1. Kännejäkö?

509 20 0
                                    

Nikon pov:
Oltiin jätkien kans lähössä baariin. Taas. En tiiä miks me yhtäkkiä juodaan niin paljon? No ihan sama, en halua jäädä terroristikissan kanssa kotiinkaan, joten kai se on raahauduttava mukaan. Menin käymään suihkussa. Joo, ihmeellistä! Oltuani valmis, menin etsimään sopivia vaatteita. Otin jotkut rennot mustat vaan. Niin ja lippis päähän! Astuin ulos. Oli pakkasta neljän asteen verran. Kiva rapsakka tuuli vielä viilsi kasvoillani, kun lähdin kävelemään kohti baaria. Astuin ovista sisälle, ja metsästin katseellani muita jätkiä. Löysin heidät nurkkapöydästä. Siellä oli myös crew jäseniä. Santeri, Mikko, Miki, Joona ja Kiril. Lasken hänetkin crew jäseneksi <3. Menin istumaan näiden kanssa, ja join yhden bissen. Tosi kiva tunnelma, rauhallinen. Aika jees.

(Timeskip 1h)
Ite en oo ku korkeintaan pienessä hiprakassa. Porko on juonu ihan saatanasti, ja nyt se tuolla tanssii Joelin kanssa. Molemmat aivan tillin tallin. "NiKo!! tuU pUsSaiLeMaaN mUN kAnsSA!" Porko sanoi tai puoliksi huusi, kun saapui tanssimasta. "Toki" sanoin virnuillen. Joonas istui syliini, ok? Pussailtiin siinä hetki. Tai no, Porko oli niin kiimainen että taisi mennä enemmän nuolemiseksi. Siinä ei istunut muita, osa olivat jo lähteneet, ja osa muualla. Joonas ei millään tahtonut lopettaa. Pakko oli myöntää, kyllä tuo Joonas pusukaveriksi kelpaa!

Joonaksen pov:
Olin ihan kännissä, en tajunnut mitään. Niin paitsi tietysti sen, että pussailin vakiopusu kaverini kanssa! Tai pussailimme ja pussailimme, suutelua se oli. Mutta kännissä kiima vaan yltyy. Ei oo tässä muutenkaan ketään ollu. Pitkään aikaan.

(Timeskip 30min)
"Joonas lähettäiskö pois? Sä voit tulla mun luo" Niko sanoi. Yllätyin ettei tuo ollut kännissä. "JoO LähEtäÄn vAAn!" Mussutin istuen edelleen Nikon sylissä. Olimme ainoat porukasta Tommin lisäksi ketkä olivat vielä baarissa. "Heitäkkö meijät himaa?" Niko huikkasi Tommilta. "Joo tottakai, käyn nopee vessas mut voitte mennä jo" Tommi vastasi tälle. Tarrauduin Nikoon kiinni kuin apina. En aikonut päästää irti. "Joonas pieni, nousetko niin lähetään?" Niko kysyi söpöllä äänellä. "Mm mm" vastasin kieltävästi ja hieroin otsaani vasten tuon rintaa.
"Pliis?" Niko jatkoi. Ei tainnut tajuta etten päästä hänestä irti. "Kanna" sanoin päättäväisesti yllättävän selvän kuuloisena. "Jaaha" Niko naurahti ja nousi seisomaan. Tällä oikeasti oli voimaa kantaa minut autolle.

(Timeskip 10min)
Nikon pov:
"Kiitti Tommi taas!" Huikkasin kun laitoin auton oven kiinni. Joonas nojasi minuun. Ei olisi varmaan pysynyt pystyssä ilman tukea.

Menimme asuntoon sisälle, ja autoin Joonasta ottamaan ulkovaatteet pois. Tuo lähti hoipertelemaan olohuoneeseen, ja äänestä päätellen oli löytänyt itse terroristin. Rommin. No ei, kyllähän minä kissaani rakastan, mutta se osaa olla kusipää, kun sille päälle sattuu. "Voi söpö kisu" Joonas sanoi silittäen kissaa sylissään, ja kuulostaen selvältä?
"Mitäs sulle kävi?" Kysyin naurahtaen. "En TiIä" tuo vastasi taas kännipäissään. Hän jätti kissan lattialle, ja tuli luokseni. Hän veti minut intohimoiseen suudelmaan. Vastasin siihen. Joonas työnsi minut seinää vasten, ja alkoi suudella kaulaani. En oikein uskaltanut ajatella mihin tämä voisi johtaa, mutta annoin kimaisen kitaristin tutkia kaulaani. Tiesin kyllä että minä pystyisin pitämään rajani, jos Joonas yrittäisi niitä rikkoa. En tiedä mitä hän halusi/ajoi takaa, mutta kai se selviäisi.

—————-
508 sanaa

Moikka! Tää on mun ainut onnlinessa oleva tarina tällä hetkellä. Pyrin julkaisemaan joka päivä, ellei koulussa ja tallilla ole kiireitä! Haha tänkin kirjotin matkalla salilta xd. Toivottavasti tykkäätte 🥰

Multa sulle &lt;3 JikoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang