Bölüm 20

21.1K 1K 396
                                    

29.05.2022

&&&&&&&&&&

Selaaaam yeni bir bölüm ile geldim çok kısa olmayan güzel bir bölüm oldu.

Okurken satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.

Keyifli okumalaaar.

&&&&&&&&&

"Bir evde kimsenin mi kafası çalışmaz?kimsenin mi beyni olmaz ya? Nasıl bir yer düştüm ben? Allah'ım ne günah işledim de buradayım ben."

Sayayım mı?

Hayır.

Ayağıma blazerlarımı giymeye çalışırken bir yandan da sevgili aileme söyleniyordum.

Sabah sabah beni uykumdan uyandırıp bahçenin arka tarafındaki büyük masaya kahvaltı için gelmemi söylemişlerdi.

İlk başta asla umursamamış yatmaya devam etmiştim ama sonrasında her beş dakikada bir sırayla odaya gelemeye başlamışlardı.

Yaptığım çıkarıma göre dün akşam ki misafirler yani akrabalarım gece burada kalmışlardı. Ya da gayet mantıklı bir şekilde sabah kahvaltı için gelmişlerdi.

Her ikiside gereksizdi.

Bir rahat vermemişlerdi Akın ile günaydınlaşalım.

Yeter bıktım vallahi bıktım.

Ayakkabılarımı sonunda giymeyi başardığımda boy aynasının karşısına geçip kendime baktım. Beyaz mini, ince askılı bir elbise giyip üstüne siyah bir kolej ceketi almıştım. Taktığım bir kaç kolye ve yüzük ile kombinimi tamamlamıştım.

Elbise giymemin özel bir sebebi yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise giymemin özel bir sebebi yoktu. Hava ısınmıştı Mart geliyordu artık.

Hava ısınmadı sadece sana öyle geliyor.

Bugün sevgili arkadaşlarım ve Akın'ı alıp dışarı çıkmayı planlıyordum.

Akın bir kere daha dershanesi yüzünden gelemezse dershanesine kayıt olacaktım artık.

Çare bırakmadılar.

Kapım tıklatıldığında bıkkınlık ile 'gell' diye bağırmıştım.

Bu sefer kim geldi acaba?

Kapıdan içeri kafasını uzatan Hakan abiyi gördüğümde gülümsemiştim. Müsait olduğumdan tamamen emin olunca kapıyı açıp içeri girmişti.

Adam da çözmüştü müsait olamsan bile gel diye bağırırdın mal gibi kalırdı ortada herif.

İçeri girdiğinde beni baştan aşağı süzüp.

DerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin