Merhaba bildirimden geldiyseniz önceki bölümü okuyup okumadığınızı kontrol edin karışıklık olmasın.❤️
Senin bir havan var beni asıl saran o
Onunla daha bir değere biniyor soluk almak
Cemal SüreyaBÖLÜM 16
"Şuna bak ağzı yırtılcak şimdi gülümsemekten." Changbin yan masalarında arkadaşlarıyla oturan Minho’ya ithafen konuşmuştu. Jisung Changbin’in dediklerine gülümsemekle yetindi. Gözlerini Minho’dan alamıyordu. Onun böyle mutlu olması Jisung’a da iyi geliyordu.
Ona öylece bakarken göz göze geldiklerinde Minho ona kocamanca gülümseyip hafifçe selam anlamında elini kaldırdı. Jisung da ona karşılık elini kaldırdı.
"Aah şu halinize bak kör olucam şimdi. Liseliler gibi flört ediyorsunuz resmen."
"Changbin aynılarını sen de yapmamış gibi konuşma."
"Her neyse çok meşguldün bir türlü konuşamadık. Neler oluyor aranızda? O gece neler oldu?"
"Sorma biliyorsun elemeler yarın. Şu birkaç gündür daha da fazla pratik yaptık ve gerçekten çok yorgunum." Deyip kafasını masaya yasladı.
"Bu kadar gerilme kazanırsınız ya. Üç grup seçilecek zaten şansınız yüksek ve sorumdan kaçma hadi anlat."
"Her şey çok güzeldi Changbin yemek yaptık oturduk konuştuk. O kadar huzurluydu ki. Bana güzel şeyler söyleyip duruyor. Daha sonra pek de rahat zamanımız olmadı zaten ara sıra konuştuk. Hep başarabileceğim hakkında destek oluyor. O çok iyi biri."
Changbin’in arkadaşının bu mutlu halleri hoşuna gitmişti. "Ne güzel ikinizin de mutlu olması."
"Şöyle söyleyip durma. Bozulmasını istemiyorum. Flört ediyor gibiyiz ama oturup konuşmadık. İsim vermeden devam ediyoruz."
"Endişe etme. Belki yavaştan almanız daha iyidir birbirinize alışıyorsunuz işte. Minho’yu kaç yıldır tanıyorum ama bu kadar mutlu olduğunu ilk defa görüyorum."
Onlar konuşurken karşıdan içeri giren Eun Mi ile Jisung oturduğu masada dikleşmişti. Kız etrafa bakınıp Minho’yu bulduğunda onun olduğu masaya doğru gitti.
Minho da fark etmiş olacak ki kendine yaklaşan kızla arkadaşlarına "İşim var sonra konuşuruz." diye masadan kalktı. Eun Mi’nin yanından geçerken kız tam ağzını açacaktı ki Minho ona bakmadan yanından geçip gitti.
"Ben Minho’nun yanına gideyim." Diyerek kalkan Jisung’a Changbin kafa salladı.
Arkasından çıkınca hızlı adımlarla giden Minho’yu görünce adımlarını hızlandırdı.
"Minho!"
Minho duyduğu sesle durdu. Jisung yanına gelince "Baksana bir de benim yanıma gelmeye çalışıyor. Diyeceği ne varsa? Yetmedi mi beni kullanması?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sway me more | minsung
Fanfic"siktir" dedi sessizce "siktir bunu görmemeliydim." Merdivenleri ses çıkarmadan aceleyle indi. Şimdi ne yapacaktı. Gördüklerini ona bahsetmeli miydi?