Nikon pov:
"Hei Niko" Joonas huikkasi hetken hiljaisuuden jälkeen. Istuimme edelleen saunassa. "Mitä Jonsku?" Kysyin takaisin ja yritin näyttää söpöltä.
"Sitä vaan että mää tykkään susta" tuo soperteli suloisesti esittäin seitsemänvuotiasta. "Nii määki susta Joonas" sanoin nopeasti takaisin, ja kurkotuin suutelemaan tuota.(Timeskip aamuun)
Joonaksen pov:
Nyt pystyin jo nukkumaan ilman paitaa, ja housuja. Jee hienosti Porko! Niko on ihan kiinni minussa, ja hän on lämmin. Nikon hiukset tulevat aina vähän ikävästi naamalle, mutta minkäs teet. Tuo yksi vampyyri kissa raapii ovea päästäkseen tänne. Toivon ettei se herätä Nikoa."Huomenta" Niko sanoi ja painoi suukon niskaani. Nukuimme taas lusikassa. "huomenta ihana" vastasin takaisin ja kiehnäsin vielä lähemmäksi Nikoa, jos se on mahdollista. "Mä meen tekemää aamupalaa sä voit makoilla vielä" Niko ilmoitti ja nousi. "Hei en mä antanu vielä lupaa mennä, takasin sieltä!" Käskin. Niko kuroittui päälleni, ja antoi minulle suudelman. "Saanks mä nyt mennä" tuo kuiskasi ollessaan vielä lähelläni. Nyökkäsin.
"Tää on valmista, tuu" Niko huusi kohta keittiöstä. Nousin ylös, puin Nikon hupparin, ja lähdin tallustamaan kohti keittiötä. "Heiiiii!" Niko älähti heti kun astuin keittiöön. "Käyttäähän muutki säädöt ja pariskunnat toistensa huppareita" puolustelin. "Voi vittu" Niko naurahti. Hän lähestyi minua, ja työnsi minut jälleen vasten seinää. Tuo tunne on maailman paras. Niko kävi kaulaani käsiksi, teki tarkkaa työtä. Ulvoin kuin susi, vaikka yritin pitää huokailut sisälläni. "Sshe aamupalahh" yritin. Niko irroitti hetken päästä kaulastani, ja siirtyi takaisin huulilleni. "Mhh kohta" Niko sanoi nopeasti suudelmien välistä.Vielä yksi pitkä, täydellinen ja ihana suudelma. Se oli tähän astisista meidän paras :)
(Timeskip 3h)
"Nyt mennään Niko!" huusin ovelta. Meidän piti lähteä töihin, ja olimme myöhässä. "Mä tulen mä tulen" tuo huusi kylppäristä. Taisi harjata hiuksiaan tai jotain? Menin edeltä autoon. Laitoin musiikkia, ja istuin. Tuijotin ikkunasta ulos vesisateeseen. En kuullut Nikon tulevan, yhtäkkiä tunsin tuon suutelevan poskeani. Hätkähdin hieman. "Senki säikky, mennään" Niko hymähti ja käynnisti auton puolestani. "Joo mennää mennää!" Sanoin tuolle ja lähdin ajamaan."Sieltä ne mattimyöhäset saapuu" Olli kuittasi meidän astuessa studiolle. "Joo no ei katottu kelloo, alotetaan" Niko puolusteli. "Joo, meijän pitäs äänittää uudestaan kolmesta biisistä kitara, kahesta basso, en muista monestako rumpu, taustat ja Joelit. Nii ja oli suaki Niko vielä parissa" Olli luetteli turhautuneena. "Eiks sen pitäny olla jo valmis?" Ihmettelin järkyttyneenä. "Piti, mut Aleksi hienosääti, ja sit se onnistu saamaan joistain kakstahtisita nelitahtisia" Joel nauroi. "No sori, mä vaan vaihtelin rytmiä kertsin ja intron väleissä" Aleksi selitti nolona. "Ei se mitään" Niko hymyili. Ihan kiva että hommia riittää, oltaisiin muuten pyöritelty peukaloita.
———
406 sanaa
ESTÁS LEYENDO
Multa sulle <3 Jiko
Fanfic⚠️K14⚠️ En lähe spoilaamaan tätä ollenkaan ;) paitsi sen verran että tarina kertoo Nikosta ja Porkosta enimmäkseen 🔥