2.3

51 6 0
                                    

Yoongi~~

Bara girdiğimde onu görmüştüm ama bakmadım bana karşı set koyduğunu o gece çok iyi anlamıştım o yüzden onunla iletişime girmeyi düşünmüyordum. Planlarım artık yoktu çünkü ona bunu yapmayacak kadar karaktere sahip biriydim. Barda çalışmasına da karışmayı düşünmüyordum artık nasıl isterse öyle davranabilirdi, sadece bana ve dostlarıma zarar vermediği sürece. Emindim ki Jimin onunla özel hayatta görüşüyordu ve sebebini anlayamıyordum. her ne kadar onu sıkıştırsam da ötmemişti.

''Yoongi Hyung barda birkaç değişiklik mi yapsak?'' Fikir atan Jungkook'a döndüm.

''Gerek yok, o kadar önemsediğim bir yer değil takılıyoruz sadece'' Kafasını sallayarak beni onaylayıp önüne döndü. Bütün grup ile takılıyorduk sadece önemsemeye gerek yoktu.

''Hadi içmek için içeri geçelim'' Jimin ofisten sıkıldığını belli eden bir şekilde konuştuğunda hepimiz ona ayak uydurup içeriye ilerledik. Biz bir masaya oturduğumuzda Jimin ve Taehyung içeceklerimizi almak için barmen çocuğun yanına ilerliyorlardı bende bakışlarım ile onları takip ediyordum. İtiraf etmeliydim ki amacım Luna'yı görmekti ve o arkası bize dönük bir şekilde içiyordu.

Jimin elini omzuna koyup bir şeyler söylediğinde omzunu silkerek elinden kurtuldu ve boş bardağını çocuğa uzattı. Taehyung ve Jimin içkiler ile yanımıza doğru adımlarken Jimin'in yüz ifadesinden bir şeyler olduğunu anlayabiliyordum. Yaklaşık bir aydan fazladır ruhsal durumu pek iyi değil gibiydi.

''Sorun ne?'' Jimin elindekini bırakırken bilmediğin belirten bir şekilde omzunu haraket ettirince umursamadan biramı alıp yudumladım. Onu önemsememi istemiyordu o yüzden üzerinde durmayacaktım.

Bir süre sonra Luna sahneye çıkıp bir şeyler söyledi ve sahneden indi. Onu sadece uzaktan izliyordum o geceden sonra iletişim kurmamıştım, o da bundan memnun görünüyor gibiydi. Arada atışıyorduk ama iki üç cümleyi geçmiyordu. Barmen çocuk ona viskisini verdiğinde her zaman ki gibi tekte bitirdi ve ikincisini istedi. İki,üç,dört birini bitiriyor diğerini dikiyordu. Sarhoş olmadığını biliyordum o yüzden umursamadan arkamı döneceğim sırada yanına bir adam yaklaştı. Luna rahatsız görünmüyordu ama adamın bakışları beni rahatsız etmişti.

''Hyung hadi gidelim.'' Taehyung konuştuğunda ona döndüm.

''Siz gidin ben sonra geleceğim.'' Taehyung kolundaki saate bakıp bana geri döndü.

''Sabah kayıt yapmamız gerekiyor hyung unutma'' Kafamı olumlu olarak salladığım esnada elimle gitmelerini işaret ettim. Jimin,Taehyung ve Jungkook son yudumlarını alıp kalktığında Jimin kulağıma eğildi.

''Hyung dikkat et'' Kafamı çevirip gözlerinin içine baktım ve gözlerimle ona güven verici bir bakış attım. Nereye baktığımı çok iyi biliyordu ve ne yapabileceğimi de biliyordu o yüzden korkuyordu ve haklıda sayılırdı.

Onlar bardan ayrıldıklarında bakışlarımı Luna'ya çevirdim. Adam ile hala konuşuyordu, ne konuştukları hakkında bir fikrim yoktu ama adamın bakışından amacını anlıyordum. Ayaklanıp yanlarına ilerlediğimde adam elini Luna'nın bacağına koymuş okşuyordu.

''Çek bakalım elini koca oğlan.'' Adamın elini hızla kaldırıp attığımda ikisininde bakışı bana döndü.

''Pardon?'' Adam soru sorar gibi konuştuğunda gülümseyerek Luna'nın elinden tutarak bar taburesinden kaldırıp arkama çektim.

''Çalışanımı geri alıyorum, yapması gereken şeyler var.'' Söylediklerim bittiğinde adam ile bakışıyordum ancak kulağımda hissettiğim hafif kıkırdama sesi ve sıcak nefes ile bir an duraksadım ama asıl duraksamamı sağlayan şey duyduklarımdı.

Tough | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin