13.04.2022
Nasıl inanırım sana?
Bu yürek ağır bana
Sevgin öyle uzaklarda
Nefes alsan da yanımdaSağ elimin işaret parmağı ve orta parmağının arasına sıkıştırdığım sigaramı ağzıma götürüp içime derin bir nefes çektim. Dumanı üfleyip elimdeki izmariti sol tarafımda kalan masanın üzerindeki küllüğe bastırıp küllüğün içine bıraktım.
Küllüğün yanında duran telefonumun ekranını açıp saatin kaç olduğuna baktığımda yaklaşık iki saattir burada balkonda müzik dinleyerek oturduğumu fark ettim.
Biraz daha burada oturursam sıkıntıdan ölecektim.
İçim fazla doluydu ama dudaklarımın arasından üflediğim duman içimi rahatlatmıyordu bu sefer.
Masanın üzerinde duran paketten bir dal daha alıp paketin yanındaki çakmağın ucunu alevlendirip sigaramı yaktım.
Dudaklarımın arasındaki daldan derin bir nefes çektiğimde artık boğazımı çok fazla rahatsız etmişti.
Balkondan evin bulunduğu cadde görünüyordu. Oturup bütün gece boş yolu izlemiştim.
Aniden gelen dışarı çıkma dürtüsü ile elimdeki sigarayı küllükte söndürüp. Oturduğum sandalyeden kalktım. Elime masadaki telefonu alıp içeri geçtiğimde yerde olan siyah bol kotumu giydim dolaptan aldığım bol siyah sweati de üstüme geçirip ceket olarakta deri ceket giydim. Kafama takmak için çalışma masasının üzerindeki siyah bereyi alıp bir de yerden ikisi de farklı yerlerde olan siyah botlarımdan birisini eşini bulup ayağıma geçirdim.
Elimdeki bereyi kafama taktıktan sonra telefonumu da alıp odadan çıkacakken verdiğim eve uğramadan okula gitme kararı ile odaya geri dönüp hazırda bekleyen okul çantama yönelmiştim.
Mükemmel.
Dağınık odanın içinde gözlerimi dolaştırdığımda zar zor gördüğüm siyah sırt çantamı alıp tek askısını omzuma astım.
Yatağın yanına doğru yere eğilip yatağın altına koyduğum kutuyu kendime doğru çektim. Siyah kutunun kapağını açıp içinden çakımı alıp cebime attım. Kutunun kapağını geri kapatıp yatağın altına ittim.
Çakmaklarımı, sigara paketlerini, çakıları, muştam vardı bir tane kavgalarda işe yarıyordu, bir miktarda nakit paramı o siyah kutuya koyup yatağın altına kutuyu sokmuştum.
Eğildiğim yerden kalktıktan sonra boy aynasına bakıp tekrar paçalarımı botun içine sokuşturmak için eğilmiştim.
Eğildiğim için düşen çantamı omzuma sabitleyip sonunda odadan çıktım.
Merdivenlerin başına geldiğimde evde hiç ses olmadığını fark ettim.
Normaldi sanırım.
Merdivenleri inip kapıya vardığımda kapının kilidini açıp kendimi dışarı attım. Etrafta kimse yoktu.
Ne güzel.
Kafamda yanan ampül ile kendimi evin bahçesinden hızla sokağa atmış. İki sokak öteye park ettiğim motoruma doğru ilerlemeye başlamıştım.
&&
Hızla geldiğim evden Efe'yi ve sprey boyalarımı almıştım.
Geri Efe ile birlikte eve dönmüş evin arka sokakta kalan dış duvarının önüne gelmiştik. Tahminlerime göre buraya bakan kamera ve oda yoktu çünkü duvar fazlasıyla yüksekti.
Hevesle yazılıp asla gitmediğim spor salonu için aldığım spor çantasının içerisine sprey boyalarımı doldurmuş. Buraya gelmiştik.
Bu boş arka duvara grafiti yapacaktık. Zaten uzun zamandır Efe ile grafiti yapacak büyük duvar arıyorduk.
Bulmuştuk.
Omzuma astığım spor çantasını duvar dibine yere atıp fermuarını açtım.
Elime gri boyayı alıp çalkaladıktan sonra siftahı yapıp boyayı duvara püskürttüm.
Efe'nin elinde de siyah bir boya vardı ne yapacağımızı önceden konuşup anlaşmıştık.
Fazlasıyla büyük bir duvarı boş bir çizimle harcamak hoş olmazdı bu yüzden huzur verebilecek şeyler çizmeyi planlıyorduk.
Elimdeki boyayı biraz daha çalkalayıp çizmeye devam ettim. Denize yansıyan yakamoz çizme planlarım vardı.
Yapamazsın.
&&
Efe kendi çizdiği daha doğrusu yazdığı yazıyı bitirip bana yardım etmişti böylece çok çabuk bitirmiştik saatte baya ilerlemişti gün doğacaktı neredeyse.
Bitirdiğimiz duvarın önüne oturmuş dinleniyorduk.
"Gidelim mi?" Diyen Efe'ye cevap vermeden oturduğum yerden kalkıp kalçamı elim ile silkeledikten sonra dağılmış boyaları toplamak için duvarın dibine doğru ilerledim.
Elime alabildiğim kadar sprey boyayı alıp yere attığım çantanın içine koydum. Böyle böyle bütün yayılmış boyaları topladım.
İleriye park ettiği arabayı getirmeye giden Efe geldiğinde ön koltuğa yerleşip elimdeki çantayı arka koltuğa attım.
Konsolda duran Efe'nin telefonunu elime alıp yüzüne doğru kaldırdım ve Face İD ile telefonu açıp Spotify'ı açtım.
Telefon zaten arabaya bağlıydı. Açtığım şarkının melodisi arabada yankılandığında Efe kahkaha atıp elleri ile dans etmeye başlamıştı.
Havalı Yarim. Serdar Ortaç
Şarkı başladığında biz de söylemeye başlamıştık.
Gönlün var gayretin yok
Aşk nedir haberin yok
Tutmadığın sözlerini, yedireyim mi?Ben kimim ki yanında
Bir adres ya da çanta
Sevdiğim herşeyimden, vazgeçeyim mi?_______
Düzenlendi.(10.07.2024)
Bu bölüm de bu kadardı çok uzun olmadı daha fazla bekletmek istemedim çünkü.
Bölüm hakkında ki düşünceleriniz.
Selametle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin
Short StoryKafamı ellerimin arasına alıp kendimi öne doğru eğmiş az önce yaşananları algılamaya çalışıyordum. Bu olamazdı, hayır hayır hayır yine sokakta bir yerlerde sızmış rüya görüyor olmalıydım. Abilerim #1 11.04.2022 Arkadaşlar #1 25.07.2022 / 14.02.2023...