10. Poikaystäviä

232 18 0
                                    

Nikon pov:
Olimme tulleet saunasta, ja menimme tekemään uunileipiä. "Laitaksä juustoo ja kinkkuu?" Joonas kysyi. "Joo, ota ne molemmat" sanoin. Laitoin pellille leivinpaperin, ja asettelin leipiä siihen. Joonas alkoi laittaa niihin täytteitä. "Näyttääpä hyvältä" hän ylpeili kun oli saanut leivät kasattua.
"Mut ei yhtä hyvältä ku sä" korjasin, ja suutelin tuota. Hän kiersi kätensä alaselälleni. Emme me kauaa ehtineet nuoleskella, kun tajusimme että ehkä pitäisi laittaa leivät uuniin. Sen tehtyämme menimme selaamaan fanien instagram stooreja. Paljon pusu edittejä, videoista joita oli kuvattu keikoilta. "Mieti ku ne tietäis ettei olla pelkkiä kavereita" Joonas kuvitteli ääneen ja nauroi. "No jep, jos ne nytki jo tekee tämmösiä" yhdyin tuon nauruun. Söpöjähän nuo videot on <3

"Hei ne leivät" Joonas hihkaisi jonkin ajan päästä. Olimme katselleet instastooreja noin kymmenen minuuttia. "Voi vittu" kirosin ja menin ottamaan leivät uunista. Joonas tuli perässä. "No ei ne pahasti palanu" hän sanoi ja silitti selkääni. "No voi ne syödä" naurahdin kuivasti.

Kun olimme saaneet syötyä, kello käytti puolta yhdeksää. "Käydää kävelee" Joonas hihkaisi tullessaan keittiöön. Laitoin juuri tiskejä. "Öö Joonas kello on jo paljon ja ulkona on -8" sanoin hieman ehkä kyseenalaistaen. "Ei se haittaa" tuo väitti. "No mennään sitte, laitan vaa koneen päälle" sanoin ja Joonas lähti jo eteiseen.

Joonaksen pov:
Tiesin tasantarkkaan mitä haluan jutella Nikon kanssa, ja tuntuu vain että on helpompi puhua esimerkiksi juuri kävelyllä. "Noni mennään" sanoin kun tuo oli saanut pipon ja takin päälleen. "Mennää juu" tuo nauroi. Olimme kävelleet hetken, ja Niko tarrasi kädestäni kiinni. Vilkaisin tuota ja hän minua. Hymyilimme molemmat. Tiesin että nyt voisin avata suuni. "Hei Niko mulla oli yks juttu mistä halusin puhuu" Aloitin. "Onkse vakavaa? Liittykse meihi?" Tuo huolestui. "Nosiis liittyy joo" vastasin ja katsoin alaspäin. "No kerro vaan" tuo sanoi ja silitti peukalollaan kättäni. "Niin että välitän susta ihan helvetisti, ja tykkään susta tosi paljon" änkytin hermostuneena. "Samoin" tuo sanoi 'jatka nyt jo' äänensävyllä. "Että sitä vaan että haluisitko olla mun poikaystävä?" Kysyin ujosti. Pelotti. Pilasinko kaiken? Niko oli hiljaa hetken kunnes pysähtyi. Pysähdyin tuon viereen ja hän ryntäsi halaamaan minua. "Tottakai haluan" Niko sanoi ja suukotti poskeani. Tiukensin otettani, olin niin helpottunut. Halailimme siinä kunnes molemmilla oli liian kylmä. "Jatketaan matkaa ennenku jäädytään" Niko huomautti ja otti uudelleen käteni hänen omaansa. "Joo sopii hyvin, mä en halua olla 27-vuotias jääpuikko" naurahdin. Nikokin.

Pääsimme vihdoin takaisin Nikolle. "Nyt mennään nukkuu" Niko haukotteli. "Joojoo mennään" sanoin kuin viiden vanha. "Tuuppas pesemään hampaat" Niko muistutti. "Joojoo" lässytin.

Nikon pov:
Astuimme kylppäriin, ja nostin Joonaksen äkkiä lavuaarin viereiselle tasolle istumaan. Asetuin hieman tuon jalkojen väliin seisomaan. Nappasin kaapista Joonaksen hammasharjan, ja laitoin siihen tahnaa. "Noni suukki auki" sanoin ja aloin harjata tuon hampaita. "Noni nyt saat sylkästä" lässytin hänelle. "Onko puhtaat?" Tuo kysyi kuulostaen hirvittävän söpöltä, ja irvisti. "On tosi puhtaat" sanoin ylpeästi. Pesin vielä omat hampaani, ja sillä välin Joonas harjasi hiuksiani. Ei tainnut olla Porkopojan ensimmäinen kerta, sillä hän suoriutui erittäin hyvin. Kun kaikki iltahommat oli tehty, menimme makkariin. Otin kaikki vaatteeni lukuunottamatta boxereita, ja samoin teki Joonas. Menin makoilemaan sänkyyn, ja pian Joonas asettui viereeni. Hän tuli aivan minuun kiinni. Asetin käteni tuon niskan taakse, ja vedin peiton päällemme. Aloin silitellä Joonaksen hiuksia, ja hän hiveli rintaani.
"Mun Niko" hän mutisi ja sulki silmänsä. Painoin vielä hellän hyvän yön suukon tuon hiusten sekaan, ja kävin itsekin nukkumaan. En ole koskaan nukkunut niin hyvin kuin tuona yönä Joonaksen vieressä hänen poikaystävänään. <3

———
557 sanaa
(Omg huomenna keikka🖤)

Multa sulle &lt;3 JikoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang