Attığı konumda yaklaşık beş dakikadır bekliyordum ve sıkılmıştım. Montumun cebinden sigara çıkartıp dudaklarıma götürdüm ve çakmağı aramaya başladım. Bu aralar sigarayı çoğaltmıştım o yüzden bilerek ateş taşımıyordum. Aklıma gelince dudaklarım arasındaki sigarayı çektim. Tam o esnada da bir el ateşi yakmış bana uzatıyordu.
"İçmekten vazgeçtiysen elimi yakmadan çakmağı kaldırayım?" Cevap vermek yerime sigarayı dudaklarıma geri yerleştirip ateşe yaklaştım ve dumanı içime çektim.
"Rica ederim" Yoongi teşekkür bekler gibi konuştuğunda sigaramdan bir duman daha alıp cevap verdim.
"Sigaramı yakmanı istemediğim için teşekkür etmeme gerek yok," bir duman daha içime çekip izmariti yere attım ve üzerinde oturduğum motorumdan inerek üzerine bastım. Sonra eğilerek çöpü yerden alıp çöp kutusuna attım. Sigarayı sonuna kadar bitirmiyordum.
"Haklısın" sözlerimi onayladığında şaşkınca ona baktım. Sadece bir gecede bu kadar değişmiş olmasına hala inanamıyordum. Tam ağzımı açacaktım ki saf baby face arabayı park ederek yanıma geldi.
"Nasıl benden önce gelebilirsiniz anlayamıyorum." Sinirli bir şekilde konuşunca ona elimle motoru göstererek konuştum.
"Hızlıyımdır." Sonunda geldiği için sıkıntılı halimden çıkıp yanına ilerledim ve koluna girerek beklemeye başladım. Yılışık bir tip değildim ama amacım Yoongi'nin gerçek yüzünü ne zaman göstereceğini görmekti.
"Bu taraftan" Jimin kolundaki ellerimden kibarca kurtularak önden ilerlemeye başladığında bir adımda arkadan kulağına yaklaşarak fısıldadım.
"Geride bırakılmaktan hoşlanmam, o yüzden bir daha beni arkanda bırakma." Konuşmamdan şaşırarak bana baktı ama cevap vermeden adımlarını küçülterek yanımda yürümeye başladı. Benden biraz korktuğunu düşünüyordum bunun sebebi Yoongi'ye attığım kafa olabilirdi.
Biz Jimin'le yürürken Yoongi arkamızdan geliyordu. Sonunda stüdyoya girdiğimizde Jimin geçmem gereken alana yönlendirdi.
"Önce şarkının kaydedilmiş kısımlarını dinlemem gerek, sonra yüksek nota işini halledeceğiz." Kafasını sallayarak kayıt odasına adımladı ve şarkının kayıt yapılan kısmını başlatmadan önce Yoongi'nin gelmesini bekledi.
"Hyung kayıt yaptığımız kısmı açar mısın?" Yoongi bilgisayarın başına oturup programı açarak şarkıyı başlattı. Giriş güzel başlamıştı müzik kulağa hoş geliyordu ve beğendiğim yüzümden belliydi. Grup üyelerinden biri şarkı sözlerine başladığında durmasını işaret ettim ve o konuşmadan ne demek istediğimi anlayarak şarkıyı durdurdu.
"Bu sesin sahibi kim?"
"Jungkook" Yoongi cevap verdiğinde kafamı sallayarak konuştum.
"Tavşan olan mı?" Çarpık bir şekilde gülerek kafasıyla onayladı.
"Sesi çok temiz"
"Öyle gerçekten" Jimin araya girerek konuştuğunda cevap vermek yerine elimle başlamasını işaret ettim, Yoongi ikiletmeden ne dediğimi anlayarak başlattı. Şarkıya ikinci olarak Jimin girmişti. Bazı sesleri tanıyordum ama yine de aralarda durdurarak sahiplerini sormuştum. Çünkü isim olarak bilmiyordum.
"Bu sesin sahibi kim?" Tekrardan durdurduğumuzda bu sefer Jimin cevapladı.
"Bu Taehyung" söyleyince tanıyamamıştım ama aralarında küçük olanlardan olması gerektiğini düşünürsek seçeneklerim elendiğinde esmer yakışıklı çocuk kalıyordu. O yüzden sadece bakışlarımla onayladım.