képet és neki kezd a kipakolásnak és kisebb takarításnak a szobában. Ezek után szüleihez megy le és beszélget velük. Olyan téma is felkerül, amit a fiú elszeretett volna kerülni.

- Na és, van már valakid?- teszi fel kérdést anyukája.

- Anya!- jön zavarba.- Nincs!

- Egy lány se tetszet Jungkookie?- szontyolodik el az asszony.- Nem baj, ha a fiú!- mondja gyorsan utána, hát ha ez a baj.

- Anyu, senki sem tetszett. Nem is kell nekem párkapcsolat!- fújja fel egy kicsit magát.

- Édesem, lehet még nem érdekli őket.- kezd bele férje.- Majd lesz valakije!- mosolyog fiára, aki viszonozza.

Az asszony kezdene bele valamibe még, de az ajtó kicsapódik és Yugyeom hangja tölti be a házat.

- Megjöttünk!- kiabál.- Tete is a nyomómba!- hangsúlyozza ki, amire a cica szúrósan néz, mert Yugyeom nagyon furcsa volt egésznap vele.

- Meglepetés lesz neki ez!- pattannak fel a szülők.- Nem szóltunk neki, hogy ma érkezel haza.

Jungkook izgatottan bólint és hirtelen mindent igazítani kezd magán, hogy jó benyomást nyújtson a tigrisnek.

- A nappaliban vagyunk!- kiabál ki Choa.

- A nappaliba most sétálunk be!- mondja hangosan Yugyeom és elsőnek ő is lép a helységbe.- Itt is vagyunk!- Tete mögötte lépked és farkával megcsapja Yugyeomot és aprót morog rá.- Hey! Megfogsz érteni! Itt van Jungkook!- mutat az említett felé.

Jungkookra vezeti pillanatásás, mint ha rosszul hallott volna valamit. Biztos nem azt mondta, amit halott. A nyuszi fiú izzadt kezével markolja pólóját és nem tudja mit csináljon. Négy éve nem látták egymást, lehet meg sem ismeri őt és esetleg megtámadja. Tete egy darabig méregeti, majd hirtelen indul meg felé és veti rá magát. Mindenki megijed és lép is feléjük egy lépést. A tigris nyaldosni kezdi a nyuszi fiú arcát és farkincáját boldogan lóbálni kezdi a levegőben. Jungkook kuncogva tűri és simogassa az állatott, aki nem akar lemászni egyhamar gazdájáról. Helyette hozzá bújik és lustán ráhelyezi súlyát.

- Szia Tete.- szólal meg a tigris számára, a legcsilingelőbb hangon. - Nagy lettél.- a bent lévők ezen felkacagnak.

Miután kiölelkezték magukat a padlón, Jungkook felkell és köszön Yugyeom bácsikájának is. Helyet foglalnak az asztalnál, Tete szorosan Jungkook mellé ül a földön és várja úri vacsoráját. A vacsora kellemes hangulatban telik el, teljesen minden olyan, mint régen. Ez pedig nagyon megnyugtassa a fiút. Vacsora után, ő és Tete a dombra mennek fel, és egy lepedőn elfeküdnek csillagokat nézni. Közben Jungkook halkan elmondja szíve bánatát, mennyire rossz volt ott lennie és egy barátja se lett, akit igazinak vélhetne. Mindent elmesél neki ami történt vele és hozzá rakja bár ő is eltudná mondani, mi volt vele. Ezek után csendben figyelik a csillagokat, ameddig el nem aludnak. De előtte Jungkook még kíván valamit úgy, hogy észre se veszi az égen elsuhanó hullócsillagot.

- Bárcsak ember lennél Tete!


_______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
A hibákért bocsánat, most főleg, mert nem néztem át💜 mindenki egyen eleget és sok folyadékot igyon<3
Már akartam kirakni részt, csak mindig annyi a dolgom és fáradt vagyok. Viszont az unokahugom, alig várta már a következő részt és így eszembe jutatta, hogy na igen, ma kell kiraknom!
^7supersrácveletekvan

Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸Where stories live. Discover now