MESAJ

17.4K 743 264
                                    

Okula doğru ilerlerken aklımda binlerce soru dolaşıyordu.
Ben ona açılmıştım ama artık ne olacak? Kendisi de garip davranmaya başlamıştı. Bir şeyler olmamış gibi değil de aksine bir şeyler olmuş gibi davranıyordu. Zaten bir şeyler olmuştu da.

Birkaç sokak ardından okul görüşüme girdiğinde adımlarımı yavaşlattım. Tam karşıdan karşıya geçecekken okulun içine girmekte olan bir arabayı fark ettim. Oğuzhan hocanın arabasıydı. Kaşlarımı çalarak adımlarımı hızlandırdım.

Okulun bahçesine girdiğimde araba çoktan park edilmiş ve kapısı açılmıştı. İçinden tekrardan geçenlerde gördüğüm p kadın indi. Ardından da Oğuzhan hoca çıkmıştı.
Oğuzhan hoca kapıları kapayıp arabayı kitlediğinde kadın Oğuzhan'ın koluna girmişti.

Aniden kaşlarımı çatılması ile birlikte kendimi fark ettirmemek istiyordum. Kadın sanki kocasıymış gibi gülerek koluna girmişti. Oğuzhan hoca da kendini geri çekmeyip kadınla beraber ilerlemişti.

Bu durum daha fazla canımı sıksa da aldırış etmemeye çalıştım. Benden önce okul binasına girdiklerinde derin bir nefes verip ben de onların ardından okula girdim. Öğretmenler odasının ilk katta olması nedeniyle ikisine baktım.

Kadın Oğuzhan hocanın kolundan sonunda ayrılmıştı ve kendi sandalyesine ilerlemişti. Yumruklarımı sıkıp seri adımlarla sağımdaki lavaboya girdim. Lavaboya girmemle birlikte bir kabinin içine girip telefonumu çıkardım.

Nefes alıp vermemin hızlandığını bile fark etmeden mesajlara girdim.

-

Eren: Yanındaki o kadın kimdi? Koluna falan giriyordu.
(09:22)

(Görüldü 09:25)

Oğuzhan Hocacim🥰: Anlamadım?

Eren: Neyini anlamadın? Sürekli arabanla okula bıraktığın o kadını diyorum.

Eren: Çok samimi davranıyor.

Oğuzhan Hocacim🥰: Sen beni mi kıskanıyorsun artık?

Eren: neyini kıskanacağım ben senin. Merak ediyorum sadece

Oğuzhan Hocacim🥰: tabii benden hoşlandığını saymazsak.

Oğuzhan Hocacim🥰: Komşum o ondan sürekli okula bırakıyorum Eren.

Eren: kendisi gelemiyor mu? Arabası var bildiğim kadarıyla

Oğuzhan Hocacim🥰: Yolda gelirken ben sıkıldığım için bana eşlik ediyor.

Eren: pek samimi davranıyor ama

Oğuzhan Hocacim🥰: Sen merak etme o sadece bir arkadaşım.

Eren: peki.

Oğuzhan Hocacim🥰: Hem dersin başlamıyor mu senin?
Dersine gir yoksa kızarım.

Eren: nasıl kızarsınız?
(09:30)

.
.

(Görüldü 11:12)

Oğuzhan Hocacim🥰: Okuldan mı kaçtın sen?
(Gönderildi 11:13)

Eren: hayır ne kaçması hocam. Uslu bir çocuğum ben.

Eren: dişim ağrıdığı için izin kağıdı aldım.

Oğuzhan Hocacim🥰: Ağrı kesici içtin mi?

Eren: evet :(

Eren: Çok ağrıyor.

Oğuzhan Hocacim🥰: Dikkat et kendine

Oğuzhan Hocacim🥰: Devam ederse hastaneye gitmeyi unutma.

Eren: unutmam teşekkür ederim
(Görüldü)

("Oğuzhan Hocacim🥰" çevrimdışı)

-

Eren artık açıldığı için pek utangaç davranmayacak

Öğretmen -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin