12.rész

1K 111 6
                                    


Tete mindennap tanul, van hogy, Yugyeom ül le vele és magyarázz el pár dolgot. Choa szavakat tanítgassa neki, hogy melyik mit jelent. Doyoon inkább a fizikális dolgokat próbálja meg tanítgatni, például, hogy hogyan kell viselkedni egy társaságban, hogyan kell ülni normálisan, étkezni, kezet fogni. Jungkook olvasni és írni tanítsa, hiszen ez a tudás is nagyon fontos a mai világban. Tete nem bánja, mert szoktak közben jókat nevetni és szeretne mindent tudni, amit tudnia kell. Néha vannak rossz pillanatai, amikor nem megy valami, vagy az agya annyira elzsibbadt már, hogy semmit nem képes befogadni. Általában nap végén, ahogy bedől az ágyba, el is alszik.

Kivételesen a mai nap, nem magától kell fel. Hanem valaki rázogatni kezdi, szemeit alig bírja kinyitni és elsőnek jobban bújik az idősebb karjaiba. De a rázogatás nem marad annyiba, ezért nagyokat pislogva nyissa ki szemeit. Szürke homály van előtte, ahogy kinéz az ablakon, még a nap sincsen fent. Másik oldalára fordulva veszi észre Doyoont.

- Öltözz fel, Jungkookot ne keltsd fel!- suttogja, hogy ne keljen fel az említett.

A tigris fiú bólint és óvatosan ki kell az ágyból, Doyoon addig lemegy. Komásan elvégzi a reggeli teendőit, egyszer neki is megy az ajtónak, de akkor sem ébred még fel. Kivételesen nem moss fogat, elfelejti, de nem is bánja annyira. Egy hosszabb mackó nadrágot húz fel és egy pulóvert, Doyoon még mellényt is ad rá, ilyenkor kint hideg van. Tete meglepődik, hogy kocsiba ülnek és elhagyják otthonukat. Az út csendben telik, de nem is bánja egyikőjük sem.Tete el van foglalva a tájjal, amit csoda szépnek talál. Mikor oda érnek a helyszínhez, Doyoon kiveszi a táskáját és a székeket, na meg a horgászbotokat. Megkéri a szürkeséget, hogy segítsen neki. Elsétálnak a kitűzött célponthoz, ami egy tó. Magukra rakja a mentőmellényt Dooyun és Tetét invitálja, hogy üljön be a csónakba. Egy kisebb csónakba ülnek bele, amitől a fiú nagyon fél, és azt kívánja, bárcsak vele lenne most, a bátor és erős szerelme. A csónak két oldalában kapaszkodik meg, és úgy fest mint egy ijedt kisgyerek. Doyoon is helyet foglal, mikor kiköti a csónakot. Bekapcsolja a motort, amire a tigris fiú nagy szemekkel néz, hiszen nagy hangja van.

- Semmi baj nincsen Tete!- mosolyog rá kedvesen és elindulnak a tó közepére.

Egy tetszetős helyen megállnak, a motort kikapcsolja. Horgászbotokat előveszi és mindent mutat a fiúnak, hogyan kell csinálni.

- Ez a csali.- vesz ki a dobozból, egy rózsaszín színű gilisztát. - Rárakjuk a horogra.- mutassa az ezüst horgot, amire rá is szúrja a csalit.- Ezután bedobjuk a tóba, de a botot nem engedjük el!- akarja átadni a fiúnak, de ő inkább kapaszkodik a csónakba.

Miért hozta ide őt? Hiszen fürdeni se szeret nagyon. Mi van ha bele esik ebbe a vízbe? Ez nem is tiszta. Ilyenkor hol van Jungkook? Biztos nem fogom elengedni ezt a csónakot. Futnak át ehhez hasonló gondolatok a fejében.

- Nem kell félj, innen nem esel ki.- mosolyog rá.- Gyerünk Tete, csak horgászni fogunk. Bár most nem a karmaiddal.- egy ideig szemeznek egymással, aztán lassan elengedi a csónakot és átveszi a botot, amit nyújt felé a férfi. - Ügyes vagy!- dicséri meg.- Látod, nincsen semmi baj! Mindent akadályt le lehet küzdeni!- fog kezébe ő is egy botot, hogy horgászhasson.

Tete egy kicsikét még fél, de örül, hogy bátor most és megtette ezt a lépést. Halkan hallgassák a természet hangjait. Ahogy a madarak csicseregnek és a különböző állatok hangját. A nap is kezd feljönni, ami nagyon szépen fest. Tetét hirtelen olyan érzés öleli körbe, amit eddig még nem nagyon érzet. A teljes nyugodtság, a boldogság és valami más. Olyan gyönyörű itt minden, hiába van fura tó illat, de még az is különlegessé teszi az egészet.

- Kicsi tigris, figyelni kell az úszót.- mutat a narancssárga vonalas úszóra.- Ha látod, hogy megy le, akkor a hal húzza le. De ne egyből rántsd fel a botot, mert sokszor csak játszadoznak. Mikor már viszi le és alig látod, vársz egy kicsit és kirántod.- erre bólint és árgus szemekkel kezdi figyelni az úszót. - A titok, hogy csendben kell lenni. Mikor te is tigrisként vadásztál. - erre érdeklődve néz az idősebbre.

- Vadászni kell?- kérdezi kíváncsian.

- Mondhatni igen, hiszen valamit fogni akarunk.- rántsa ki a botot, azután vissza dobja. - Tudod mi kell még?- veszi elő a másik csaliját.

- Mi?- nézi a férfit, hogy mit vesz elő még.

- Kenyér!- dob be a tóba, darabokat.- Tessék, dobálj be te is, de ne sokat! A végén jól laknak és nem lesz egy fogásunk sem!- kacag fel halkan, amire a tigris fiú is elmosolyodik és dobál be kenyeret, ami elég jó móka számára. - Most várunk.- lesik az úszóikat.

- Apuka.- kezd bele halkan.- Miért hozott el?

- Mivel szeretsz horgászni.- céloz az akváriumi dolgokra.- Tigrisként szerettél, biztos emberként is szeretsz. Na meg, ahogy itt vagyunk és nézz a tóba.- akkor úszik arra egy szép, tigris mintájú, színes naphal. Csodálva figyeli a fiú, és annyira megszeretné fogni, de még sem teszi, csak figyeli. - Bebizonyítod, hogy egyre jobban fejlődsz.

- Nem értem.- árulja el első gondolatát.

- Még mindig emberi alakban ülsz itt velem és nem kapsz a vízbe, a hal után.- ekkor felkapja fejét és kezeire néz, aztán hátra és végül a tó tükrébe. Tényleg nem változott át, emberi alakjában van.

- Köszönöm apuka!- mosolya fülig ér, ekkor meg is érez egy rántást botján és ijedten néz az úszó irányába.

- Rendben Tete, várj egy kicsit. - nézik a játszadozó halat, de mikor lehúzza, Tete kirántja a botot, Doyoon segítségével.- Nagyon ügyes vagy!- akassza le a horogról.- Kicsi harcsa.- rakja a vödörbe.

- Milyen érdekes!- nézi meg jól.- Mi lesz vele?

- Mit szeretnél?- kérdez vissza a férfi.

- Majd engedjük vissza.- kapja újra kezébe a peca botját.

- Ahogyan te szeretnéd.- horgásznak tovább.

Délután mennek csak haza, mindketten nagyon élvezték az együtt töltőt időt. Beszélgettek, de legtöbbször csendben voltak inkább. Doyoon megmutatta a horgász technikáit, és Tetében horgász cimborára lelt. Nevetgélve szálnak ki a kocsiból, a házban pedig egy megterített asztal várja őket. Igaz ettek zsíros kenyeret és hozzá hagymát, de nagyon éhesek még. Choa üdvözöli férjét, azután Tetét.

- Jungkook?- kérdezi kíváncsian.

- A szobátokba ment fel az előbb.- meg sem várja teljesen a választ, úgy rohan fel.

Ahogy megpillantsa a másikat, aki épp indult volna le. Nem vár sokat, nagy lendülettel ugrik karjaiba és öleli magához a feketeséget. Jungkook a nagy lendület miatt majdnem elesik, de megtudja magukat tartani.

- Hiányoztál baba.- nézi gyönyörű szemeit, de tekintete ajkaira téved át. Nem is vár semmit, gyorsan a hívogató ajkaira tapad és sokáig ízlelgeti ezeket a finom eprecskéket. Szusszantva válnak el egymástól, de orruk még össze ér, és homlokuk is.

- Te is nekem.- ebben a pillanatban kordul is hasa, amit megnevet a feketeség, Tete zavarba jön.

- Menjünk le enni, közben mesélsz.- indul meg le vele együtt.

_______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Sajnálom ezt a kimaradást, de magánéleti dologról van szó, ami miatt nem volt rész. Nem tudom mikor lesz újabb rész, lehet az is hosszabb idő lesz, nem tudom. Megértéseteket köszönöm<3

Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸Where stories live. Discover now