BÖLÜM 5
"Bu arada bu akşam Minho da geliyor stüdyoya"
Chan'ın stüdyoya beraber gideceğimiz için Changbin benim evime gelmişti ve şuan ne giyeceğimi düşünürken o da yatağımda oturmuş beni bekliyordu.
"Minho ne alaka?" Diye sorduğunda elimdeki gömleği bırakıp ben de yatağın ucuna oturdum.
"Bugün kantinde otururken Minho geldi mutsuz ve dalgın duruyordu."
"Neden öyleymiş?"
"İşte ben de masaya davet ettim biraz konuştuk. Konu Eun Mi... Minho'yu biraz boşluyor sanırım."
"Biraz mı?" Deyip güldü. "Kaç aydır sevgililer fakat birkaç kez gördüm kızı yanında. Dışarda da o kadar çok buluşmuyorlarmış. Ona zaman bile ayırmayan birini neden bu kadar seviyor anlam veremiyorum."
"Ben de onu öyle mutsuz görünce işte çağırayım dedim."
Konuştuktan sonra kalktım ve az önce bıraktığım gömleği yeniden elime aldım.
"İyi yapmışsın kafası dağılır bizimle."
Elimdeki gömleğe birkez daha baktıktan sonra kafamı iki yana salladım ve yeniden bırakıp başka bir şey aramaya başladım.
Changbin durumdan sıkılmış olacaktır ki ofladı. "Jisung alt tarafı kıyafet seçeceksin niye bu kadar didikliyorsun" kendi üstündekileri gösterdi eliyle "bak bi pantolon kazak tamamdır. Hem sen niye bu kadar özendin ki?"
Neden bu kadar özenmiştim ki?
"Özendiğim falan yok seçemedim sadece."
"Yok sen... Yoksa Minho için mi hazırlanıyorsun böyle." Dedi alaycı bir şekilde. En son elimdeki kazağı beğenmiştim. Yandaki seçtiğim pantolonu da aldım ve lavaboya giderken konuştum. "Ne alakası var. Sen de iyi alıştın her şeyi ona bağlamaya."
"Hahahahahha resmen kaçıyosun şuan benden önümde de giyinebilirsin Jisung."
Lavaboya girdikten sonra kızaran yanaklarımı elimle yelliyordum. "Kapa çeneni de aşağıya in geliyorum şimdi."
"Kaç sen bakalım. Ben daha başından anladım zaten. Siz ikiniz-"
"Gitmedin mi sen daha!"
"Kaçtım" adım seslerini duyup gittiğinden emin olunca giyinmeye başladım. Hazırlanıp aşagıya indim. Beni bekleyen Changbin geldiğimi görünce "Hazırlanabildin mi?" Dedi imayla. Onu es geçip kapıya yöneldim o da arkamdan geldi ve arabaya bindik.
"Changbin bak sakın Minho'nun yanında da böyle hareketlerde bulunma."
"Yapmam ama sen anlat bakalım bana sen neler düşünüyorsun."
Bir şey düşünmüyorum ne düşünebilirim sevgilisi var Changbin."
"Ya unut bi sevgilisini. Ben senin Minho hakkındaki düşünceleri merak ediyorum. Sonuçta bunu konuşmaktan bir şey olmaz değil mi git çocuğun üstüne atla demiyorum."
"Atlamam zaten"
"Jisung" dedi bıkmış bir sekilde.
Ona doğru döndüm ve tüm dikkatimi emniyet kemeriyle oynamaya verirken konuştum.
"Peki.. ben geleli ne kadar oldu zaten çok vakit geçirmedik ama iyi biri pratik odasını beraber kullanıyoruz. Bana yardım ettiği oluyor eğlenceli biri de ama bu kadar onu tanımıyorum ve-."Kırmızı ışığa geldiğimizde durdu ve o da bana doğru döndü. "Bak senin neler yaşadığını biliyorum güven problemin olduğunu da. Ben başka biri olsa sana dalgasını bile geçmem ama Minho'yu tanıyorum. Oğlum benim hislerim kuvvetli aranızdaki çekimi hissettim. Sevgilisi var ama sağlıklı bir ilişkileri yok. Sanki bir şey var ama çözemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sway me more | minsung
Fanfiction"siktir" dedi sessizce "siktir bunu görmemeliydim." Merdivenleri ses çıkarmadan aceleyle indi. Şimdi ne yapacaktı. Gördüklerini ona bahsetmeli miydi?