A hideg időt lassan váltsa fel a melegebb. A hó már nem esik, helyette ritkán az eső. Az állatkerti állatok már lehetnek kint, persze nem sokat. A gondozók nagyon ügyesek és odafigyelnek mindenre.Jeon Jungkook a hat éves kisfiú, mindenpercét "házi kedvencével" tölti. Minden nap eteti tejjel cumisüvegből, apró kis nyers hús falatokat ad neki. A kis tigris nagyon játékos és folyton játszani akar, ezért Jungkooknak nem egy ruháján vannak lyukak, amit az állat okozott.
Jungkook a mezőre szokta kivinni a legtöbbet, hogy szabadban legyen az állat. De ad rá pórázt és nyakörvet, amit annyira nem szeret. Ahányszor elakar rohanni, valami vissza rántsa és hátra esik. Mindig megpróbál olyankor más irányba menni, de sikertelenül. Aprókat szokott erre "nyavalyogni", amit a nyuszi fiú megmosolyog.
Tete imádja ha törődnek vele, ez Jungkooknak is feltűnt. Első pár napban aludhatott vele az állatka, de azután az anyukája megtiltotta. Ezért egy kisebb kosárba lett rakva és egy nagyobb rács rajta, hogy ne tudjon elmenni. Addig nyávogott ott a tigris kölyök, ameddig a kicsi fiú meg nem sajnálta és titokban az ágyába vitte. Kis doromboló hanggal bújt gazdájához, amin Jungkook elsőnek meglepődött, hogy tud kiadni ilyen hangot. Azután csak megsimogatta az állatott mosolyogva és egy puszit adott buksijára.
Nagyon szereti az állat, ha gazdája fésüli szőrét. Mikor a kisfiú mást csinál, Tete ledobja magát mellé és harapdálni kezdi, a még nem annyira nagy fogaival pólóját vagy nadrágját, hogy vele törődjön. Mikor megérzi más illatát rajta, megsértődve megy el a kis tigris és fekszik le az eredeti helyére. Jungkook már teljesen hozzá van szokva a kis állat viselkedéséhez. Semmi rosszat nem tud rá mondani, nagyon ritka mikor kicsit dühős a kis állatra, de nagyon szereti és nem tud haragudni se rá.
- Tete, olyan kis butus vagy.- veszi ki a kisebb pocsolyából a kölyköt, aki szerint nagyon muris volt, egy hatalmasat ugrani bele.
Ez miatt a bundája fehér helyett barna lett és játszott volna vidáman a sárban, ha Jungkook nem vette volna ki.
- Nem fogja megengedni anya, hogy így be gyere a házba.- rázza meg fejét, Tete pedig félre dönti fejét és farkát tekergetni kezdi a levegőben. - Megkell fürdesselek, de akkor az istállóban.
Jungkook okos fiú volt a korához képest. Kézbe vette a tigrist, aki szomorú szemekkel vizslatta a nyuszi fiút. Játszani akart volna vele, miért nem akar játszani? Gondolta magában a kicsi.
Jungkook a házból visz át meleg vizet egy vödörben, és a régi falavorba önti. Apukájának mindig van otthon sampon állatoknak, ezért azt is viszi, és egy törölközőt, hogy abba csavarja a kis tigrist.
- Gyere.- veszi fel az állatott, aki elsőnek nem tudja miért veszi fel gazdája, de nem is érdekli, helyette hozzá bújik. - Fürdés.- rakná be a tigrist, de ahogy észre veszi, hogy víz, próbál kiugrani a karokból.
Jungkook nehezen bele rakja a vízbe, ami miatt egy folytába nyávogni kezd az állat és kimászni próbál a lavórból. De a lavór szerencsére mélyebb, ezért nem tud kijönni belőle. A kisfiú mosdatni kezdi a kis tigrist, aki dühős szemekkel figyeli gazdája kezét. Lehetet látni, hogy nyuszi fiú bársonyos bőrén ott van pár karmolása nyoma. A kis tigrisnek ez miatt bűntudata lesz és hagyja, hagy tegye gazdája amit akar, akkor is ha nem élvezi.
Mikor kellően megmossa és samponnal is átmossa bundáját, kiveszi és lerakja a földre. A kis tigris megrázza magát, ez miatt kis víz megy a nyuszi fiúra, aki csak nevet ezen. Bebugyolálja a törölközőbe és a házukba viszi át a kölyköt. Egyenesen fel szobájába, ahova lerakja az ágyra és a törölköző segítségével szárítja.
Mivel nem szárad gyorsan a bundája, és azt sem akarja, hogy megfázzon a kis tigris, elszalad a szülei szóbájába a hajszárítóért. Elsőnek bedugja a konnektorba és próba szerint bekapcsolja. A hangtól a tigris megijed és egyet ugor is, ami miatt majdnem leesik az ágyról.
- Nem kell félni Tete, ez csak hajszárító.- lép a kis tigris elé és elsőnek magára irányítsa, hogy a tigris lássa semmi veszélyes nincs benne. - Látod? Jól vagyok.- mosolyog rá.
Elsőnek megsimogassa vizes fejét az állatnak, azután ráirányítja a hajszárítót. A kis állat újra megijed, de Jungkook ott tartsa és próbálja nyugtatni, hogy a hajszárító nem bánt. A kis tigris végül lehunyt szemekkel élvezi a meleget, amit a masina kiad. El is fekszik az ágyon, hogy pocakja legyen felül és várja a kis kényeztetését. Jungkook kuncogva kezdi szárítani hasát is, néha kicsit arcára fújj vele. A kicsi tigris annyira élvezi eztet, hogy közben el is alszik. Jungkook csak akkor veszi észre, mikor lekapcsolja az eszközt és vissza viszi helyére. Mikor szobába tér vissza és a kis tigris ugyan ott fekszik mozdulatlanul, lágyan elmosolyodik és beljebb rakja. Betakarja a takaróval és egy puszit ad fejére. Erre a tigris felé fordul át és tovább alszik szuszogva.
Jungkook lemegy a konyhába és a lépegetőjét ide-oda tolja. A hűtőből kiveszi a húst és a konyha pultra rakja. Majd egy nagyobb kést vesz ki a helyéről. Ilyenkor az anyukája a szívinfarktus szélén szokott lenni. De szerencsére semmi se történt még a nyuszi fiúval, nagyon ügyes. Nem egyszer csinálta már ezt, az apukája tanította és sokat szokta nézni szüleit.
Kicsit nehezen, de annál ügyesebben darabolja fel a nyers húst, amit kis állatának szán. Egy hat éves kisfiútól, igen is nagy dolog. Nem sokan tudják elmondani, hogy hat évesen egy nagy konyhai késsel darabol húst.
Jungkook sokkal boldogabb mióta Tete belépet az életébe. Mindennap játszik vele és törődik vele. Nagyon szereti a kis tigrist, ahogy a kis tigris is őt. Imádnak egymás közelében lenni és a másikhoz bújni. Jungkook szerint olyan Tete szőre, mint egy báránynak. Szereti mikor a tigris kölyök hozzá bújik vagy megnyalja arcát, miszerint az egy "puszi". Tete nem akarja szomorúnak látni a nyuszi fiút, ezért ha lógassa az orrát, mert rossz napja volt, egyből oda bújik hozzá és arcára nyal. Nem tudnának meglenni már egymás nélkül.
Mikor kész a hússal, megmelegíti a tejet, amit átszűr egy cumisüvegbe. Mikor mindennel készen van, felmegy a füzetéért, amibe gyakorolja a betűket és számokat, mert szeptembertől iskolába megy és ő okos fiú szeretne lenni, ezért már most elkezdte a tanulást. A szülei már most nagyon büszkék rá. Úgy tartsák hogy az ő kisfiúk, egy csoda fiú.
_______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
<3
YOU ARE READING
Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸
FanfictionAz állatkertnek új lakója lett, még hozzá egy tigris kölyök, aki egyedül maradna, ha a vezető fia, ki nem harcolná magának, hogy ő gondozhassa, hat éves létére. Együtt nőnek fel, egy este pedig, Jungkook a csillagos ég alatt, kíván:"Bárcsak ember le...