sonra sen geldin

2.7K 319 191
                                    

Yer değiştiren ben değildim

Farklılaşan sendin
Sendin bana gelen aynalarla
Sendin bana gelen sendin
                                     Sezai Karakoç


BÖLÜM 18

"Hyunjin!"

Hastaneye Minho ile beraber giriş yapan Jisung arkadaşına endişeli bir şekilde seslendi.

Yarışma esnasında etrafta ne Jeongin'i ne de onu görmemişti. Ama sahne arkası çok kalabalık olduğunu için gözüne çarpamamıştır sanmıştı fakat sonradan Jeongin'in okulun merdivenlerinden düştüğünü öğrenmiş ve çok endişelenmişti.

"Jisung geldiniz mi?" dedi Hyunjin sesinden de bitkin olduğunu anlaşılıyordu.

"Jeongin iyi mi ne olmuş?"

"Evet iyi mi o?" diye Jisung'un sorusunu tekrarladı Minho.

"iyi şu an dinleniyor. Düşerken başını carpmış ama önemli bir sey olmadığını söyledi doktorlar yine de sonucu bekliyorum ne olur ne olmaz. Ayağı burkulmuş sadece tanrıya şükür."

"Onu görebilir miyiz?" Diye sordu Minho.

"Gireriz şimdi yanına uyanır birazdan."

İkisi de kafa salladı. Jisung arkadaşının yanına oturdu. "Sen iyi misin Hyunjin?" diye sordu.

Hyunjin kafasını ellerinin arasına alıp iki yana salladı. "Beni üç kez aramış ama ben görmedim. Lanet olsun kimse geçmez mi ordan!" Sonra ayağa kalktı bir anda sinirleri bozulmuştu.

"Açtığımda acı çekiyordu yanına nasıl gittiğimi anlamadım. Ağlıyordu ve başı kanıyordu Jisung"  dedi ve gözlerinden yaşlar akmaya başladi. Jisung hemen kalkıp ona sarıldı

"Lütfen yıpratma kendini. Bulunduğumuz yer çok gürültülüydü telefonu duymaman normal. Bak şu an durumu iyi diyorsun." Minho'da Hyunjin'in yanına gidip sırtını okşamaya başladı.

"Onu hastaneye götürürken benden ikide bir özür diledi. Yarışmaya onun yüzünden katılamayacağız diye. Kendini suçlu hissetmemesini istedim ama zaten canı yanıyordu bir de bunun için ağladı. O iyi olsun yeter ben yarışmayı ne yapayım."

Jisung'dan ayrıldı ve gözlerindeki yaşları kollarına sildi ve cümlesine devam etti. "İtmişler merdivenden."

"Ne!"

"Ne!"

İkisi de şok olmuştu.

"Kim peki görmüş mü?"

"Görmemiş sadece bir ara ayıldığında birinin bir şeyler mırıldanıp merdivenlerden aşağı indiğini duymuş. Bunu kim neden yapar ona. Kimseyle bir sorunu da yok. İlk senesi zaten.  Herkes sever onu hatta bu yüzden kaç kez kıskandım onu başkalarından."

Hastanenin koridorunda ordan oraya yürümeye başladı. Kim oldugunu bilmediği için çok sinirliydi.

"Onu bir bulayım belasını sikeceğim onu öldüreceğim."

"Hyunjin"

odadan gelen sesle Hyunjin hemen kapıyı açıp içeri girdi.

"Uyandın mı bebeğim benim?  İyi misin nasıl hissediyorsun kendini? Çağıralım mı doktoru? Evet hadi çağıralım belki sonuçlar çıkmıştır." Dedi telaşlı telaşlı.

"Hyunjin sakin olur musun? İyiyim ben sonuçlar çıksa gelir zaten doktor. Yanıma gel."

Hyunjin hemen yanına gitti ve kollarını açan sevgilisine sarıldı Ardından Jisung ve Minho da girdi. Geçmiş olsun dilediler.

sway me more | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin