Az idősebb mélyeket lök, ezzel minél beljebb kerülve kedvesében, aki alatta fekszik. Egyik kezük összekulcsolva, amelyikeken a karika gyűrűk helyezkednek el, amit a feketeség adott szerelmének, ígérete gyanánt. Minden egyes szeretkezés káprázatos a fiatalbbikkal, de ez most különleges, hiszen ez az első karácsonyuk együtt. Lágy csókokat hint nyaka vonalára, ahol fejével megpihen, minél gyorsabban mozgatva csípőjét. Szürkeség édes hangja egyre nagyobb, szerelme hátát átkarolja és oktalanul karmolássza is meg. Próbálja magába húzni, amennyire csak tudja, közben ő is rámozog a másikra. Nem is kell sok és mindkettejüket eléri az orgazmus. Tete teste még remeg az orgazmus után is, de ez sem akadályozza meg, hogy szerelemesen bújjon a másik oldalába. Jungkook a szürkeség homlokára nyom egy csókot és nehezen hiszi el, hogy tényleg vele van ez a gyönyörű teremtés. Már meg volt a családi vacsora és az ajándékokat is odaadták a másiknak, viszont a szerelmes pár a kis lakrészükre mentek, de nem a házban. Megcsinálták a pajtát, egy kisebb lakó résznek és ketten éldegélnek itt. Nem tudják őket zavarni és ők sem zavarnak senkit. Jungkooknak jött az ötlete, hogy meglehetne csinálni és közzel lennének a családhoz, nagyon nem változna semmi, csak nekik is kellet már egy kis személyes tér. Néha elkésnek a munkából, de nem hibáztassák magukat, az egyik rá néz a másikra és elkezdenek játszani a fantáziájukkal, vagy éppen előző éjjel sokáig maradtak fent.- Jungkook.- szólal meg hosszas idő után a fiatalabb.
- Hm?- birizgálja tovább haját, miközben öleli másik karjával.
- Tudod, mit kértem karácsonyra?- néz fel rá, ekkor a feketeség szembogaraiba figyelhet.
- Rossz ajándékot vettem?- ijed meg, hiszen sokszor említette Tete, hogy mennyire szeretne egy olyat. Talán nem jól figyelt, ezzel pedig elrontotta az első karácsonyát?
- Nem, nagyon tetszik!- nyugtassa meg, hiszen lássa ő is, milyen pánikba esett párja. - Mivel idén még nem esett a hó, havat kértem. De úgy látszik, hogy nem kapom meg. Pedig, annyira szerettem már volna, soha nem érintettem még, vagy éreztem, hogy milyen is! - szomorkodik.
- Sajnos az időjárást nem tudom irányítani.- hajában lévő kezét az arcára vezeti és lágyan cirógatni kezdi arcát.
- Tudom.- bújik tenyerébe.- Akkor kaphatok kakaót?- amennyire tud, a legártatlanabbul próbál nézni. Ma már nem ihatna többet, Jungkook rá szólt a másodiknál, hogy később rosszul lesz.
- Rendben.- adja meg magát, ezzel a cicus örömében elveszi párja kezét az arcáról és rácsókol. - Na vigyázz, had keljek fel.- mosolyognak össze.
- Sok habot! - gurul is arrébb vigyorogva, végig nézve párja meztelen valóján.
- Addig tartsd melegen a helyemet.- kacsint rá és elmegy elkészíteni az italt, szerencsére van egy kisebb konyha, szépen ki lehetett itt alakítani mindent.
Jungkook nagyon meglepte a tigrist, ezzel a kis kuckóval. Titokban csinálta az egészet, ajándéknak szánta ezt szerelmének, hiszen itt elkezdhetik a közös életüket, hogy jobban kibontakozzon és fejlődjön kapcsolatuk, hogy milyen is, ha tényleg csak ketten vannak, később talán egy saját házat is tudna építeni, legalább is ebben gondolkozik. Miközben építette át a pajtát, persze kapott segítséget, hol apukájától vagy Yugyeom bácsikájától. Nagyon várta már, hogy kész legyen vele és megtudja lepni vele kedvesét, és az fogadta amire számított. Elsőnek is egy kendőt tett fel szemeire, hogy ne lásson semmit és nagyobb legyen a meglepettség. Közben az anyuka videóra vette az egészet és a többi családtag is örömmel figyelte végig, ahogyan Tetét bevezetik a pajtába, aki azt se tudta, hogy mi is lesz. Mikor Jungkook levette a szemfedőt, Tete ajkai elnyíltak, hiszen nagyon szépnek találta helységet, aztán kérdően tekintet párjára, hogy ez most mi is igazán. Aztán persze elárulta, hogy kettejüké, hogy itt eltudjanak kezdeni egy közös életet. Tete pedig boldogan ugrott karjaiba és csókolta meg szerelmét, el sem akarta hinni, hogy tényleg lett egy közös otthonuk, ahol csak ketten vannak. Persze, ha úgy van, simán átsétálhat a családhoz bármiért, de még is ez az ők kettejük rejtekhelye. Ámulva figyelte azután, ahogyan párja és a többi családtag meséli, hogy hogyan alakították át, anyuka pedig, hogy milyen nehéz volt magában tartani a meglepetést. Azután Taehyungnak is leesett, hogy ezért tartották tovább az állatkertben, anyuka hívta el őt a városba, Jungkook pedig tűnt el csak úgy néhány órára.
YOU ARE READING
Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸
FanfictionAz állatkertnek új lakója lett, még hozzá egy tigris kölyök, aki egyedül maradna, ha a vezető fia, ki nem harcolná magának, hogy ő gondozhassa, hat éves létére. Együtt nőnek fel, egy este pedig, Jungkook a csillagos ég alatt, kíván:"Bárcsak ember le...