19.03.2022
Oy verip, satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum.
______
Bu sabah geçtiğimiz günlerde olanın aksine kendi kendime uyanmıştım.
Garip hissettiriyordu.
Kalkmaya üşendiğim yatakta sonunda doğrulup ayaklarımı yataktan aşağı sarkıtıp yere bastım. Ayağa kalkmamla çalışma masasına doğru ilerleyip üzerindeki telefonumu aldım. Geceleri telefonu komodinin üstünde bıraktığım zaman uyumak yerine telefona bakıp geceyi gündüz ediyordum. Bende uyuyabilmek için böyle bir çözüm yolu bulmuştum.
Elime aldığım telefonumun ekranını açtığımda saatin 13.49 olduğunu gördüm.
Okula gitmek için fazla geç bir saatti ama olsun öğleden sonraki derslere yetişebilirdim. Hemen saatin altındaki bildirimlere göz attığımda Bora'dan ve gruptan mesajlar olduğunu gördüm. Bildirimi yana kaydırıp şifremi girdikten sonra direkt Bora'nın mesajlarını okumaya başladım.
Bora: Günaydın (07.25)
Bora: Okula gel bugün (07.25)
Bora: ben geleyim seni almaya (07.26)
Bora: geldim (07.58)
Bora: evin karşısındayım (07.58)
Bora: bekliyorum (08.16)
Bora: selahattin lokale geliyor musun aşkısı (08.17)
Bora: yaşıyor musun (08.43)
Bora: geliyorum (09.02)
Bora: ben bu herifin belasını sikerim yalnız (09.17)
Bora: evde değilmişsin sözde (09.17)
Bora: at yalanı sikeyim inananı (09.18)
Bora: bu arada ben hala buradayım (11. 27)
Bora: GÖZÜNÜ SEVDİĞİM UYAN ARTIK (13.38)
Bora: uyanınca gel (13.47)
Son mesajı iki dakika önce atmıştı odamdaki balkonun kapısındaki perdeyi hafifçe aralayıp evin olduğu yolun karşı tarafında arabasının kaputuna yaslanıp sigara içtiğini gördüm.
Harbi beklemişti saatlerce.
Beklerdi.
Onu daha fazla bekletmemek için mesajlara cevap vermeden hemen odadaki boy aynasından kendime baktım altımda kırmızılı siyahlı kareli bir pijama altı vardı üstümde de siyah oldukça bol bir sweat vardı.
Okula bunlarla gitsem ne olurdu?
Hiçbir şey.
Hemen aynanın yanındaki beyaz air forceları ayağıma hızlıca giydim.
Çalışma masamın kenarına attığım siyah içinde sadece kalem kutusu olan sırt çantamı tek omzuma asıp kapının girişinde yere attığım deri ceketimi elime aldım. Odadan çıkmadan önce yatağın üstündeki telefonumu da aldım. Cüzdanım, çakmağım ve sigara paketim çantamdaydı zaten yanıma alacağım başka da bir şey yoktu.
Odadan çıktıktan sonra odanın kapısını ardımdan kapatıp hızlıca merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Kimseyle tartışmaya girecek modda olmadığım için salonun önünden hızlıca geçip kapıdan kendimi evin dışına attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin
Short StoryKafamı ellerimin arasına alıp kendimi öne doğru eğmiş az önce yaşananları algılamaya çalışıyordum. Bu olamazdı, hayır hayır hayır yine sokakta bir yerlerde sızmış rüya görüyor olmalıydım. Abilerim #1 11.04.2022 Arkadaşlar #1 25.07.2022 / 14.02.2023...