merry christmas

1.1K 36 3
                                    

part thirty seven | merry christmas

Byli tady konečně Vánoce! A oficiálně jsem se dala s Petrem dohromady, akorát to nikdo nevěděl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byli tady konečně Vánoce! A oficiálně jsem se dala s Petrem dohromady, akorát to nikdo nevěděl. Chtěli jsme to všem oznámit na Silvestra, až spolu všichni budeme, bude to tak lepší.

„Takže, je mezi tebou a Petrem něco?” zeptal se brácha, když jsme zdobili stromeček. Vždy děláme vše na poslední chvíli, a zdobení stromečku na Štědrý den nebyl vyjímkou. Tak moc mě ta otázka vylekala a překvapila, že mi spadla ozdoba na zem. Naštěstí byla umělá, takže se nic nerozbilo.

Eh, cože? Nic,” koukala jsem všude možně, jenom ne na něj. Byla jsem opravdu špatná lhářka, ale Seba byl špatný to rozeznat, takže vlastně nic nepoznal.

„Hodili byste se k sobě.”

„Jako bych to ještě neslyšela,” řekla jsem ironicky a brácha se zasmál.

„Musíš uznat, že jo. Máš ráda jeho písničky, oba milujete tetování, máte rádi slunečnice, máte stejný humor. Byli byste dokonalí!” měla jsem chuť se zasmát, protože už jsme spolu dávno byli a oni na nás furt tlačili, bylo mi jasné, že až se to provalí, bude třetí světová. Co třetí? Tak pátá....

„Musím vytáhnout perníčky z trouby,” oznámila jsem mu a šla do kuchyně.

„Neodbíhej od tématu!”

Koukali jsme se na nějakou vánoční pohádku v televizi, když v tom mi zapípal mobil.

@27wolfenstein veselé vánoce, moje slunečnicová princezno🤍

Nad tím jsem se musela pousmát, chtěla jsem po odepsat, ale brácha mi čuměl přes rameno, tak tak jsem ten mobil schovala, aby nic neviděl.

„Kdopak ti píše? Petr?” zakmital obočím, jenom jsem nad tím prokroutila očima.

„Jo, přeje hezký Vánoce, stejně jako asi tisíc lidí v tenhle den,” potom už mě raději nechal být a věnoval se pohádce. Odpověděla jsem mu a snažila se věnovat televizi, ale nešlo to, nedalo se na to soustředit, protože jsem stále myslela na něj. Připadala jsem si jako nějaká puberťačka.

Potom mi ale zapípal mobil znovu. Bylo to číslo Kryštofa, sice mi popřál jenom hezké Vánoce, ale i tak mě to znervóznilo. Co když se jednou vrátí a já budu pořád s Petrem? Neměla bychom o něm Kryštofovi říct? Aby si nedělal naděje? Možná ano, ale dnes ne, jsou Vánoce a nebudu mu kazit náladu. Naštvaný by na mě nebyl, on takový není, ale zkazilo by mu to náladu a to jsem nechtěla. Na nový rok to bude jednoduší.

„Anet, odlož ten mobil alespoň na Vánoce, ne?” dloubl do mě Seba, kývla jsem a věnovala se televizi. Teda, snažila se...

K večeři jsme jako každý rok měli kapra a bramborový salát. Nikdo u nás nemohl jíst nic jiného, protože když jsme byli malý, tak náš táta vždy říkal: Vánoce bez kapra, nejsou Vánoce. Takže jsme museli jíst kapra i kdyby nám nechutnal.

Po večeři jsme se vrhli na dárky, i když jich nebylo tolik a byli jsme tu jenom my dva, užívali jsme si to spolu.

„Tady v té tašce jsou dárky pro kluky, až pojedeš za nimi do Prahy, tak jim je prosím předej,” řekla jsem mu, když jsme dorozbalili dárky, nebylo jich moc, takže to netrvalo dlouho.

„Určitě, tady jsou dárky pro tebe od nich,” podal mi taktéž tašku, nečekala jsem, že bych něco dostala, ale potěšilo mě to. Na vrchu bylo napsané pro slznečnicovou princeznu, takže mi bylo hned jasné od koho to je.

Potom jsme se vydali na balkón si dát sklenku vína, sice byla zima, ale chtěli jsme se dívat na hvězdy.

Veselé Vánoce,” popřál mi a objal mě okolo ramen, alespoň už mi nebyla taková zima. Tohle byli naše první, společné Vánoce, od té doby, co jsme byli děti.

„Tobě též.”

„Hele, padá hvězda, něco si přej!” viděla jsem jí též. Přála jsem si, aby nám to s Petrem vydrželo a Kryštof to bral pozitivně, moc jsem si to přála, protože právě tak bych byla nejšťastnější.

A jelikož se dnes plní vánoční zázraky, doufám, že to tak i bude.


tak a máme tady vánoce!
tohle je poslední předepsaná kapitola, takže další vyjde bůhví kdy, protože teďka zřejmě psát nebudu, jelikož až do silvestra budu s rodinou a tak, takže až se rozhodnu nějakou napsat, tak jí vydám, ale nebojte, rozhodně to nehodlám ukončit!
přeju vám veselé vánoce a předem i šťastný nový rok, aby byl lepší než tenhle! užijte si dnešek a prozatím se s vámi loučím

adios amigos 🤍❄

his sunflower princess | stein27 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat