Bölüm 31

10.7K 633 75
                                    

18.08.2022
___________
Satır arası yorum okumak çok keyifli. Bol bol yaparsanız sevinirimm.

Keyifli okumalaar.
_____________________

"İyi değilim psikoljim bozuk ellemeyin beni bana dokanmayın moralima bozuka her şey leş olmuş paraya kıyıp sigaramı bile mentollü alamadım onun dışında bugün de Akın'la öpüşmedik kırıcıydı. Saygılar." Diyerek giriş yaptığım salondan vakit kaybetmeden geri çıktım.

Okuldan çıktıktan sonra hiçbiri beni görmeden onlardan kaçmış yedi lahmacunu art arda gömüp Bora'ya gelmiştim ve tahmin ettiğim gibi de hepsi buradaydı.

Akın çok kez aramıştı beni ama açma gibi bir teşrifte bulunmamıştım. Onlar da zaten yoktu burada, gelmemişlerdi.

Hayat çok yoruyordu.

Basamaklara vura vura çıktığım merdiveni ardımda bırakıp buradaki odama doğru ilerledim.

Kendi içimde full taşşak modunu açmıştım. Alakasız bir noktadaydık ama bunu yapmazsam alnımda 'Ağır Hasarlı.' tabelası ile gezmek zorunda kalacaktım.

Ulan hayat mıydı be bu?

Odama girmekten vazgeçip kattaki oturma odasına doğru gittim. Kapısına ulaştığımda kapı kolunu içirde ki çifti basıcakmış gibi bir eda ile sertçe indirip içeri daldım.

Odada bulunan atıştırmalık dolabından iki paket cipsi ve yanındaki mini buzdolabından iki tane kutu kola aldım.

Cipsleri L koltuğa atıp bende koltuğun sırt kısmından koltuğa atladım.

Koltuğun biraz ilerisindeki orta sehpaya uzanıp tam karşımdaki televizyonun kumandasını aldım. Kumandayı aldıktan sonra ayaklarımdaki postalları umursamadan ayaklarımı sehpanın üzerine doğru uzattım.

Koltuğa attığım cipsler yanımda duruyordu elime bir tanesini aldığımda beni eğlendirmesi için hava kısmına bir anda iki elimle vurup paketi patlattım.

Paketin patlayan altından cipslerin üzerime dökülmesi beni eğlendirmemiş aksine sinirlendirmişti.

"Bir sen kalmıştın üstüme gelmeyen gel sende sende gel nasılsa her şeyin kahrını çeken bir bahtsız bedevi var." Dedikten tahmini yarım saniye sonra üzerime dökülen cips ile konuştuğumun farkındalığını yaşayıp halime üzülmüştüm.

Akıl sağlığımı kaybetmiştim. Hayır.

Akıl sağlığımı daha da kaybetmiştim.

"Allah verir işte belanı böyle." Diyerek kendi kendime söylenmiştim.

Daha fazla ilgilenecek bir şey bulamazsam buradan odama değil akıl hastanesine yatırılacaktım.

Altımdaki oversize siyah eşofmanın cebinden telefonumu çıkartıp Whatsapp'ıma girdim.

Gidip biraz insanlarla, sevgili kardeşlerim ile uğraşacaktım.

Arama kısmına daha önce buradan konuşmadığım Mete'nin ismini yazıp konuşma bölümüne girdim.

Siz: kv ye tekrar başladım kendimi çok tehlikeli hissediyorum

Siz: ayağını denk al

Metekfl: Kurtlar Vadisine tekrar başlamış olman seni neden tehlikeli hissetiriyor olabilir

Siz: küçükken polat alemdarın adamın suyunu sıktığı sahneyi izleyerek büyük bir travma geçiren biri ile konuşmuyor gibi dikkatsizce konuşuyorsun

DerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin