A hetek mennek, ahogyan egyre jobban fejlődik a tigris fiú. Egyáltalán nem változik át már, mikor jönnek az ösztönök neki, rendesen viselkedik, mint egy ember. Megtanulta irányítani saját magát és egyre több emberi tulajdonságot sajátította el magának. Bátran tud menni bárhova, akár egyedül is. Mindenki nagyon büszke rá, amiért ilyen sikeres emberként. Tete nagyon bízott benne, hogy mindent megtanul és a legjobb lesz szerelmének, ami sikerült is. Eltudnak menni együtt moziba, étterembe és más helyekre is vitte őt a nyuszi fiú, ami mindkettőjük számára szuper volt. Jungkook büszke Tetére és erre mindig emlékezteti őt, szavakkal vagy apró tettekkel.- Kookh.- próbálja eltolni magától kora reggel, a két lába közt beférkőző férfit. Újra csak egy apró csókkal akarta köszönteni Tete a másikat, de szokás szerint, Jungkook fölé kerekedett és simogatni, markolgatni kezdte néhány testrészét, miközben férfiasságukat összedörgöli a szenvedélyes csók csatában. Már Tetének el lett magyarázva, hogy miért kel legtöbbször fel, ott lent, segít kérő dolgokkal. Valamikor más helyen is megesik, ha csak a feketeségre gondol, és a legrosszabb, hogy ezt a dolgot, nem tudja irányítani. - Jungkookh.- alig tud megszólalni, úgy falja az ajkait a másik. Tudja, hogy a szerelmesek csinálnak néhány dolgot, de ő még nem érzi késznek magát hozzá.
- Hmh?- tér át a nyakára, szürkeség egy másodpercre el is felejti, hogy mit akar és szemeit is lehunyja.
- Fejezükh be!- kéri meg szépen. Már átbeszélték Jungkookal, hogy szól, ha AZT akarja, de addig is fél másba is bele kezdeni. Bizonytalan.
- Rendben.- egyezik bele kissé nehezen, ő már annyira szeretne Tetével máshogy is lenni. Lehet, hogy ő is szűz még és nem tapasztalta milyen egy együttlét, de ha a szürkeséggel van, mindig akadnak gondok a lenti tájékon. - Mit szeretnél ma csinálni?- fekszik vissza mellé és miközben próbálja rendezni magát, a nagynénikéjére gondol, mikor egyszer véletlenül meglátta meztelenül. Undorító.
- Mivel apuka rendesen üldöz minket az állatkertből, hogy legyen szabad napunk.- bújik hozzá oldalról és átkarolja. Sok időt vannak ott, mert segíteni szeretnének. Van idő magukra is, de dolgozni is szeretnének a családnak.- Nem tudom, de nem akarok egésznap itthon lenni.- fészkelődik, és reménykedik, hogy hamar elmúlik, ami két lába közt jelenleg van.
- Akkor elsőnek feküdjünk még egy kicsit, azután együnk valamit és menjünk el a vidámparkba.- vezeti tekintetét a másikra, aki mindig oldalába van bújva.
- Nekem megfelel.- adja a választ.
Ahogyan megbeszélték, úgy cselekedtek. Heverésztek még egy kicsikét összebújva az ágyban, azután lustán összeszedték magukat, hogy reggelizzenek valamit. Hosszas készülődés után, ami Tete részéről lett, indultak csak útnak a kitűzőt célhoz.
- Nem értem, mit tudsz csinálni bent a fürdőben, ennyi ideig.- értetlenkedik a feketeség, a volán mögül.
- Készülődtem.- válaszol rá azonnal, hiszen az elmúlt időben, ha mentek valahova, tényleg elidőzött és párja nem hagyta szó nélkül.
- Jó, de ennyi ideig?- húzza fel szemöldökét, miközben a szürkeségre pillant és vált.
- Igen!- mondja mérgesen, idegesíteni kezdi őt párja. Sok minden van, ha az ember el megy valahova és ő igen is szépen akar festeni mellett.
- Sosem fogom megérteni.- rázza meg fejét és koncentrál inkább az útra. Tete ezt már szó nélkül hagyja.
Mikor oda érnek, Jungkook megveszi a jegyeket és kézen fogva mennek beljebb. Elvesznek egy térképet, hiszen akkora ez a hely, hogy elvesznének. Legalább kitudják találni mire akarnak felszállni a leginkább.
- Rendben, akkor dodzsem az tuti lesz.- szögezi le Jungkook. - Azután lehetne a break dance.- néz a másikra, aki csak bólint. - Az egyik kedvencem, forog az alja, a kocsik, gyors is. Őrület az egész! - áradozik a másiknak, aki remélni meri, hogy nem lesz rosszul.
- Szeretnék arra a körhintára is felülni!- mutat egy lovas körhintára a tigris fiú. - Tetszik az a vizes is.- mutat egy másikra.- Az a hajó valami? Arra is! Mindenre!- néz csillogó szemekkel szerelmére.
- Mindenre sort kerítünk.- ad egy apró csókot ajkaira, mert nem tud ellen állni neki, olyan aranyos.
Az egészet végig nevetik és élvezik. Tete azt hitte, hogy az egyik játékon biztos rosszul lesz, de nem. Imádja az egészet és a vidámpark csodáját, amiért ilyen jó hangulatot tudnak teremteni az embereknek. A pattogat kukorica illatát, sok édesség, gyors ételek, és persze a felejthetetlen vattacukor, amiből ő is kap. Mikor már javában este van, ők még mindig a vidámparkban vannak. Jungkook a dobozokat próbálja ledobni, hogy szerelme megkaphassa a nagy plüss oroszlánt, amit csillogó szemekkel vizslatott. Már voltak céllövöldénél is, ahol Tetének lőtt egy száll vörös örökrozsát, vajszínű kis plüss macival a közepén. Mikor ismét nem tudja ledobni a dobozokat, már harmadjára, Tete karját átkarolja és egy puszit nyom az arcára.
- Menjünk tovább.- mosolyodik el lágyan.- Nem kell az a oroszlán.- pillant szerelmére és fontolóra veszi amit mond.
- Még egyet legyenszíves!- csapja le a pultra a pénzt, amit zsebéből vett elő.- Most meg lesz!- kapja meg a labdákat, Tete pedig arrébb áll. Neki tényleg nem olyan fontos ez a plüss, de Jungkook olyan mint egy bika, semmi sem állítsa meg. Meg akarja szerezni szerelmének! - Sikerült!- mutassa az üres polcot és a levegőbe bokszol. - Az oroszlánt kérném.-mondja az ott dolgozó hölgynek. - Köszönöm!- veszi át, azután félre állnak onnan. - Ez a tiéd!- adja át szerelmének, aki pirulva veszi át, kissé nagy és van súlya is.
- Köszönöm Kookie.- pipiskedve ad szájára puszit. - Tényleg nem kellett volna.- nézi meg jobban az újonnan szerzet játékot.
- Mindent megkapsz.- egyik keze derekára téved.- Akarsz még valamit?- kérdezi meg.
- Nem!- öleli magához az oroszlánt, és boldogan veszi tudomásul, hogy nem csak látszatra puha. - Lehet.- nyissa ki az eddig csukott szemét, amit a feketeség megmosolyog. - Pisilnem kell.
- Azt hiszem arra van a mosdó.- áll mellé, hogy kezeiket összekulcsolja.- Utána szeretnél enni valamit? - olyan éhes az idősebb, olyan két órája ehetek, de az ember itt hamar megtud éhezni.
- Uhum.- bólint és beállnak a sorba.
- Utána eszünk, mondjuk lepényt?
- Nekem jó.- bólint rá.- Kook, lehet inkább neked a nyuszis pántot kellett volna megvenni.- vigyorodik el.
- Szerintem meg neked.- kontrázik vissza, ő is elvigyorodik. Mindketten tigriseset választottak, hiszen párban szerettek volna lenni.- Kettőnk közül én vagyok a vadász.- ragadja meg mindkét oldalt derekát és rántsa magához, amennyire a plüss engedi. - Most levadászlak.- mielőtt megszólalhatna a szürkeség, Jungkook már rég az ajkain csüng, egy nyelves csókkal. Egésznap mellőznie kellett az ilyet, de a fene egye meg, hogy nem csókolhassa akkor meg szerelmét, mikor ő úgy kívánja, most pedig kívánja és nem érdekli őt semmi sem.
- Én vagyok a tigris pedig.- kuncog fel a fiatalabb, mikor elváll szerelme ajkaitól.
- Nézőpont kérdése minden.- vigyorog Jungkook.- Mehetsz és kérlek siess, mert éhen halok!- szenvedve veszi át az oroszlánt.
- Tényleg nézőpont kérdése!- megy be nevetve, párja hasa, akár a fekete lyuk.
______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Ebben a részben próbáltam inkább azt mutatni, hogy Tete már tényleg tud olyan lenni, mint egy ember, és elmenni bárhová<3
YOU ARE READING
Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸
FanfictionAz állatkertnek új lakója lett, még hozzá egy tigris kölyök, aki egyedül maradna, ha a vezető fia, ki nem harcolná magának, hogy ő gondozhassa, hat éves létére. Együtt nőnek fel, egy este pedig, Jungkook a csillagos ég alatt, kíván:"Bárcsak ember le...