Bölüm 30

11.9K 654 71
                                    

31.07.2022

Alya Derin'den

"Sadece yemek yemiştik." diyen Aras ile hepimiz gülüşmüştük.

"Bir bardan kalkıp öteki bara geçiyorduk." dediğimde Bora

"Bar dediği de çay içiyorduk kırk derece sıcakta. Çay yanına, içine bir dilim limon atılmış soda." demişti. Geçen sene bir hafta boyunca süren bu rutinimiz bayıltana kadar güldürürdü.

Bütün okul aynı anda sınav olacağımız için ilk dersten sonra bütün sınıfların sınava hazırlanması için serbest bırakılmıştı.

Sınıflarında çalışanlar vardı. Kantinde, bahçede, kütüphanede, çimlerde, nöbetçi masalarında.

Okulumuzda sadece dönem sınavlarına çok dikkat edilirdi ve herkes yüksek almak için çabalardı. Ortalama puanı ile girilen bir anadolu lisesiydik ama dönem sınavları önemliydi.

Bizde çalışmak için bahçede ki büyük kamelyalardan birine kurulmuştuk. İlk başta harbi çalışsak bile konu bir şekilde yaz tatiline gelmişti. Can bir anda Akınlara geçen yaz ki bir haftalık tatilimizi anlatmaya başlamıştı.

Konumuz ortamla çok alakasızdı ama geçen yaz birlikte geçirdiğimiz en iyi yazdı. Şu an ki ortama bakarak bu yazın da güzel geçeceğini düşünüyordum.

"Geçen yaz iyi, güzel, hoştu da yazı karın boluğumda bir delikle kapatmasaydım daha iyi olurdu." diyen Asya ile hep birlikte kahkaha atmıştık. Olayı bilmeyen Akın ve arkadaşları da anlatılış biçimi yüzünden gülmüştü.

"Ne oldu ki?" diye soran Emir'e

"Yanlarken ters takla attık. Arabayı Can kuullanıyordu yanında Asya vardı arkada da ben." diye yalın bir şekilde olayı anlatan Utku daha da komikti.

Yaşadığımız en kaoslu haftalardandı.

Asya, Can ve Utku hastanede yatıyor biz hergün her saat başlarındayız. Aileleri, onlar, bunlar çok yorucuydu.

Yanımda oturan Akın kafasını biraz daha bana yaklaştırıp

"Sen nasıl eksik kaldın? Ben senden beklerdim yanlarken ters takla atmanı." dedi.

Onun bu dediğine gülüp

"Ben kullanıcaktım arabayı o zaman, son anda , çıkmadan yarım saat önce acayip bir karın ağrısı vurmuştu. Yattığım yerden kalkamıyordum." dedim.

"Çok mu ağrıdı karnın?" diye sorduğunda yüzümü ona doğru tamamen döndürüp gözlerinin içine bakarken sol elimi kaldırıp sağ yanağına koyup baş parmağım ile yanağını okşamaya başladım.

"Böyle sana sarılıp bir daha hiç bırakmayasım geliyor." dediğimde Akın kolunu kaldırıp beni kendine doğru çekip sarıldığımızda kulağıma

"Hep sarıl bırkama o zaman." dedi. Bende onun kulağına

"Hep sarılırım o zaman." dedim.

&&&&

"Ben baya yaptım ya iyiydi." diyerek biraz önce çıktığım Coğrafya sınavını yorumlamayı bitirdim.

Sürenin bitmesine daha on beş dakika vardı ben bitirip kağıdımı erkenden teslim etmiş ve sınıftan çıkmıştım.

Bizim gruptan çıkan sadece Can vardı. Can benden de önce çıkmıştı.

Birlikte binanın bahçe kapısındaki nöbetçi masasında oturmuş diğerlerini bekliyorduk.

DerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin