İlgi

13.5K 562 167
                                    

Gerçek bu sefer
-
Telefonuma gelen bir bildirimi evde otururken sesli bir şekilde okudum.

"11/A SINIFI grubundan 5 yeni mesajınız var. (21:45)

Merakla bildirime tıklayıp grup chatine girdiğimde atılan mesajları okumaya başladım.

05********* : Hocam ödev neydi acaba @(Oğuzhan Hocacim🥰)

Oğuzhan Hocacim🥰: Dersimde uyumak yerine dinleseydin Sudenaz.

Mesajları okumaya çalışırken dandik şarj aletinin telefonun dokunmatiğini bira bozması yüzünden sinir krizi geçirmek üzereydim.

Yalaka: Evet Sude derste boşboş konuşup ardından sıraya kafayı koyup yattın.

05*********: Hocam üzülürüm ama🥺

05*********: 🥺

Hemen Eda'nın mesaj kutusuna girip kalvyeye tıkladım.

Siz: ulan ne ilgi orospusu bu kız ya.

Mesajı rahatlıkla ve kıskançlıkla gönderdikten sonra bir süre bekledim. Ardından Eda'dan mesaj gelmeyince sıkıntıdan oflamıştım.

(05******** kişisi yazıyor...)

(...)

(...)

05*********: Pardon?

Ağzım açık kalırken hemen üst kısıma baktığımda baktığıma pişman olmuştum. Neden ben? Neden yani bu tüm uğursuz olaylar beni buluyor ki?

*Gruptan ayrıldınız.*

Evde ufak çaplı bir çığlık attıktan sonra telefonu geri açıp mesaj bildiriminde Eda'yı gördüğümde hemen bildirime tıklayıp ne yazdığına baktım.

Eda: AKSNWŞWDNWLFMSŞDMEĞDRMEŞRRKR
QLELWEKWLDMWĞEDÖXŞWFKEPFLEÜDELFŞEŞDLWŞFLWLFKEŞFMEŞSFMEİFÖEŞDFLDLFLDLFLDDŞDÖEŞDMLGMDXŞSMFÇSÇDLDLOD

Siz: Aptal karı, sana yazacağım diye oldu bütün bunlar. Yine rezil oldum iyi mi😃

Eda: ney PASMWLFKAŞDWÖWŞESPSMFŞAD

Siz: haklıyım ama dönemin başından beri tüm ilgileri üstüne çekmeye çalışıyor sanki anlamıyoruz.

Aniden üst kısımda bildirim kutucuğu gözükünce yıldırım hızındaki bakışlarım oraya yöneldi.

*Oğuzhan Hocacim🥰 adlı kişiden 3 yeni mesaj.*

Hemen yerimde gerilirken bir bildirim daha geldiğinde gözlerimi ayırmadan paneli okudum.

*05********* kişisinden 2 yeni mesaj.*

Hemen Oğuzhan hoca'nın mesaj kutusuna girdiğimde ne yazdığını merakla okudum.

Oğuzhan Hocacim🥰: Ne yapıyorsun?

Oğuzhan Hocacim🥰: Nereye yazdığını şaşırdın galiba Eren.

Oğuzhan Hocacim🥰: Arkadaşların hakkında böyle düşünmen hoş bir şey değil.

-

Mesaj kutusundan çıkıp derin bir nefes aldığımda Sude'nin mesaj kutusuna girdim. Başım beladan çıkmıyordu ki.

05*********: Sen ne hakla böyle bir şeyi söylüyorsun?

05*********: Bunu SS aldım, disipline attırmadan bırakmayacağım peşini.

(...)

Siz: İlgi Orospusu
(Mesaj Gönderilemedi)

Siz: orısposu
-

Telefonu kapattığımda yarın olacakları düşünmek bile istemiyordum.

Telefonuma bir mesaj bildirimi daha geldiğinde umursamadan bıkmış bir şekilde ses verip yatağıma yönelip uzandım.

Oğuzhan Hocacim🥰: Görüldü atarak kaçamazsın bu durumdan, git özür dile.

-
Korktuğum için yeni bölüm geldi merhaba.

Bu arada seveceginizi dusundugum bir kitap yayimladim. Imamhatiolu konu falan qhsbwsjbwks bakmak istiyorsaniz beklerim.

Öğretmen -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin