Анонс

326 2 0
                                    

Простите ,пропусила.
У ʙᴄᴇх ᴏбычнᴀ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴀя жиɜнь, нᴏ нᴇ у нᴀɯᴇй ᴦᴇᴩᴏинᴇ. Ей ᴨᴏᴨуᴄᴛу нᴇ ʙᴇɜёᴛ ʙ ᴄчᴀᴄᴛьᴇ, ʙᴏɜʍᴏжнᴏ ᴋᴏᴦдᴀ-ᴛᴏ ᴨᴏʙᴇɜёᴛ. Сᴇйчᴀᴄ жᴇ ᴇй нᴩᴀʙиᴛᴄя Ниᴋ Оᴄᴛин, нᴏ ϶ᴛᴏ ᴄᴋᴏᴩᴇᴇ ᴄиʍᴨᴀᴛия. Оᴄᴇнь ᴏднᴀ иɜ ᴄᴀʍых ᴧюбиʍых ᴄᴇɜᴏнᴏʙ ᴦᴏдᴀ)🗿 . Онᴀ ᴋᴩᴀᴄиʙᴀ, ᴨᴩяʍ ᴋᴀᴋ Гᴧᴀʙнᴀя ᴦᴇᴩᴏиня.
Ну дᴀʙᴀйᴛᴇ нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиʍᴄя, я Т/и Эᴧиᴄᴏн, ʍнᴇ 19 ᴧᴇᴛ, и я учуᴄь ʙ униʙᴇᴩᴄиᴛᴇᴛᴇ. Учуᴄь я ᴋᴏнᴇчнᴏ нᴇ нᴀ ᴏᴛᴧичнᴏ, нᴏ нᴇ ᴛуᴨᴀя. Бᴧᴀᴦᴏ ᴇᴄᴛь ᴨᴏдᴩуᴦᴀ, ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴇᴛ ᴄ дɜ, ᴄᴨᴀᴄибᴏ ᴇй ɜᴀ ϶ᴛᴏ. Нᴇᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ, ᴛᴏ чᴛᴏ я ᴄᴧиɯᴋᴏʍ "Пᴩᴀʙиᴧьнᴀя" я ᴧюбᴧю ᴏᴛдᴏхнуᴛь, ᴀ иʍᴇннᴏ ᴄхᴏдиᴛь ʙ ᴋᴧуб, нᴀ ʙᴄяᴋиᴇ ʙᴇчᴇᴩинᴋи. Нᴀᴄчёᴛ ᴩᴏдиᴛᴇᴧᴇй, у нᴀᴄ ᴨᴏᴧнᴏцᴇннᴀя ᴄᴇʍья, я и ᴨᴀᴨᴀ, ʍᴀʍᴀ буᴋʙᴀᴧьнᴏ ᴏᴛᴄᴛᴀʙиᴧᴀ ʍᴇня ᴄ ᴏᴛцᴏʍ, бᴇɜ дᴇнᴇᴦ, ʙᴩᴇʍᴇннᴏ ʍы жиᴧи у бᴀбуɯᴋи, нᴏ ᴨᴏᴛᴏʍ ᴨᴀᴨᴀ ᴨᴇᴩᴇʙёɜ нᴀᴄ ʙ дᴏʍ. Мы чᴀᴄᴛᴏ ᴇɜдиʍ ᴋ бᴀбуɯᴋᴇ. Еᴄᴛь ᴨᴏдᴩуᴦᴀ Кᴀᴩᴧи! 💗 Пᴀᴩня нᴇᴛ, ну нᴇ ʙᴇɜёᴛ.

         Кᴀᴩᴧи 19 ᴧᴇᴛ. Мᴏя ᴇдинᴄᴛʙᴇннᴀя ᴨᴏдᴩуᴦᴀ, нᴏ ᴏнᴀ ᴧучɯᴀя, ʍы ᴄ нᴇй ᴋᴀᴋ дʙᴇ ᴄёᴄᴛᴩы. Учиᴛᴄя ᴦᴏᴩᴀɜдᴏ ᴧучɯᴇ ʍᴇня нᴀ 5 и 4, нᴏ ʙ ᴏᴄнᴏʙнᴏʍ 5. Ну я жᴇ нᴇ хужᴇ? )🗿. Онᴀ ᴇщё ᴛᴀ ᴛуᴄᴏʙщицᴀ, ᴏнᴀ ʙᴇɜдᴇ бᴇᴩёᴛ ʍᴇня ᴄ ᴄᴏбᴏй, я ᴧучɯᴀя и нᴇ ᴨᴏʙᴛᴏᴩиʍᴀя. Пᴏ϶ᴛᴏʍу ʍы ʙᴄᴇᴦдᴀ, хᴏдиʍ нᴀ ʙᴇчᴇᴩинᴋи, ᴏднᴀ я нᴇ хᴏжу. Пᴀᴩня нᴇᴛ, ᴋᴀᴋ и у ᴦᴧᴀʙнᴏй ᴦᴇᴩᴏинᴇ.
П϶йᴛᴏн Муᴩʍᴀᴇᴩ - 20 ᴧᴇᴛ, иᴄᴨᴏᴧниᴧᴏᴄь нᴇдᴀʙнᴏ, учиᴛᴄя ʙ ϶ᴛᴏʍ жᴇ ᴋᴏᴧᴧᴇджᴇ, ᴄудьбᴀ? Нᴇ дуʍᴀю) Нᴀ ɜᴀняᴛиях, ᴋᴀᴋ ᴏбычнᴏ, нᴇ духᴀ, ᴧибᴏ ᴄ дᴩуᴦᴏʍ бухᴀᴧ, ибᴏ ᴧᴇнь быᴧᴏ идᴛи, ʙ ᴨᴩинциᴨᴇ ᴏн ʙᴇᴄь и ʙ ϶ᴛᴏᴛ. Он ɜᴀниʍᴀᴇᴛᴄя Бᴀᴄᴋᴇᴛбᴏᴧᴏʍ, ᴄᴏ ᴄʙᴏиʍ дᴩуᴦᴏʍ, и чᴀᴄᴛᴏ хᴏдиᴛ ʙ ᴋᴏᴧᴧᴇдж ᴩᴀди бᴀᴄᴋᴇᴛбᴏᴧᴀ, бᴀᴄᴋᴇᴛбᴏᴧ ϶ᴛᴏ ᴇᴦᴏ жиɜнь. Дᴇʙуɯᴋи нᴇᴛ, нᴏ быᴧᴀ, ᴨᴏ нᴇʍу ᴛᴇᴋуᴛ ʙᴄᴇ дᴇʙуɯᴋи, дᴀжᴇ Кᴀᴩᴧи.

*Баскетболист💗*  [Завершен]Место, где живут истории. Откройте их для себя