Kapı sesi geldiğinde o tarafa baktım. Oğuzhan hocayı görmemle aniden kafamı çevirip ona çaktırmadan adımlarımı hızlandırdım.
"Bekle bakalım, hiçbir şey olmamış gibi gidemezsin."
Sesini işittiğimde karnım kasıldı. Vücudum donmuş gibiydi hareket edemiyorum. Tek işittiğim adım sesleri olurken sesler yakınımda kesilmişti.Tam arkama gelmişti ama ilk başta vücudumu bile çevirememiştim. Sonradan zar zor kendimi ona çevirdim.
"Ne o? Mesajlardaki gibi cesaretli değil misin yoksa?" Küstahça sırıttı. Daha sonra gülüşü solup gözlerimin içine baktı."Bir açıklaman yok mu Eren?" O benden bir cevap beklerken ellerim buz kesilmişti. Ne diyeceğim hakkında hiçbir bilgim dahi yokken sadece susup kalmıştım. Stressten nefesim gittikçe hızlanıyordu.
Ondan hoşlandığımı söyleyemezdim. Bunu gençlik hevesi sanır ve beni ikazlardı. İkimizin erkek olduğunu düşünmesini bile istemiyordum. Gerçi o mesajlardan sonra tahmin etmesi zor olmamalıydı...
Yine de inkar edecektim. Eğer itiraf edersem çok fazla erken olabilirdi. Ne kadar olmuştu ki? En az birkaç ay.
Aklımda saniyeler içerisinde bir ton sahte senaryo kurgular gibiydim. Sanki zaman yavaşlamıştı."Şey..." bakışlarından kaçınıyordum.
"...hocam telefonum küçük kardeşimdeydi. Biraz oynasın niyetiyle vermiştim fakat başka şeyler ile uğraşmış." Söylediklerimden sonra gülecek gibi olmuştu fakat gülmesini bastırıyor gibiydi.
"Kardeşin vefat etmemiş miydi Eren?" Cevabıyla gözlerim ve ağzım kocaman açılırken şok içerisindeydim.
"Hocam siz-"
Kıkırdamıştı.
"Beni de mi kandıracaktın?" Söylediği şey ile utançtan yüzüm kızarmış olabilirdi. "Dışarıdan bakıldığında her şeye hemen inanan biri gibi mi duruyorum sence?" Yutkunmamla bakışları hareket eden boğazıma kaydı.
"Hayır, onu kastetmedim..."
"Senden bir açıklama bekliyorum." Kaçışımın olmadığını anlamıştım.
Birkaç saniye daha susmuştum. Derin bir nefes çekip arkasını dönerek sınıfa yönelmişti lakin adımını atacağı
Sırada elini tuttum. Tenim onun tenine değerken elim sıcaklaşmıştı. Onun elini tutuyor olmanın verdiği his mükemmeldi.Kaşlarını çatıp bana döndüğünde elini hala tutuyordum ve hafif bir şekilde değil. Gitmesini istemiyormuşçasına sıkıyordum fakat fazla baskı uygulamıyordum. Kaşlarını çatıp ilk önce bana, sonradan ise eline baktı.
Bakışlarımı gözlerinin içinde dikmiştim.
"Sizden hoşlanıyorum. Belki bunu ergence karşılaşacaksınız fakat ben genç bir yetişkinim ve ne hissettiğimi anlayabiliyorum..." Elim hala onun elini tutarken söylediklerimden çok utanıyordum.
Bir süre ondan cevap gelmeyince kafam umutsuzluk ve utanç ile aşağıya indi. İki saniye sonra Çenemde onun elini hissettiğimde kalbim hızlanmaya başlamıştı. İşaret parmağı çenemi yukarıya kaldırdığına, iki adım daha bana yaklaşıp bir yanağına elini koydu.
Gözleri gözlerimle buluştuğunda eli yanağımı okşamaya başladı. "Sert davranmış olabilirim... üzgünüm."
Birkaç saniye daha böyle durup yanağımı okşarken zil çaldı.
"Şimdilik ders başlamadan sınıfına git."Yaşadığımız bu an, onunla en yakın ve en heyecanlı hissettiğim anım olabilirdi. Nedense bir şeylerin açığa çıkması beni rahatlamıştı. Oğuzhan hoca da pek ters bir tepki vermemişti hatta şefkat göstermişti.
Onun bu hali beni epey şaşırtmıştı. Kapılara göz gezdirdim.
Daha zil yeni çalmaya başlamasıyla sınıflardan haliyle kimse çıkmamıştı. Ona sınıfa geçmeden bir kez sarılmak istiyordum.Beni okşayan elinden kurtulup onun uzun ve kaslı vücuduna sarıldım. Yaptığım şeyle birlikte affallamıştı.
Kokusunu iyice içime çekerken sınıflardan kimse çıkmadan direkt ayrıldım.Gözüne bile bakmadan yanından geçip gitmiştim. Çünkü bakarsam daha çok utanacağımı biliyordum. Yanından ayrıldığımda direkt deli divane aşıklar gibi sırıtmaya başladım. Sınıf kapısına ilerleyip içeriye girdim.
Sırama vardığımda sandalyeme oturup direkt telefonumu çıkardım. Ne yapacağımı şaşırmıştım cidden. Kime anlatacaktım ki? Salak Eren... telefonu tekrar cebime koyup kollarımı sıraya uzattım. Neler yaşamıştım ben az önce?
.
.Beş dakika sonra Oğuzhan Hoca elinde kitaplarla tekrar sınıfa gelmişti. Yeniden kendime kısık sesle küfür etmiştim.
O kadar yaşadığımız şeyden sonra nasıl tekrar yüzüne bakacaktım şimdi?~
Evet cok uzun bir bölümdü slm
Abi sabah 5 te işsiz gibi bolum yazıyorum. Bolumden hic haz etmedim guzel olmadı pek yarim yamalak uykulu bir kafayla yazdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmen -BXB
Teen FictionTam ilerleyeceğim sırada önümde duran hocanın kolu ile durdum. Bakışlarımı ona çevirdiğimde kaşlarını çatmış bana bakıyordu. "Nereye?" Dediğinde afalladım. "Yerime geçecektim hocam." Deyip tekrardan yanımda duran hocaya çevirdim bakışlarımı. "Hem y...