-Mä pyydän anteeks jo nyt ihan kaikilta, ja muistakaa että tän kirjan ikäraja on se 14.vuotta, joten nyt kaikki lapset, painukaa tästä luvusta helvettiin kiitos!-
Nikon pov:
Pääsimme juuri kotiin. Saimme ulkokamppeet päältä, ja olin lähdössä kävelemään kohti keittiötä kunnes Joonas työnsi minut vasten seinää ja suuteli minua intohimoisesti. Vastasin hiukan hämilläni tuohon, koska emme olleet edes puhuneet mitään. Pian Joonas siirtyi kaulani kimppuun. Aloin haluta tuota blondia entistä enemmän, emme ole kertaakaan tehneet sitä kaunista Joonaksen traumojen takia, eikä se ole haitannut minua ollenkaan. Joonas etsii kaulaltani herkkää kohtaa, ja sen löyteässään tuo alkaa imeä siihen fritsua. Huuliltani karkailee haluamattani muutamia nautinnon huokauksia, sillä tuntuuhan tämä aivan helvetin hyvältä. "Joonashh" huokaan kuiskaten, jolloin Joonas siirtyy takaisin huulilleni. Tuo alkaa kuljettaa minua kohti makuuhuonetta, samalla jatkaen suutelua. Siellä tuo työnsi minut sängylle, ja tuli syliini hajareisin. Tässä kohtaa vihdoin oma pieni eiffel-tornini heräsi, ja Joonaskin taisi huomata sen. Näin päättelin tuon kasvoille ilmestyneestä virneestä. Joonas kumartui hitaasti alaspäin, ja palasi suutelemaan minua. Välissä hän supatteli korvaani ja kertoi rakastavansa minua. Käänsin Joonaksen alleni, ja vedin paitani pois. Pian tuokin nousi hieman jotta sain hänenkin paidan pois. Pian molemmilla oli enää calvin cleinin boxerit, ja kaulakorut yllä. Joonas nousi istumaan, ja olin tämän sylissä. "Niko mä haluun sua" tuo sanoi pitäen katseen silmissäni. "Joonas ooksä sata varma?" Varmistin ja siirsin tuon kasvoilta hiuksia korvan taa. "Oon. Ihan varma, mä rakastan sua ja luotan suhun" Joonas vakuutti ja hiplasi niskaani.
"Okei mutta sanot ihan heti jos haluat lopettaa, okei?" Varmistin. "Sanon, mut Niko tää on mun eka kerta miehen kaa" Joonas sanoi siirtäen katseensa alas. "Ei se haittaa rakas, mennään sun fiiliksen mukaan" sanoin ja nostin kädelläni tuon leukaa ja painoin siihen suudelman. Joonas kaatui selälleen sängylle vetäen minut mukanaan, ja yllätys yllätys jälleen suutelimme päällekäin. Joonas avasi jalkojaan jolloin pääsin makaamaan tuon jalkojen väliin. Huomasin Joonaksen kohouman, joten ajattelin helpottaa sitä. Nousin hieman parempaan asentoon, ja vedin Joonaksen boxerit alas. Palasin tuon päälle, mutta asettamatta painoa tuon päälle. Olin ikäänkuin kontillaan tämän päällä. Suutelin ensin Joonaksen kaulaa jättäen sinne muistomerkkejä. Tuo huokaili nimeäni kovaa, joka ei helpottanut alapään oloani. Siirryin suutelemaan Joonaksen rintaa, sitten vatsaa, reisiä, sisäreisiä ja lopulta päätin hieman kiusata palaammalla vain kaulan pariin. Hetken päästä kuitenkin nappasin kädelläni kiinni Joonaksen miehisyydestä, ja aloin vedellä vetoja. Jo kolmannella vedolla sain Joonaksen huokaisemaan todella lujaa. Taisi tykätä? Nopeutin tahtiani, ja suutelin Joonaksen kaulaa samalla. Tämä huokaili todella kovaa koko ajan, mikä ei tosin haitannut vaan kuulosti ihanalta. Pian lopetin vetojen vetämisen, jolloin Joonaksen nautintoa täynnä oleva ilme muuttui hämmentyneeksi ja hieman ärsyyntyneeksi. Ei aikaakaan kun makasin tuon kalu suussa. Pyörittelin kieltäni sen ympärillä, ja aloin liikuttaa päätäni. Joonaksen käsi eksyi hiuksiini, ja hän tukisti niitä hellästi. "Nikoohh!" Joonas huokaili jälleen. Eiffel tornini koveni entisestään jos se edes on mahdollista. Nopeutin pääni liikettä. "Mä tuunhh!" Joonas ehti huutaa juuri ennenkuin tuo laukesi suuhuni. Nielin kaiken, ja pyyhin suupieliäni käsiini, ja sitten käsiä lakanoihin. Joonas veti minut suudelmaan, ja kiepsautti minut allensa. Tuo veti boxerini pois, ja hyökkäsi kaulani kimppuun. Pian tuon käsi eksyikin jo hiukan alemmas. Miehisyyteni kaipasikin jo kosketusta, nimenomaan Joonaksen kosketusta. Tuo nappasi kaluni kuin vanha konkari, ja alkoi vedellä vetoja. "Joonashh!" Huusin melkein heti, sillä tämä todella tuntui hyvältä. Joonas nopeutti tahtiaan, ja pian tulin tuon kädelle huokaisun kera. Joonas painoi suudelman huulilleni, jolloin käänsin tämän taas alleni. Nousin hieman, sillä minulla oli jo uudet leikit mielessä. "Haluisitsä kokeilla jotain jänskää?" Kysyin hivellen Joonaksen käsivartta. "Ömm joo, eihän se satu?" Joonas kysyi ja huomasin että tuota jännitti. "Voi se vähäsen, mut se muuttuu nopeesti nautinnoks. Ja Joonas meidän ei oo pakko" sanoin ja hymyilin lempeästi. "Eikun kokeillaan vaan, mä luotan suhun" Joonas sanoi ja vilautti hymyn. "Sanot sitten jos sattuu liikaa" sanoin ja kumarruin kohti yöpöytää, ja avasin sen laatikon. Sieltä nappasin kortsun sekä liukkaria. Sivelin ensin sormilleni liukkaria. "Ooksä valmis?" Kysyin Joonakselta. "Oon" tuo sanoi ja sulki silmänsä. Työnsin ensin yhden sormen tuon sisään, sitten toisen, ja kolmannen jonka kohdalla kuulin Joonaksen huokaisevan. Pelasin hetken Joonaksen sisällä, kunnes vedin sormeni ulos ja asetin kondomin kalulleni. Varmistin vielä kerran Joonakselta että haluaahan tuo varmasti, johon tuo nyökkäsi. Levitin vielä liukkaria kumilla peitetylle kalulleni, ja asetuin kunnolla Joonaksen jalkojen väliin. Joonas veti syvään henkeä, ja sulki silmänsä. Otin tämän kädestä kiinni, ja lähdin työntymään tuon sisään hellävaraisesti. Tuo hieman ehkä inahti kivusta, joten päätin olla hetken paikoillani.
"Hengitä kerran sisään ja ulos" sanoin mahdollisimman normaalisti, olin ehkä hieman niinsanotusti nautinnon alaisena. Joonas teki työtä käskettyä. "Sattuuko ihan kauheesti?" Kysyin. "Ei, jatka vaan" tuo sanoi pitäen edelleen silmiään kiinni. Aloin liikkua hitaasti, ja Joonas älähteli ensin kivusta, mutta hetken jälkeen tuon huokailut olivat pelkkää nautintoa. Aloin nopeentaa tahtiani, kun huomasin ettei Joonasta enään sattunut. Otin myös tuon kohoumasta kiinni ja aloin vedellä vetoja samaan aikaan kun liikuin tuon sisällä. Joonas voihkaili erittäin kovaa, enkä minäkään ollut hiljaa. Vihdoin tulin, ja aivan hetken päästä Joonaskin. Vetäydyin ulos Joonaksesta, otin kortsun pois, solmin sen, ja heitin roskikseen. Asteuin Joonaksen vierelle makaamaan, ja tuo käpertyi kiinni minuun. Vedin peittoa päällemme. "Oliks kivaa?" Kysyin.
"Oli, kiitos" Joonas vastasi ja suukotti vatsaani.
"Niin mullakin" sanoin ja silitin Joonaksen hiuksia.
"Oliks tää sun eka kerta miehen kaa?" Joonas kysyi minulta. "Ei ollu" vastasin ja jatkoin tuon hiuksien näpräämistä. "Okei" tuo kuiskasi ja painoi hymyillen suukon huulilleni. Hetken me siinä makoilimme, kunnes nousimme vaihtamaan lakanat. Mielestäni aftercare on todella todella tärkeää, joten ehdotin että olisimme katsoneet vaikka vielä elokuvan, ja se sopi Joonakselle. Tuo makasi sylissäni, ja minä silitin häntä. "Joonas mä rakastan sua ihan yli kaiken" sanoin ja silitin tämän kättä. "Niin mäkin sua, oot niin tärkee" tuo vastasi.————
925 sanaa!🥲Mä oon niiiiiin pahoillani!😂 Mut mitä mieltä olitte tästä smutista? Mä en hirveen hyvin osaa näit kirjottaa mut yritinpähä kummiski :) tuli ainaki suht pitkä😳
YOU ARE READING
Multa sulle <3 Jiko
Fanfiction⚠️K14⚠️ En lähe spoilaamaan tätä ollenkaan ;) paitsi sen verran että tarina kertoo Nikosta ja Porkosta enimmäkseen 🔥