Bölüm 1

109K 2.4K 713
                                    

29.11.2021

Alya Derin'in Ağzından

"Siktir!! siktir!! siktir!!" öne doğru eğik dururken kafamı ellerimin arasına almış tek bir kelime fısıldıyordum.

Bu olamazdı, yine sokakta bir yerlerde sızmış rüya görüyor olmalıydım. Gerçekliği test etmek için uzun tırnaklarımı koluma geçirdim.

Canımın acısı ile yüzümü buruşturup oturduğum yerden kalktım.

Odadan çıkmam ve bir an önce hastaneyi terk etmem gerekiyordu. Düşüncelerimin adımlarıma yansımasıyla hızlınan adımlarım kapının önünden arkamdan bana seslenilmesiyle durmuştu.

"Alya!!" ismimi seslenen, daha yeni varlığından haberim olduğu biyolojik anneme doğru dönmemle yanıma gelen adımları aramızda kısa bir mesafe kaldığında durmuştu.

"Nereye gidiyorsun?" gözlerine saniyelik bakıp tekrar önüme döndüğümde "Sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum." deyip odadan hızlıca çıkmıştım koridorda duran üvey annemle göz göze geldiğimde gözlerimi devirip hızlı bir şekilde çıkışa ilerledim.

Hastanenin bahçesine çıktıktan sonra deri ceketimin cebinden kulaklıklarımı çıkartıp kulağıma taktım ve ana en çok uyacak şarkılardan birini açtım. Üzerime oldukça bol olan sweatimin kapüşonunu beyaz saçlarımın üzerine geçirip ceketimin iç cebinden sigara paketini ve çakmağımı çıkarttım.

Paketten bir dal alıp ince dalı dudaklarımın arasına yerleştirdiğimde çakmağımı alevlendirip sigarayı yakmış adımlarımı daha da hızlandırmıştım.

Biyolojik ailemin beni yanlarına almak isterse çok rahat alabileceğini, üvey annemin de seve seve beni onlara vereceğini biliyordum.

Sıkıntı bendendi, en yakın arkadaşlarımdandı.

Ya da evi terk edip yanına taşındığım en yakın arkadaşım Bora'dandı.

Bora, ailesinin üzerindeki baskısından sıkılıp reşit olur olmaz ayrı eve çıkmıştı bende annemin sevgilisi ile olan cinsel hayatına çok yakından şahit olmak eve gelmekten nefret ettirdiğinde Bora'nın yanına taşınmıştım. Henüz reşit olmamıştım ama o evde olup olmamam üvey annemin umurunda değildi.

Yaşayıp yaşamıyor olduğum da onun umurunda olmamıştı ki hiçbir zaman.

Bir ailemin olması fikri bana her zaman çok uzaktı bu yüzden aile istemiyordum. Ben böyle iyiydim bana neyi yapıp, neyi yapmamam gerektiğini söyleyen ya da bana karışan birileri hiç bir zaman olmamıştı.

Ne sigara içmeye başladığımda ne de ilk defa alkol aldığımda kimse beni uyarıp bana ceza vermemişti. Kafama estiği gibi eve girip çıkabiliyordum sahilde içip içip sızdığımda bile kimse bana bir şey söylememişti.

Rahata alışmıştım, o ailenin kuralları vardı bu kurallara uymadığım için bile ailede çıkabilecek olan huzursuzlukları düşünebiliyordum.

Bencillik yapıp onların ailesini isteyip, huzurlarını kaçıramazdım.

Korna çalarak yanımda duran araba ile elim ceketimin cebindeki her zaman yanımda taşıdığım çakıya gitmişti. Bu çakıyı yanımdan asla ayırmazdım bu çakıları bize on dört yaşındayken bütün arkadaş grubumuz için Efe yaptırmıştı.

Hızla ilerlemeye başladığımda arabada benimle ilerlemeye başlamıştı. İlerlerken hızlanan adımlarımla aynı orantıda hızı yükselen aracın şoförünün art arda kornaya basması ile arkamı dönmeden önce kulaklıklarımı çıkartıp ceketimin cebine atmıştım.

DerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin