Nikon pov:
Olimme saaneet pakattua ostoskassit, ja lähdimme kaupasta takaisin autolle. "Tehäänkö ne tortillat ku mennään sun luo?" Joonas kysyi. "Joo tehään vaan""Sun on pakko laulaa tää kohta!" Joonas sanoi ja laittoi musiikkia pienemmälle. "Ihan vitun vaikee en!" "Joojoo Niko!" Tuo yllytti.
You're here, there's nothing i fear
And i know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart and
My heart will, go on and onEn mokannut tuosta viimeisestä korkeasta säkeistöstä ainuttakaan kohtaa. "Ei sulla turhaan oo noita tatuointeja" Joonas hymyili. Vilkaisin häntä itsekin hymyillen.
Joonaksen pov:
Olin ihan varma että olen ihastunut Nikoon. En vain tiedä voiko sitä sanoa. Pilaisiko se kaiken? Ehkä. Älä Joonas sano, parempi että oot hiljaa. "Tuu nyt" Niko huikkasi keittiöstä. "Joojoo, venaa ku tää sun terroristi ei päästä mua" valitin. Niko tuli seisomaan olohuoneen oviaukkoon. "Kuulehan Rommendaali, päästä Poosu tekemään mun kanssa ruokaa, että saan tänään vielä muutkin hommat hoidettua. Jooko?" Niko selitti katsoen kissaansa. Tuo kallisti päätään "mitä vittua selität" ilmeellä. Lopulta kissa päästi minut, ja pääsin tekemään ruokaa Nikon kanssa. Siinä ei mennyt kauaa. Söimme, ja laitoimme pyykit, vaihdoimme lakanat, imuroimme, ja putsasimme saunan. Luksusta, Nikolla on sauna.Nikon pov:
"Mä käyn nyt sit laittaa sen saunan päälle ku se kerran on puhaski" Ilmoitin Joonakselle. Tiesin ettei tuo haluaisi istua alasti, sillä hän oli kertonut epävarmuuksistaan joita oli saanut suhteen jälkeen. Ajattelin että hän ei pääse noista yli ellei totuttele.
"O- onks mun Niko pakko tulla" Joonas ujosteli.
"On" sanoin terävästi ja lähdin kohti kylpyhuonetta. Joonas seurasi minua. Napsautin saunan. "Mutku mä oon läski ja ruma ja-" tuo aloitti, ja hetken mielijohteesta työnsin tuon seinää vasten ja keskeytin suutelemalla. Hän vastasi. "Anteeks Joonas" naurahdin irrottauduttuani. "Ei haittaa, tee uudestaan" Joonas vaati pitäen katseensa huulissani. Tuntui ihanalta suudella tuota pörröpää kitaristia. Varmaan siinä kymmenisen minuuttia nuolimme, kunnes emme saaneet happea. Lähdimme olohuoneeseen. "Joonas mä tykkään susta, oon tykänny pitkään mutta en oo uskaltanu sanoa" Aloitin reippaasti. "Mäkin oon tykänny susta, ja pelotti että se muuttais liikaa kaikkee" Joonas sanoi katsoen käsiään. "Mitä meinaat?" Huolestuin. "Että jos.. se pilais meidän välit" Tuo sanoi ja vuodatti kyyneleen. "Eikä pilaa" sanoin ja käännyin halaamaan tuota. "Sovitaanko että tää on säätöö?" Joonas kysyi halin keskeltä. "Joo sovitaan" Sanoin nopeasti. "Mun säätö" hän mutisi.Olimme saunassa. Joonas istui yllättävän rennosti. En uskaltanut vilkaistakaan tämän jalkojen välissä sijaitsevaa pikkukaveria, sillä pelkäsin tulevani kovaksi. Ei sillä että minun tarvitsisi vilkaista mutta..
Joo mennään eteenpäin. Siemailimme bisseä ja puhuimme vähän kaikesta. Ei mitään syvällistä, vaan esimerkiksi että miksi merimakkara ei ole valaan kokoinen? Tai miksi autoilla ei ole tunteita? Joo, vain mä ja Joonas jutut.———
436 sanaa!
Anteeks taas vähä lyhyempi (okei kaikki nää on suht lyhyitä xd)
YOU ARE READING
Multa sulle <3 Jiko
Fanfiction⚠️K14⚠️ En lähe spoilaamaan tätä ollenkaan ;) paitsi sen verran että tarina kertoo Nikosta ja Porkosta enimmäkseen 🔥