8. Ihana

236 21 0
                                    

Joonaksen pov:
Työpäivä vihdoin ohi. Kevyet kolme ja puoli tuntia, mutta tuntui ikuisuudelta. Kävelimme Nikon kanssa autolle. Minä sain tällä kertaa ihan itse ajaa. "Käydää hakee mun luota tavaroita nii mä tuun sit sun luo" ilmoitin. "Aivan, muutatko sinne?" Tuo naurahti.
"joo, ei me munkaan luona voida majailla ku sulla on kissa :)" muistutin. "Onko? Mikä on kissa" tuo haukoitteli. Naurahdin. Voi Niko.

"Onks tässä kaikki mitä tartteet?" Niko kysyi kun olimme pakanneet tavaroita. "Joo, paitsi pitäs vielä tyhjentää pesukone" muistin. "Noni lets mennään"

Nikon pov:
Joonas avasi pesukoneensa luukun, joka sijaitsi pesukoneen sivulla, ei päällä. Hän nosteli vaatteita minulle, joita ensin ravistelin ja sitten asetin telineeseen. Kun olin saanut viimeisen vaatteen telineeseen, ja Joonas oli laittanut pesukoneen kiinni, käänsin tämän minua kohti, ja nostin äkkiä pesukoneen päälle. Menin aivan lähelle tuota ja aloin suudella intihimoisesti. Tuo vastasi. Joonas hivutti kättään alaselälleni, josta sain kylmiä väreitä. Oma käteni oli tuon seksikkään pörröpään hiuksissa, ja toinen kyljellä. Pidin tuota hyvin omistavaisesti.
Suutelimme ainakin viisi minuuttia, kunnes Joonas työnsi minut hymyillen irti itsestään. "Sä syöt mut elävältä" tuo virnuili. "Mhh voi ollakkin" sanoin takaisin ja vain poistuin tilanteesta hymyillen. Joonas tuli perässäni ja pian olimme autossa menossa luokseni. "Tiäks Joonas, mä tykkään susta tosi paljon" ilmoitin kesken hiljaisuutta. "Määki susta, mut ei aleta vielä seurustelee, ettei se tuu liian nopeesti" tuo selitti söpösti. "Joo emmä sitä meinannukkaa, haluisn vaan sanoa" vastasin ja asetin käteni tuon reidelle. "Oot ihana" Joonas kuiskasi.

(Timeskip 1vko)
Joonaksen pov:
Oon majaillut Nikon luona koko viikon. Mitäpä järkee kotiinkaan mennä ku täällä on hyvä olla.
"Muru" Niko huusi keittiöstä. Tunsin perhosia vatsassani. Hän ei ole aijemmin käyttänyt kyseistä nimeä. "Mitä Niksu" huusin takaisin. "Mä en osaa jakaa tätä spotify linkkiä, voitko auttaa" tuo valitti.
"Juu mä tuun" sanoin ja lähdin hipsimään keittiöön.
"Noni eli tästä painat eka, sit toi, kopioi tuo, lisää.." ohjeistin. "Noni ja siellä on" hihkaisin. "Kiitos" Niko sanoi ja painoi suukon olkapäähäni. Käännyin halaamaan tätä. "Oot ihana" kuiskasin. "Oot ihanampi" Tuo vastasi ja silitti selkääni. "Mutta sinä oot ihanin" kiusasin vielä, jolloin tuo läppäisi minua persaumukseen, ja lähti karkuun. "NIKO!" Huusin muka vihaisena, ja kuulin tuon nauravan. Lähdin jahtaamaan tätä. "Et saa kiinnii" tuo kiusasi. "Ihan varmasti saan" huusin takaisin ja kiristin juoksu tahtiani. Niko juoksi makkariin, jolloin sain kaadettua tämän sängylle. Menin istumaan tuon syliin. Olin jo hieman nälkäinen, ja kävin agressiivisesti tuon kaulan kimppuun. "Mhh Joonas" Niko huokaili ja yritti selkeästi olla hiljaa. Löysin tämän herkän kohdan, ja kuuntelin tuota seksikästä ähkimistä. Hetken jälkeen siirryin tämän huulille. Niko käänsi minut alleen, ja näykkäisi alahuultani merkkinä raottaa suuta. Hän työnsi kielensä tekemään tutkimusta suuhuni. Huokailin. Tuo avasi vyötäni, ja silloin päähäni juolahti kaikki se, mitä Nora oli tehnyt. Työnsin Nikon äkkiä pois säikähtäneenä, ja tuo hyppäsi seisomaan. "Apua mitä nyt" tuo säikähti. Nolostuin ja nostin polveni vasten rintaa. Niko tuli istumaan viereeni ja silitti selkääni. "Anteeks Niko mulle vaan tuli mieleen kaikki ne jutut mitä Nora teki" itkin tuota vasten.
"Joonas ei todellakaan haittaa! Munhan ois pitäny ymmärtää ettet oo vielä valmis!" Tuo sanoi nopeasti, ja painoi suukon niskaani. Käännyin halaamaan tätä. "Niko kiitti kun oot siinä" Sain vielä sanottua.
"Joonas oon tässä aina" Hän sanoi ja tiukensi otettaan. Niko on maailman paras.

———
528 sanaa

Multa sulle <3 JikoWhere stories live. Discover now