28.04.2022
&&&&&&&&&&
Keyifli okumalaaar.
&&&&&&&&&&
"Ne oluyor şu an?" sağ elim ileri ittiğim kapının kolundayken durmuş sadece odamın içerisndeki kargaşayı çözmeye çalışıyordum.
Leşval ağlıyordu, baba Harun ve çirkin ördekleri onu teselli etmeye çalışıyordu.
Çirkin deme çarpılırız.
Furkan dokunsan ağlayacak gibiydi, Doğu üzgün görünüyordu, Emir dümdüz duruyordu.
Ama bunlar neden benim odamda yaşanıyor. Ve neden kimse geldiğimi bile fark etmedi.
Ne dönüyor kim bilir?
Lan leşvalin burnunu sildiği crop benim favori beyaz cropum mu?
He kokluyormuş.
Ne.
Artık elime yapışan kapının kolunu bırakıp öne atıldım. Yatağımda oturan Şevval'e ulaşmak için önündeki Mete'yi büyük bir hızla kenara itip leşvalin elinden cropumu aldım.
Odada ki herkes bana şaşkınca bakıyordu.
"Burada ne olduğunu biri anlatabilir mi?" dediğimde dümdüz suratıma bakan Emir konuşmaya başladı.
"Kaybolduğunu sandılar." nE
Büyük harfli randomla gülmek istiyorumV2
Şu eve bir gün geleyim de bir bokuluk çıkmasın ansaını satayım.
"Niye ne alaka?" gülmeden diyeceklerimi söylemeyi başardığımda hayat daha bir güzeldi sanki.
"Dün akşam üstü evden çıktığından beri gelmediğin için." sabah ne yaptım iki sokak öteden mi geçtim?
"Sabah geldim ben kameralara bakabilirdiniz burada böylece oturup ağlamak yerine." deyip çantamı yere bıraktıktan sonra kendimi yatağın boşta kalan tarafına atım. Ellerimi başımın altında birlşetirip kolarımı havaya kaldırıp sağ ayağımı ve bacağımın bir kısmını sol bacağımın üstüne attım.
Arkasına dönüp yüzüme baktığında burnunu hafifçe çekmişti.
"Dün bütün gece neredeydin?" dediğinde. Hiç o tarafa bakamadan tavana çevirdim bakışlarımı.
"Sokakta." rahatlıla söylediğim bu tek kelime bile onları dumura uğratmaya yetmişti.
Güldüm.
"Nasıl yani?" Diye soran Mete'ye bakıp
"Baya böyle sokak, dışarısı falan işte." Baba Harun bir anda sesini yükseltip
"Ne demek sokakta kaldım, sokaktaydım." Gözlerimi devirip yattığım yerden kalkıp yatakta bağdaş kurarak oturup
"Hayatımda iki aydır varsınız, buna var olmak denirse tabii. Her neyse daha öncesinde nasıl yaşadığım hayatımı nasıl sürdürdüğüm hakkında bir fikriniz bile yok. Şu an bile evden çıkıp nereye gittiğimden, geceleri nerde olduğumdan haberiniz yok. Bu kadar şaşırmanızı saçma buldum açıkcası." Dedim.
Odadaki herkesin ne düşündüğü tahmin edilebilirdi çünkü kıt zihinli insanlara göre gece sokakta olan bir kadın orospudur.
Orospu sizin ananızdır.
Barış yaslandığı masanın yanında ayrılıp
"Hadi geldiğine, iyi olduğunu gördüğünüze göre çıkalım rahat bırakalım kızı." Düşünceli mi davranmıştı şimdi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin
KurzgeschichtenKafamı ellerimin arasına alıp kendimi öne doğru eğmiş az önce yaşananları algılamaya çalışıyordum. Bu olamazdı, hayır hayır hayır yine sokakta bir yerlerde sızmış rüya görüyor olmalıydım. Abilerim #1 11.04.2022 Arkadaşlar #1 25.07.2022 / 14.02.2023...