"Evet Sammy" onu onaylayarak bu gece sahneye pek çıkmayacağıma ikna etmeye çalışıyordum. İnanmamasının sebebi normalde sahneden inmememdi sanırım.
"Benimle söyle o zaman." Kafamla onu onaylayıp içkimden bir yudum aldım. Yoongi ile üyelerden birkaçı bara giriş yaptığında kafamı çevirdim. Jimin'i tehdit ettiğimden beri göremiyordum ve Yoongi'nin bişey bilmediğine emindim. Neyseki ağzını tutabilmişti. Eh söylediklerimi yapabileceğime inancı anladığım kadarı ile tamdı, ve öylede olmalıydı. Çünkü dediğimi yapardım. Mesela şimdiden üyelerden bazılarının açığını yakalamış ve kanıt toplamıştım. Kötü birisi değildim, olmamıştım da ama kendimi güvenceye alıyordum. Onlardan zarar görmediğim taktirde hiçbirine zarar vermezdim. Eh Yoongi hariç. Ona da fiziken zarar vermek hoşuma gidiyordu. Canımı sıktığı zaman tabi.
"Merhaba, Luna'ydı değil mi?" Karşıma geçip konuşan çocuğa baktım. Adını hatırlamıyordum ama masum bir yüzü vardı.
"Evet?"
"Hoseok ben, nasılsın?" Benimle sohbet için mi gelmişti anlayamamıştım ama samimi geldiği için yanıtlamayı seçtim.
"İyiyim ya sen?" Gülümseyip dişlerini gösterdiğinde bende gülümsedim. Kaba davranmadığından kibar olmaya çalışıyorumdum.
"Teşekkürler, bizi tanıyorsun değil mi?"
"Hayır." Net bir şekilde cevap verdiğimde şaşırarak yüzüme baktı. Onları biliyordum evet, ama tanımıyordum. İlgilenmiyordum.
"Bizi nasıl tanımazsın?" Gözlerimi devirmemek için büyük çaba sarf ediyordum. Tanındıkları için kendilerini bişey zannediyorlardı sanırım. Ve bu evreyi hala geçememiş miydik? Aylardır buraya gelip gidiyorlardı ve onları tanımadığımı hala bilmiyorlar mıydı yani?
"Üstüne alınma ama K-Pop gruplarından nefret ediyorum." Şaşkınlığı büyüyordu ama çok ilgimi çektiği söylenemezdi. Dünya onların etrafında dönmüyordu sonuçta.
"Anlıyorum sebebini merak ettim açıkçası"
"Midemi bulandırıyorlar." Cevap vermedi. Daha fazla soruda sormadı. Tam gidecekken dönerek konuşmaya başladı.
"Ah unutuyordum, bizden hoşlanmıyorsun ama Jeongguk için bir kutlama yapacağız ve o sahneye çıkmak istiyor. Ona eşlik eder misin diye sormak için gelmiştim." Gülümsedim.
"Hoşlanmadığım doğru ama sen midemi bulandırmadın, o yüzden normalde kimsenin dediğini ya da ricasını yapmasamda, sorduğun için eşlik ederim." Aslında kabul etmezdim ama sesi temiz ve güzel olan birine eşlik etmek bir an güzel görünmüştü. Hemde Yoongi onlardan uzak durmamı istedikçe onlara yaklaşmakta hoşuma gidiyor olabilirdi. Aslında sözlü bir şekilde bunu dile getirmemişti ama Jimin ile konuşmamdan bile hoşlanmıyordu ve bununda onu rahatsız edeceğini düşünüyordum.
Hoseok kafasını sallayarak uzaklaştığında bardağımdaki son içkimide kafama dikerek bitirdim ve Sammy'nin yanına ilerledim.
"Hadi sahneye gel." Sahneye doğru ilerlerken aklıma gelen şey ile ona dönerek konuştum.
"Senin band grubun yok mu neden hep buradasın?" Elini omuzuma attı.
"Evet var ve yeni bir şarkı için hazırlanıyoruz." Elini saçıma atıp okşadığında ne yaptığını anlamayarak elini ittim.
"O zaman buraya gelmek yerine onlarla ilgilenmelisin bence." İttiğim elini tekrar omuzuma atıp konuşamaya başladı.
"Senden ilham aldığım için bu söylediğini yapmam imkansız." Kolunun altından çıkarak onu şakalaşarak ittim.