27.04.2022
Satır arası yorumları unutmayın lütfen çünkü bu bölüm yorumlanacak olaylar geçti. Ve bu konular hakkında olan yorumlarınız okumak isterim.
Keyifli okumalaaar.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
"Sahile inelim mi yedikten sonra konuşuruz falan?" diye karşımda oturup burgerini yiyen Akın'a sordum. Aradığımda gelmeyi kabul etmişti.
Yani telefonu açmıştı beyefendi.
"İneriz ineriz de ne konuşacağız önemli bir şey mi?" diyerek boş sorular sormaya devam etmişti.
Önemli olmasa neden konuşuruz diyeyim ki.
"Bir şeyleri artık birilerine anlatmak istiyorum içimde tutmak zor olmaya başladı." dediğimde gözlerini parlamıştı sanırım ona güvenmeye başladığımı fark etmişti.
Maalesef öyle şeyler olmuştu.
"İçindeki bazı şeyleri anlatmak için beni tercih etmiş olman beni mutlu etti açıkcası ama merak ettiğim bir şey var çevrende o kadar anlatabileceğin insan varken neden ben?" iyi bir şeyler söylememi ister gibi bir hali vardı sanki.
"Onlarla öncesini çok anlattım, çok konuştuk bunlar hakkında onlardan daha yabancı birine anlatmak daha iyi hissettirecektir." deyip elime patates kızartamsı alıp sosa batırdım ve ağzıma attım.
"Peki bir gün onlardan daha yabancı olmasam senin için, bana da mı anlatmayacaksın." dediğinde duraksamıştım.
Farklı çalışıyor bunun kafası da.
"Bilmem onu da yabancı olmadığın zaman düşünürüz." dediğimde gülümsemiş kolasından bir yudum almıştı.
&&
Yemek yediğimiz mekandan çıkıp sahile inmiştik. Sahildeki tekellerden birine girip biralarımızı almış sonrasında ise sahilde biraz yürüyüp güzel bir bank seçip oturmuştuk.
Elimdeki metal şişenin ağzını dudaklarıma götürüp büyük bir yudum aldım. Boğazımdan aşağıya inen sıvıyı bile midem kabul etmiyordu.
Öyle boktan hissediyordum işte.
Yanımda sessice oturan Akın benim konuşmamı bekliyordu.
Sertçe yutkunup dudaklarımı araladım.
"İlk geceyi sokakta geçirdiğimde on iki yaşında bir kız çocuğuydum annemin erkek arkadaşı gelecekti eve bu yüzden atmıştı beni evden" deyip duraksadım ve derin bir nefes alıp devam ettim
"O gece lanetlendim, o gece ses tellerim parçalandı konuşamadım, sesim çıkmadı kimse de duymadı, duymazdı zaten. Normal on iki yaşında bir kız çocuğu nasıl dışarı çıkarsa öyle çıkmıştım dışarıya. Daha sokakların ne kadar kirli olduğunu, sokaklarda nasıl tezgahların döndüğünü bilmiyordum tabii. Ama o gece öğrendim ne kadar kirli yerler olduğunu o sokakların." deyip bacaklarımın arasında duran elelrim ile sardığım birayı kaldırıp bir yudum aldım.
"Dolaştım saatlerce oturdum, kalktım, koştum, zıpladım saat 02.56 oldu hatırlıyorum çok net kolumdaki saate bakmıştım sonra zaten olan oldu. Dört kişilik bir orta yaşlı erkek grubu içmişler zil zurna sarhoşlar. İçlerinden biri geldi arkama geçip biraz eğildi ve kendini bana bastırdı hissettiğim korkuyu anlatamam anladım orada hayatımı mahvedeceklerini. Sonra o çekildi diğerleri gelip vücuduma dokunmaya başladı. Kıyafetlerim onlara büyük bir engeldi sanırım bilmiyorum tişörtümden içeri soktu ellerini bir tanesi, tenimde gezdi parmakları. Çığlık atmaktan sesim kısılmıştı artık boğazım parçalanıyordu." Tekrar nefes almak için duraksadım ve büyükçe bir nefes aldım ama ne kadar derin nefesler alsam ciğerlerimin ihtiyacını gidermiyordu sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin
Short StoryKafamı ellerimin arasına alıp kendimi öne doğru eğmiş az önce yaşananları algılamaya çalışıyordum. Bu olamazdı, hayır hayır hayır yine sokakta bir yerlerde sızmış rüya görüyor olmalıydım. Abilerim #1 11.04.2022 Arkadaşlar #1 25.07.2022 / 14.02.2023...