1.7

75 8 7
                                    

Herkes hata yapardı. Ben sayısız hata yapmıştım mesela. Bu hataların içinde en yenisinde ise Jimin'i tehdit etmem vardı. Çünkü neredeyse iki haftadan fazladır bara gelmiyordu ve Nova onu görmek istediği için ona ulaşmam gerekiyordu. Eh bana kızdığı için telefonlarıma da cevap vermiyordu. Sonunda Yoongi aracılığıyla ona ulaşmayı deneyecektim ve planım için gerekli olan kişi karşıdan geliyordu. Yanına doğru adımladım ve önünde durdum.

"Selam kedi." Ona artık fare demiyordum. İlk zamandaki gibi gözüme artık kedi gibi görünüyordu. Uysal bi yavru kedi. İyi geçinmeyi denemeye başladığımızdan beri daha çekilir birisi olmuştu.

"Selam Luna?"

"Jimin ile görüşmem gerek neden buraya gelmiyor? Ve telefonlarımı açmıyor?" Yanında durak Jeongguk kıpırdanınca ne olduğunu anlayamadım. Jeongguk ile geçen sahne aldıktan sonra biraz sohbet etmiştik. İyi bir çocuktu. Gerçi grupta şu ana kadar Yoongi dışında yavşak olanını görmemiştim.

Karşımdaki Yoongi sorumun cevabını düşünüyor gibi duruyordu. Onu tehdit etmem bu kadar sorun olmamalıydı. Trip mi yapıyordu anlayamamıştım.

"Belki biraz internetten faydalanmalısın Luna, o biraz rahatsız." İnternet kullanıyordum ama vaktimi birilerini araştırmaya harcamıyordum. Ayrıca buraya gelen arkadaşları varken buna ihtiyacımda yoktu.

"Arkadaşları dururken internete ihtiyacım yok diye düşündüm." Elim ile onları gösterince Jeongguk güldü. Haklı olduğumu biliyordu.

"Birkaç güne geri dönecek, onu aradığını iletirim." Kafamı sallayarak arkamı döndüm ve sahneye baktım. Bella mikrofonu eline almıştı. Normalde burada sahne alıyordu ama biri ya da bir şey onu küstürmüştü. Çok uzun süredir sahneye çıkmıyordu.

Sahneye doğru adımladım ve onunla göz göze geldim. Bana gülümsediğinde elimi kaldırarak yapabileceğine dair destekleyici bir haraket yaptım. Zaten o dakikadan sonra da şarkıya girmişti. Tipine nazaran harika bir sesi vardı. O vücuttan o ses nasıl çıkıyordu anlamıyordum. Yanımda bir haraketlenme hissettiğimde gözlerimi Bella'dan çekerek yanıma döndüm.

"Hep onun burada ne iş yaptığını merak etmiştim." Dedi Yoongi şaşkınca. Bu sesin ondan çıktığına inanamadığına emindim. Tıpkı benden çıkan ses gibi. İkimize de bakan tahmin edemezdi.

"Genelde herkes merak eder." Gözlerimi sahneye çevirdim ve Bella'yı izlemeye devam ettim. Bir süre sonra üzerimde bir çift göz hissedince Yoongi'ye döndüm. Beni izliyordu. Bakışları rahatsız etmediği için içten bir şekilde gülümseyerek sahneyi işaret ettim.

"Onu izlemelisin." Bakışlarım sahnede olduğunundan Yoongi'nin bana bakıp bakmadığına emin değildim ama üzerimde bakış hissetmiyordum. Bella benim arkadaşım değildi ama sahnede olmasını hep desteklemiştim. O da buna tutku ile bağlıydı. Sahneye çıkmadığında kimse nedenini sormamıştı çünkü kimse, kimseye karışmaz ve olayları merak etmezdi. Ben işime karışılmasını sevmediğim için karışmazdım. Şimdide Bella'ya ne olduğunu sormayacaktım, onun adına sevinmem yeterliydi. Bella sonunda şarkısını bitirdiğinde sahneye yürüdüm ve yanına çıktım.

"Bana eşlik eder misin?" Şaşkınca yüzüme bakıyordu. Bu zamana kadar ona söylemek için teklifte bulunmamıştım. Teklifte bulunmadığım gibi tekliflerinide red etmiştim, o yüzden şaşkındı.

"Tabi" dedi bütün dişlerini göstererek. Sahnedeki yerimizi aldığımızda şarkıyı onun seçmesini söyledim ve o da şarkıyı seçti. Seçtiği şarkı ile güldüm. Bir keresinde söylediğine göre yüksek noktaya çıkmaya bayılıyordu ve benimle yüksek notaya çıkmak istediğini her söylediğinde red ettiğim için gerçekleştirememişti. Şimdi ise şans ayağına geldiği için değerlendiriyordu. ( Şarkı seçemedim cjjsjsjaj siz sevdiğiniz şarkıyı söyledi diye düşünün.)

Tough | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin