onları kutlama gecesi görmüştü

2.8K 346 90
                                    

Fakat yaşanmış kederler geçmiş zamanda
şarap gibi yıllandıkça güçleniyor ruhumda
                                     Alexandr Puşkin

BÖLÜM 10

Jisung'un Eun Mi olayını Changbin ile paylaşmasının üzerinden bir hafta geçmişti. Olayı duyan Changbin o anlık sinirle neredeyse gidip her şeyi Minho’ya söyleyecekti fakat Jisung onu durdurmuştu. Minho’yu derinden etkiyeceğini düşündüğü bu olayı hiçbir plan yapmaksızın bir anda söylemelerini istemiyordu. Bu bir hafta içinde fazlasıyla kafasında yer edinmişti. Kafasında nasıl söylemesi gerektiğini düşünüp duruyordu. Bir yandan da Minho’dan kaçar olmuştu. Onun olduğu yerlerden kaçınıyor, uzak durmaya çalışıyordu.

Dersler bittikten sonra fazlasıyla yorgun olan Jisung hemen eve gitmek için fakülteden çıkmış çağırdığı taksiyi bekliyordu. Onu fakültenin dışında dururken gören Min Seo yine onu kaçırmamak için hızlı adımlarla yanına gitmeye başladı. Zaten başlayamadıkları dans çalışmalarına okula geri dönmesine rağmen hala başlamamışlardı. 

"Jisung hyung"

"Min Seo sen miydin nasılsın?" 

"İyiyim sen nasılsın görüşemiyoruz kaç gündür." 

"İyyim." Dedi Jisung pek de inandırıcı olmayan ses tonuyla.

"Ben ne zaman çalışmalara başlarız diye soracaktım malum daha parçayı bile kararlaştırmadık." Bir de o vardı değil mi? Tamamen aklından çıkmıştı.

"Hatırlatman çok iyi oldu tamamen aklımdan çıkmış. Çok özür dilerim bunu telafi edeceğim." Dediğinde taksi gelmişti.

"Peki ne zaman yani zaman azalıyor." O sırada fakülteden çıkış yapan Minho ile göz göze geldi Jisung. Oldukları yere kaşları çatık bir biçimde geldiğini görünce hemen Min Seo’ya dönüp hızlı hızlı söyledi.

"Ben biraz yorgunum dinlenmeme izin ver birkaç saat. Akşama doğru evime gel olur mu? Hem sana telafi amaçlı yemek ısmarlarım. Önce parçamızı kararlaştırır pratik falan yaparız şimdi gidiyorum." Dedi ve taksiye binip gitti.

Minho son bir haftadır aşırı gergin ve agresifti. Kutlama gününden bir sonraki gün onu evine bıraktığından beri bariz bir şekilde Jisung’un ondan kaçtığının farkındaydı. Mesajlarına kısa cevaplar veriyor karşılaştıklarından da aynı şekilde sohbeti kısa tutuyor ve göz temasından kaçınıyordu. Sorunun ne olduğunu çözemiyordu. Hyunjin’e bir sorun olup olmadığını sorduğunda bilmediğini söylemişti. Changbin’e sorduğunda da ona ''Üstüne fazla gitme kafası karışık bu aralar'' demişti fakat net bir açıklama yapmamıştı. Changbin’in de bir şeyler bildiğinin farkındaydı. Bu daha da sinirini bozuyordu. Tek tahmini kendiyle alakalı bir şey olduğuydu.

Jisung’un taksiye bindiği yere geldiğinde yine ondan kaçmasıyla sinirleri iyice bozulmuştu. Orda bulunan Min Seo'ya "Jisung nereye gitti?" dedi.

"Eve gitti yorgun hissediyormuş kendini." Minho her ne kadar bunun cevabını karşısındaki çocuktan öğrenmek istemese de bildiğini düşündüğünden ve fazlasıyla merak ettiğinden sordu. "Neden yorgunmuş bir sorun mu varmış?"

"Ben bilmiyorum söylemedi bir şey. Ama sanırım bir sıkıntısı var. Benim gelemediğim zamanlar dans çalışmalarına başlamak için çok meraklıydı. Hemen gelmemi ve başlamamızı istiyordu ama artık ne olduysa aklından bile çıkmış benden özür diledi başlayacağız artık fazlasıyla zaman kaybettik zaten."

"Anladım başladığınızda haber verirseniz size yardımcı olurum zaten burda yaparsınız pratikleri çağırdığınızda gelirim." dedi. Tek amacı Jisung ile zaman geçirmekti bir yolunu arıyordu ve gayet mantıklı gelmışti.

sway me more | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin