16.rész

1.1K 103 7
                                    



Halk motoszkálásra kell fel a feketeség reggel, szemeit nem bírja még kinyitni és szívesen aludna tovább még. Egyet morog orra alatt is és átfordul másik oldalára. Szeret aludni, ezért sem szereti ha valaki más kelti fel és nem magától kell fel, mikor úgy érzi, hogy ki van aludva. A motoszkálás abba is fejeződik morgása miatt, de pár pillanat múlva újra meghallja. Olyan mint ha valaki próbálná nagyon halkan csinálni a dolgát, de ez lehetetlen. Inkább végre kinyissa szembogarait, majd komás arccal felül és az ágy keretnek dönti meztelen hátát. Az agya még nem tudja olyan jól fel fogni a dolgokat, ezért is bámulja csendben párját, aki viszont nem veszi észre, hogy szerelme fent van. Észre se véve motoszkál tovább a fiókban és rakja ki a felesleges darabokat, amik útban vannak. Régóta fent van, már teljesen fel van öltözve és elvégezte reggeli rutinját. Mivel hosszabb a haja, sokszor zavarja őt, hogy szemébe lóg. Anyuka ezért is vett neki egy fejpántot, amit elrakott, most pedig nem találja sehol sem. Pedig szüksége van rá, mert azok a hagymák nem darabolják fel magukat. Mikor a fiókban sem találja, mérgesen dobál vissza mindent.

- Mit keresel?- szólal meg rekedtes hangján az ágyban ülő.

- A fejpántom.- válaszol Tete, mivel elégé ideges, nem kapott kisebb szívinfarktust párjától. - Elraktam, most pedig nem találom.- panaszolja el.- Pedig segíteni szeretnék anyukának!- közelíti meg a kisebb dobozt, ami az íróasztal alatt van és azt kezdi felkutatni.

- Nem lehet, hogy a fürdőbe van?- ásít egy nagyot.- Fekete színű? Mert este láttam ott, a szekrényen. - azonnal fel kell a tigris fiú és megnézi a pántot, ami bizony ott is díszeleg a szekrényen.

- Köszönöm.- rakja fel gyorsan, ezután távozna is a szobából.

- Tete!- kell fel Jungkook és hozzá siet.

- Igen?- fordul vissza kíváncsian.

- Tudnánk beszélni?- szedi össze magát, a tigris fiú pedig megijed, vagy nem is igazán tudja mit reagáljon. Beszélni akar velem. De miről? A beszélgetés jó dolog a pároknál, de most miért érzem rossznak?

- Öhm.....lehetne később, nem szeretném ha mindent anyuka csinálna.- harap alsó ajkába, közben maga mögé mutat.

- De, akkor reggeli után.- bólint és ő is alsó ajkába harap. Beszélni szeretne vele most, közben magához ölelni és a reggeli csókját követelni. Viszont nincs fogalma róla, hogy most, hogyan is állnak egymással, ezért kezeit próbálja maga mellett tartani. Viszont ahogy kedvesére pillant, nem tud ellen állni.- Leszarom.- morogja és megszünteti a köztük lévő távolságokat.

Tigris fiúnak ideje sincsen fel fogni mi történik, a feketeség már egyik karjával derekát öleli, hogy szorosan magához tartsa, a másikkal pedig tarkójára fog, hogy hajába markolhasson. Ez miatt pedig ajkait is könnyen elejti neki, hogy nyelve szabad utat járjon. Mindketten érzik egymást közt azt a kisebb kételyt, még is a szenvedélyük és a szerelmük hatalmasabb. Szürkeség szemeit lehunyja, miközben átkarolja párja nyakát karjaival, ezzel elérve, hogy egy mini méter se legyen köztük. Hasában érzi azt a leírhatatlan csodás érzést, ami miatt egyik lábát fel emeli a magasba, mint azokban a romantikus filmekben, amiket anyukával szokott nézni. Nem is tudja mennyi idő telik el, míg egymást ízlelik, csak hogy Jungkook kezei egy ideje már fenekét markolgassa. Megint érzi azt a túlfűtött levegőt és a vágyat, amit a feketeség iránt minden ehhez hasonló pillanatban érezni szokott. Viszont az idősebb hamarabb észhez tér, ezért lassan elválik a fiatalabb hívogató ajkaitól. Eszeveszettül kívánja őt és szíve szerint ledöntené az ágyba, hogy mocskos dolgokat művelhessen vele, de. Jelenleg nem tudja mi volt tegnap a baja, és érzi, hogy valami fontos dolog áll a háttérben. Nagyon tudatlan és ártatlan még az ilyes fajta dologhoz, és nem szeretné megbántani őt, esetleg valami fájdalmat okozni neki, mert sosem bocsátaná meg magának. Nem mellesleg anyuka biztosan várja őt vissza.

Kis tigris✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸Where stories live. Discover now