18.rész

1K 83 6
                                    




A szerelmes pár együttlétük után, egymáshoz bújva alszanak el, hiszen elvfáradtak. Mindketten élvezték az együtt töltött időt, hiába volt a kis tigrisnek fájdalmas az eleje. A szerelmük csak lángolt, ahogyan pedig kedveskedtek a másiknak, jól esett nekik. Tapasztalanok voltak, vagy még mindig azok, de már nem teljesen. Idő kell, hogy fel fedezik egymás testét, nekik pedig rengeteg van, főleg, hogy nem akarják soha elhagyni egymást. A kapcsolatukban biztosan változni fog néhány dolog, de csak is jó formában. Nehezen hiszik el, hogy ez most valójában megtörtént, vagy csak álmodják az egészet. A hosszú alvás után, Tete legalább is így látja. Ahogyan világos szemeit kinyissa, hosszú pilláival laposakat pislog. Elsőnek próbálja nyitva tartani szembogarait, mikor ez sikerül, akaratlanul mosolyodik el, szinte fülig ér szája. Arca, a vörös színt veszi fel, ahogyan zavarba jön az elmúlt órákkal való történések miatt. Ajkaiba harap, hogy véletlenül se adjon ki, semmilyen hangot. Térdeit összeszorítja, szemeit összezárja, apró kezeit arca elé rakja. Kínosan érzi magát, egyben nagyon boldognak is. El se hiszi, hogy tényleg ő kezdeményezet az idősebbnél, aztán pedig megtörtént. Álomvilágban érzi magát, Jungkook annyira egy úriember volt, egyáltalán mondhatok rá ilyet? Mert tény, hogy annyira oda figyelt rá és vele törődött, hogy neki mi a jó. Az elején borzasztóan fájdalmas volt, egyhamar nem is múlt el az érzés, sőt még most érzi azt a fájdalmat, de enyhén. Mikor kezdet az egész élvezetesebbé válni, a fájdalom halványulni kezdett, az az érzés pedig számára leírhatatlan volt, de mindkettőjüknek. Jungkook szorosabban kezdi ölelni magához a törékeny fiút, ezért Tete megijed, hogy felkeltette szerelmét, de szerencsére nem. Rá kapja tekintetét, de a másik még nyugodtan alszik mély álomban, legalább is ezt hiszi, hiszen szuszog is, ilyenkor pedig tudja, hogy tényleg alszik. Takarójuk derekukig van felhúzva, ezért szépen kidolgozott felső teste látszódik a feketeségnek. Tigris nem szégyelli magát, nyálcsorgatva tanulmányozza, és egyszerűen vonzza magához. Enged a kísértésnek, vékony ujjaival alig ér mellkasához, aztán mikor lássa, hogy meg se rándul a másik, bátrabban húzza végig kifinomult ujjait testén, amit megbabonázva figyel. Kockáihoz érve, leellenőrzi, hogy tényleg ott van az a hat kocka, örömmel veszi tudomásul, hogy párjának nem felesleges idő töltés az edzés. Nem tud megállt parancsolni magának, hát nem is fejezi be a tapogatást.

- Szebb keltésben, nem is lehetne részem.- kapja el gyorsan kezét, ahogyan meghallja most ébredt szerelme hangját.

- Én.....én csak...- próbál kitalálni valamit, de egyszerűen semmi nem jut eszébe, arca pedig egyre jobban vörösödik.

- Nem kértem, hogy fejezd be.- fogja meg vékony csuklóját, vissza helyezve kezét kidolgozott testére.- Folytasd.- incselkedik, a szégyenlős kedvesével, aki egyet gondolva, óvatosan a másik testére emeli magát.

Meztelen testük érintkezik egymással, bizsergő érzést kiváltva egymásból. Tete elhelyezkedik kényelmesen, majd egyik karját álla alá rakja, míg csontos ujjaival, az izmos részt kezdi érinteni. Hajkoronájából elő bújó fülecskéit megrázza, hátsó farkincájával végig simít a feketeség combjain, amitől libabőrös lesz az említett. Talán nem is olyan félénk ez a cicus, vagy önbizalmat adott neki, hogy nem utasította vissza az idősebb.
Testét figyeli, néhol fel pillant, hogy reakcióját lesse szerelmének, aki ugyan így tesz. Taehyung kecses ujjait figyeli, ahogyan az ő testén mozgassa. Néhol pedig az ajkait beharapó macskát, aki gyönyörűen fest. Napbarnított bőrre ellentétje az ő testszínének, ezért is fest olyan jól kedvese. Virító szembogarai, megint csak kitűnnek, ahogyan tökéletes porcelán arca, ami olyan varázslatosan gyönyörű, hogy bűn lenne lefesteni. Törékeny teste, ahogyan rajta van elhelyezkedve, a takarón keresztül látni a kerek fenekét, ami kitűnik, mint egy gömbölyű domb. Felizgassa őt szépsége, az egészvallója, ennek a meseszép teremtménynek. Muszáj érintenie öt, akárhol. Keze útnak is indul és csak akkor áll meg, mikor a gömbölyű dombhoz ér. Elsőnek csak finoman fogja meg, amit a másik lélegzet visszafojtva élvez. Felsőtestével feljebb emelkedik a feketeség, majd a szőkeség hívogató ajkaira hajol rá. Lágyan ízlelgeti, lassan csókolva, hogy minden másodpercet kiélvezzen, ami fel pezsdíti mindkettőjüket, a pillangók se maradhatnak el. Majd átvált egy szenvedélyesebb nyálcserébe, amibe már ízlelőszervüket is bevetik. A dudor két lábuk közt, kezd nagyobb lenni, és érzik ahogyan a másik megkeményedik. Vágy újra érződni kezd kettejük között, ahogyan egyre jobban akarják a másikat, még többet akarnak a másikból. Tete feljebb ül, ezért Jungkook rendesen felül, így már a tigris rajta ül hozzá simulva, hogy tagjaik is súrolják egymást, apró sóhajokat kiváltva egymásból. Tete átkarolja karjaival szerelme nyakát, az idősebb pedig markolgatni kezdi kerek fenekét. Ez kiváltja a kék szeműből, hogy hullámozni kezdjen csípőjével, ami nagyon is tetszik a másiknak, azzal is bizonyítja, hogy nagyon kedvére van, hogy fel löki csípőjét. Mikor hirtelen fordítsa meg magukat az idősebb, Tete a matracon végzi, ő pedig felvetette, a kis tigris ajkait egy fájdalmas nyögés hagyja el. Érzékeny még feneke, fáj neki az első együttlét után. Jungkook aggódva kezdi kapkodni tekintetét és a másik orcájára fog.

- Hol fáj édesem?- kérdezi meg tőle.

- A fenekem.- mondja ki nagyon halkan és mély levegőket vesz, az előbb nem fájt neki ennyire, akkor is volt egy kellemetlen érzése, de ahogyan most a másik alatt fekszik a fájdalmas testrészén.

- Bocsánat!- kér egyből bocsánatot.- Mit csináljak, hogy jobb legyen?- ezt aranyosan véli, nagyon cuki ez a nyuszi fiú. Ahogyan aggódik a másikért.

- Ha vigyázol.- jelzi kezével, hogy menjen arrébb, amit meg is tesz. Egyből átpördül pocakjára, ami már valamivel jobb.

- Így jobban érzed magad?- hajol arcához, erős kezével pedig, finoman, szinte alig érintve próbálja simogatni fenekét, hát ha ezzel segíti valamivel.

Tete arca a lepedőbe van nyomva, és valami "igen" szót elmormol. Jungkook gondolkozik mit kéne tennie, de nem tudja, ezért telefonját keresi elő, ami ilyenkor jó barát, főleg az internet. Utána néz gyorsan és vissza siet szerelméhez, hiszen a telefonjáért le kellet mennie a konyhába.

- Csinálok neked fürdő vizet.- lép be az ajtón. Ezt az ötlet a tigrisnek nagyon is tetszik, hiszen teste ragad a testnedvektől és szükséges egy fürdés. Jungkook is erre gondolt, pár órával ezelőtt volt annyi essze, hogy ne kedvesébe engedje nedvét, gondolt rá már akkor, hogy az kellemetlen lehet a másiknak, így hát azzal nincsen gond. - Azután jegeljük, ha pedig nem javul, akkor valami kenőcsöt keresek rá, vagy elmegyek venni.- siet el fürdővizet csinálni maguknak. Reméli, hogy nem olyan fájdalmas érzés kedvesének. Miközben Jungkook ezen aggódik, Tete arra gondol, mennyire is szerencsés, hogy egy ilyen párja van, mint Guk.



__________________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Cukipáros<3taekooktaeggukkkkk
Remélem mindenkinek jól telik a nyári szünet🌞 vagy akik dolgoznak, azoknak elviselhető a munka és eltudnak jutni szabira✨

Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸Where stories live. Discover now