İyi okumalar dilerim öpüyorum hepiniziiii❤️
BÖLÜM 29
Seungmin aceleyle kapıdan dışarı çıktığında görevliler yarı yolda sedye ile karşıladılar ve Jisung’u sedyeye bindirdiler.Ambulans yola çıktığında arka camdan Min Seo’yu polislerin arabaya bindirdiğini gördü. Minho’yu aramaya korkuyordu. Minho'yu biraz olsun tanıyorsa Min Seo’yu sağ bırakmazdı.
Durumu nasıl anlatacağını bilmediğinden Changbin’i aradı.
"Changbin" dedi sesi titreyerek normalde duygularını pek göstermese de o kadar çok korkmuştu ki her an ağlayabilirdi.
"Efendim bebeğim"
"Changbin"
"Seungmin ne oldu bir sorun mu var?"
"Çok kötü bir şey oldu. Sikeyim ya biz yetişmeseydik Changbin kafayı yiyeceğim."
"Seungmin delirtme insanı ne oldu söyle endişeleniyorum"
"Jisung yaralanmış ağır değil ama bilmiyorum"
Karşı taraftan bir süre ses gelmedi
'Ne diyorsun sen Seungmin n-ne yaralanması ne o-oldu Jisung’a nerdesiniz siz?"
"Ambulanstayız hastaneye gidiyoruz."
"Hangi hastane?"
Görevlilere hangi hastaaneye gittiklerini sorduktan sonra Changbin’e söyledi.
"Hemen geliyorum ben de."
"Minho’ya nasıl söyleyeceğiz Changbin arayamadım onu"
"Canım sakin ol ben arayacağım tamam mı? Nasıl oldu bu Seungmin? Min Seo’nun yanına gidiyordu. O orospu çocuğu mu bir şey yapmış!"
"Beni Jihyo aradı içerden sesler geliyormuş ve anahtarı yanında değilmiş korkup beni aradı. İçerden ağlama bağırma sesleri geliyordu. Kapıyı kırdığımda Jisung duvara dayalı bi şekildeydi. Bir şeyler kırılmış evde zaten kavga etmişler. Ben bilmiyordum Jihyo’nun kardeşi Min Seo’ymuş"
"Orospu çocuğu yaşatmayacağım onu!"
"Minho peki?"
"Ben halledeceğim onu"
"Hastaneye geldik kapatıyorum çabuk ol lütfen ben ne yapacağım bilmiyorum"
"Geldim bile tamam mı kapatıyorum şimdi."
Görmese de kafayı salladı o sırada ambulansın kapısı açıldı ve Jisung’u sedyeyle içeri taşıdılar. Seungmin arkasından gidiyordu. Ameliyathaneye doğru yol aldıklarında Seungmin ağlamaya başladı. Bu kadar ciddi bir şey olduğunu sanmıyordu.
Ya da öyle düşünüyordu.
Changbin yolda giderken Minho’yu aradı. Açılan telefonla "Changbin önemli değilse kapa Jisung’a ulaşmaya çalışıyorum telefonu kapalı kafayı yiyeceğim."
"Minho dur. Bak abi sakin ol tamam mı bir şey diyeceğim telaş yapma"
"Ne oldu? Ne oldu Changbin!"
"Jisung yaralanmış Seungmin ciddi bir şey olma-"
"Sikeyim ne diyorsun ne dediğinin farkında mısın sen ?"
"Hemen Severance Hastanesine gel oraya gidiyorlarmış." telefonun bir anda kapatılmasıyla hastanenin önüne gelmişti Changbin.
Minho... Minho hayatında hiç bu kadar dibe batmış hissetmiyordu. Jisung nasıl zarar görürdü. Nasıl olmuştu bu kaza mı geçirmişti? Seungmin nerden biliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sway me more | minsung
Fanfiction"siktir" dedi sessizce "siktir bunu görmemeliydim." Merdivenleri ses çıkarmadan aceleyle indi. Şimdi ne yapacaktı. Gördüklerini ona bahsetmeli miydi?