1 ᴦᴧᴀʙᴀ
С ʍинуᴛы нᴀ ʍинуᴛу дᴏᴧжᴇн быᴧ быᴛь ɜʙᴏнᴏᴋ нᴀ "Хᴩᴏʍиᴋу". Вᴄё бы ничᴇᴦᴏ, нᴏ ᴄᴇᴦᴏдня будᴇᴛ иᴛᴏᴦᴏʙᴀя ᴋᴏнᴛᴩᴏɯᴀ, хᴩᴏʍиᴋᴀ ϶ᴛᴏ ᴦᴏʙнᴏ ᴨᴏᴧнᴏᴇ. Нᴀɯᴀ хᴏᴩнᴏʍичᴋᴀ, ᴨᴏᴧнᴀя, ᴋᴀᴋ - будᴛᴏ, ᴄъᴇᴧᴀ 34 буᴩᴦᴇᴩᴏʙ, чᴇᴄᴛнᴏ. Дᴀ ᴇщё ᴏнᴀ ʍуᴛиᴛ ᴄ нᴀɯиʍ ɸиɜᴩуᴋᴏʍ, ɸуу.
Кᴀᴩᴧи - Т/и, ᴛы ᴦᴏᴛᴏʙиᴧᴀᴄь - В ᴨᴏᴨыᴛᴋᴀх уᴄᴧыɯᴀᴛь ᴏᴛʙᴇᴛ, ᴏᴛ ᴛᴀᴋᴏй нᴇ ᴛуᴨицы ᴋᴀᴋ я. Я - Ты ʙидᴇᴧᴀ хᴏᴛь ᴩᴀɜ, чᴛᴏ бы я ᴦᴏᴛᴏʙиᴧᴀᴄь? Нᴇᴛ! ! Вᴏᴛ и ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу я нᴇ дᴀжᴇ нᴇ ᴨᴩᴏчиᴛᴀᴧᴀ ᴨᴀᴩᴀᴦᴩᴀɸ - Зʙᴇниᴛ ɜʙᴏнᴏᴋ, ᴀ ɜнᴀчиᴛ ᴨᴏᴩᴀ нᴀ уᴩᴏᴋ - Мы ᴄ Кᴀᴩᴧᴏй ɜᴀɯᴧи, ᴄᴇᴧи нᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇдниᴇ ᴩяды, чᴛᴏбы хᴏᴛь ᴋᴀᴋ-ᴛᴏ ᴄᴨиᴄᴀᴛь, ᴏнᴀ ᴛᴏ уʍнᴇᴇ ʍᴇня, чᴇʍ я.. Дᴏᴄᴛᴀᴧи ᴛᴇᴛᴩᴀᴧи ᴩучᴋи, ᴋᴀᴩᴀндᴀɯи, я жᴇ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн.
Учиᴛᴇᴧь (уч) .
Уч- Тᴇᴧᴇɸᴏны нᴀ ʍᴏю ᴨᴀᴩᴛу БЕГОМ! !- Онᴀ дьяʙᴏᴧ ᴏᴛʙᴇчᴀю, дуᴩᴀ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ. - Т/и Эᴧиᴄᴏн, бᴇᴦᴏʍ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн ᴄдᴀᴧᴀ, я ждᴀᴛь нᴇ буду- Онᴀ ᴄᴛуᴋнуᴧᴀ ᴨᴏ ᴄᴛᴏᴧу, чᴛᴏ ᴀж ᴏчᴋи уᴨᴀᴧи.
Я - Мᴏя жиɜнь ᴇщё ʙᴨᴇᴩᴇди, хᴏчу и нᴇ буду ᴄдᴀʙᴀᴛь, дᴏᴄᴛᴀᴧи - Онᴀ ᴧиɯь ᴨᴄихᴀнуᴧᴀ, ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ и ᴄᴛᴀᴧᴀ ᴩыᴨᴀᴛьᴄя(ʙ ᴨᴏиckᴀх) нᴀйᴛи ᴛᴇᴧᴇɸᴏн - Вы нᴇ иʍᴇᴇᴛᴇ, ᴨᴩᴀʙᴏ, уйдиᴛᴇ. Я ᴨихнуᴧᴀ ᴇё, нᴏ ᴏнᴀ ᴧиɯь ʙɜяᴧᴀ и ʙыᴨᴏᴩᴏᴧᴀ ʍᴇня ɜᴀ дʙᴇᴩь - Гᴏʙᴏᴩю жᴇ дуᴩᴀ- Я ᴨᴏʙᴏᴩᴀчиʙᴀюᴄь ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну ᴧᴇᴄᴛницᴇ, ᴀ ᴛᴀʍ идёᴛ Муᴩʍᴀᴇᴩ, ᴏн яʙиᴧᴄя, и нᴇ ɜᴀᴨыᴧиᴧᴄя? Я- Кᴀᴋиᴇ ᴧюди - Я ᴄᴇᴧᴀ нᴀ ᴧᴀʙᴏчᴋу и ждᴀᴧᴀ ᴨᴏᴋᴀ ɜᴀᴋᴏнчиᴛᴄя уᴩᴏᴋ, чᴇᴩᴇɜ 5 ʍинуᴛ иɜ ᴋᴧᴀᴄᴄᴀ(хɜ ᴋᴀᴋ ᴏни нᴀɜыʙᴀюᴛᴄя) ʙыᴧᴇᴛᴀᴇᴛ ɜᴧᴏй П϶йᴛᴏн. - АХАХХВХ - Мнᴇ ᴄᴛᴀᴧᴏ ᴄʍᴇɯнᴏ.
П - Дуᴩᴀ ᴛуᴨᴀя, чё ᴩжёɯь, ϶ᴛᴀ хᴩᴏнᴏʍичᴋᴀ, ᴏбᴇɜбᴀɯᴇннᴀя, дᴀю ᴄᴧᴏʙᴏ - Он ᴄᴇᴧ ʙᴏɜᴧᴇ ʍᴇня - Ну ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜыʙᴀй, чё хᴏᴛь ᴛуᴛ ᴨᴩᴏиᴄхᴏдиᴧᴏ), ᴀ хᴏᴛя, ᴄᴧухᴀй ɜᴀʙᴛᴩᴀ у ʍᴇня иᴦᴩᴀ ᴨᴩихᴏди, ᴨᴏбᴏᴧᴇᴇɯь ɜᴀ ʍᴇня) - Я ᴧиɯь ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ ɸᴀᴋ - Зᴩя, ᴏчᴇнь- Зᴩя, ᴏчᴇнь ɜᴩя - Я ᴇʍу ужᴇ дʙᴀ ɸᴀᴋᴀ ᴨᴏᴋᴀɜыʙᴀю - Нᴏ ʙᴄё жᴇ я ᴛᴇбя жду) - Он ɜᴧᴏбнᴏ уᴧыбнуᴧᴄя ʍнᴇ!?
Я- Уᴦу - Он ʙᴄᴛᴀᴧ ʙɜяᴧ ɜᴀ ᴩуᴋу и ᴨᴏʙёᴧ ʙ ᴋᴧᴀᴄᴄ - Эй, ᴏнᴀ щᴀᴄ нᴀʍ ᴨиɜды дᴀᴄᴛ, ʙᴏᴛ ϶ᴛᴏ ʙᴇᴄᴇᴧухᴀ будᴇᴛ - Он буᴋʙᴀᴧьнᴏ ʙыбиᴧ дʙᴇᴩь, и ʍы ʙᴏɯᴧи,ɜᴀ ᴩучᴋу🗿 бᴏжᴇ ᴋᴀᴋ ʍᴀᴧᴇньᴋиᴇ дᴇʙᴏчᴋи) - П϶й..ᴛᴏн, убᴇᴩи ᴩуᴋу - Он ᴩᴇɯиᴧ ᴏᴨᴏɜᴏᴩиᴛь ʍᴇня? - Здᴩᴀʙᴄᴛʙуйᴛᴇ, ʍᴏᴦᴧᴀ бы я , нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴋᴏнᴛᴩᴏᴧьную? - Учиᴛᴇᴧьницᴀ ᴋᴏᴄᴏ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ʍᴇня - Ну? Я ждᴀᴛь нᴇ ᴄᴏбиᴩᴀюᴄь- П϶йᴛᴏн ᴨᴏᴛянуᴧ ʍᴇня ɜᴀ ᴋᴏᴨюɯён - Оᴛᴨуᴄᴛи, ᴛы жᴇ ᴨᴏᴩᴛиɯь ᴄʙᴏю ᴩᴇᴨуᴛᴀцию- Он ᴨᴏᴄᴀдиᴧ ʍᴇня ᴄ ᴄᴏбᴏй - Д϶биᴧ.
П - Зᴀʍᴏᴧчи, ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄиди и ᴄᴧуɯᴀй, чᴛᴏ ᴏнᴀ бᴏᴩʍᴏчиᴛ - Вᴄᴇ ʙɜᴦᴧяды быᴧи нᴀ ʍᴇня - Видиɯь, ᴋᴀᴋ ɜᴀʙидуюᴛ - Он хиᴛᴩᴏ уᴧыбнуᴧᴄя ʍнᴇ, ᴨᴩяʍ ᴋᴀᴋ ᴧиᴄᴀ.
Я- Оᴛʙᴀᴧи, ᴄᴀʍ жᴇ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ, чᴛᴏ ᴏнᴀ ᴏбᴇɜбᴀɯᴀннᴀя? - Еᴦᴏ ʙɜбᴇᴄиᴧи ʍᴏи ᴄᴧᴏʙᴀ и ᴏн ᴨᴇᴩᴇᴄᴇᴧ - Ну и ᴨиɜдYй - Я ᴋинуᴧᴀ буʍᴀᴦᴀ ʙ нᴇᴦᴏ - Чᴛᴏбы ᴩуᴋи ᴨᴩи ᴄᴇбᴇ дᴇᴩжᴀᴧ, П϶йᴛᴏн - Я ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴇʍу яɜыᴋ, дᴏᴋᴀɜыʙᴀя, чᴛᴏ ᴏн ᴨᴏᴧнᴀя *ящиᴩицᴀ*
П - Ох, Т/и , Т/и, ɜᴩя ᴛы ϶ᴛᴏ, ну ᴨᴩяʍ ᴏчᴇнь ɜᴩя- Дᴀ ᴏн ᴦᴩуб, нᴏ нᴇ ᴄᴏʙᴄᴇʍи, ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄчиᴛᴀᴇᴛ ᴄᴇбя ᴋᴏᴩᴏᴧёʍ
Я - Бᴏюᴄь, бᴏюᴄь - Пᴩᴏɜʙᴇнᴇᴧ ɜʙᴏнᴏᴋ, я быᴄᴛᴩᴏ ᴄхʙᴀᴛиᴧᴀ ᴩюᴋɜᴀᴋ и ᴨᴇᴩᴇᴄᴇᴧᴀ ᴋ Кᴀᴩᴧи - ну ᴋᴀᴋ, ᴋᴀᴋᴀя ᴏцᴇнᴋᴀ? - Кᴀᴩᴧи ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴛᴇᴛᴩᴀдь - Ну ᴛы чᴇᴦᴏ, 5- , ϶ᴛᴏ ничᴇᴦᴏ, ϶ᴛᴏ жᴇ нᴇ дʙᴀ - Я ᴦᴧᴀдиᴧᴀ ᴨᴏдᴩуᴦу - Вᴄё хʙᴀᴛиᴛ ᴄᴏᴨᴧᴇй - Я ᴨᴩиᴦᴏᴛᴏʙиᴧᴀᴄь ᴋ уᴩᴏᴋу, и ʙыɯᴧᴀ ᴄ Кᴀᴩᴧᴏй.
Я - Чуʙᴄᴛʙую, чᴛᴏ ᴄᴇᴦᴏдня ʍы нᴇ ᴄʍᴏжᴇʍ ᴨᴏᴛуᴄиᴛь, ᴨᴧюᴄ ʍᴇня ᴄᴀʍ П϶йᴛᴏн, ᴨᴩиᴦᴧᴀᴄиᴧ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь нᴀ иᴦᴩу, я жᴇ дуᴩᴀ, чᴛᴏбы.. - Мнᴇ ᴨᴩиᴧᴇᴛᴀᴇᴛ ᴩюᴋɜᴀᴋ ᴨᴏ ᴦᴏᴧᴏʙᴇ - Ай - Я ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь, ᴋᴛᴏ ϶ᴛᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴧ, ϶ᴛᴏ быᴧ Муᴩʍᴀᴇᴩ - ʍудᴀᴋ - У ʍᴇня быᴧᴀ ᴩᴀɜбиᴛᴀ ᴦубᴀ, и щᴇᴋᴀ - Тʙᴀᴩь, ᴨᴏᴦᴀннᴀя - Мы ᴄ Кᴀᴩᴧᴏй ᴨᴏɯᴧи ʙ ᴛуᴀᴧᴇᴛ и ᴄʍыᴧи ϶ᴛу ᴋᴩᴏʙь - Пᴏᴧный ᴨᴩидуᴩᴏᴋ, ну ничᴇᴦᴏ, я ᴇᴦᴏ ᴛᴏжᴇ ᴏᴨᴏɜёᴩю - Вᴏ ʍнᴇ ᴋиᴨᴇᴧᴀ ɜᴧᴏᴄᴛь - Пᴏɯᴧи ʙ ᴋᴧᴀᴄᴄ, ᴀ ᴛᴏ ужᴇ ᴨᴀᴩᴀ идᴛи). - Я ᴛуᴨᴏ ɜᴀᴧиᴨᴀᴧᴀ ʙ ᴛᴇᴧᴇɸᴏнᴇ, ᴛуᴨᴏ ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ, ᴨᴏᴛᴏʍу - Мнᴇ ᴄᴛᴀᴧи ʍᴀᴄᴄᴏʙᴏ ᴨᴩихᴏдиᴛь ᴄᴏᴏбщᴇния ᴏᴛ "+3986*****"
Я - ᴀхᴀххᴀ, ᴏн ᴨᴩиᴄᴧᴀᴧ ɸᴏᴛᴋу чlᴇнᴀ - Ну я жᴇ нᴏᴩʍᴀᴧьнᴀя дᴇʙᴏчᴋᴀ, я ϶ᴛᴏ ᴩᴀɜᴏᴄᴧᴀᴧᴀ ʙ ᴏбщий ᴦᴩуᴨᴨᴇ, дᴀдᴀдᴀ, я ᴏчᴇнь ᴨᴧᴏхᴀя, ну , ᴀ ᴋᴛᴏ хᴏᴩᴏɯий??
П - Т/И, МАТЬ ЕГО - Я ᴄнᴀчᴀᴧᴀ нᴇ ᴨᴏняᴧᴀ, чᴛᴏ ᴏнᴀ ᴩᴀɜᴏᴩᴀᴧᴄя, нᴏ ʙидиʍᴏ ϶ᴛᴏ ᴇᴦᴏ быᴧᴀ ɸᴏᴛᴋᴀ - Нᴀ ᴨᴇᴩᴇʍᴇнᴇ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиʍᴄя - Он хᴀᴩᴋнуᴧ ʙ ʍᴏю ᴄᴛᴏᴩᴏну, бᴧᴀᴦᴏ ᴄᴧюня нᴇ ᴨᴏᴨᴀᴧᴀ ʙ ʍᴇня - Уᴩᴏᴋи ʙ ᴨᴩинциᴨᴇ ɯᴧи нуднᴏ, ᴋᴏᴦдᴀ ᴏн ɜᴀᴋᴏнчиᴧᴄя , я быᴄᴛᴩᴏ ʙыбᴇжᴀᴧᴀ иɜ ᴋᴧᴀᴄᴄᴀ, нᴏ ʍᴇня ᴛуᴛ жᴇ хʙᴀᴛᴀюᴛ и ᴋидᴀюᴛ нᴀ ᴨᴏᴧ
П - Т/и , ᴄᴏ ʍнᴏй ɯуᴛᴋи ᴨᴧᴏхи - Он удᴀᴩиᴧ ʙ ниɜ жиʙᴏᴛᴀ, ᴏᴛ чᴇᴦᴏ я ᴨиᴄᴋнуᴧᴀ - Ещё ᴩᴀɜ ᴛᴀᴋᴏᴇ, и ᴨᴏᴧучиɯь ᴄнᴏʙᴀ - Мᴇня ʙᴄᴇ ᴄᴛᴀᴧи ɸᴏᴛᴀᴛь, ᴄниʍᴀᴛь, ᴨᴏ ᴛиᴨᴏ "Муᴩʍᴀᴇᴩ, униɜиᴧ Эᴧиᴄᴏн" , ʍнᴇ быᴧᴏ жуᴛᴋᴏ ᴏбиднᴏ, жуᴛᴋᴏ бᴏᴧьнᴏ, бᴧᴀᴦᴏ ᴨᴩᴏɯёᴧ ᴨᴀᴩᴇнь и ᴨᴏʍᴏᴦ дᴏйᴛи дᴏ дʙᴇᴩᴇй, ᴛᴀʍ ужᴇ ждᴀᴧ ʍᴏй *ᴏᴛᴇц*
Я - Сᴨᴀᴄибᴏ, дᴀᴧьɯᴇ ʍы ᴄᴀʍи - Мᴀᴧьчиᴋ ᴧиɯь ᴋиʙнуᴧ, и уɯёᴧ - Пᴀᴨ - Он ничᴇᴦᴏ нᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʙɜяᴧ ɜᴀ ᴩуᴋу и ʙыʙᴇᴧ ᴋ ʍᴀɯинᴇ - ПАП, Я УЖЕ НЕ МАЛЕНЬКАЯ - Я ʙᴨᴇᴩʙыᴇ ᴨᴏʙыᴄиᴧᴀ ᴦᴏᴧᴏᴄ нᴀ ᴇдинᴛᴄʙᴇннᴏᴦᴏ, ᴩᴏднᴏᴦᴏ ʍнᴇ чᴇᴧᴏʙᴋᴀ) - Пᴀᴨ, ᴨᴩᴏᴄᴛи - Он ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ "Сᴇᴧᴀ", и ʙᴄё, ʙᴄю дᴏᴩᴏᴦу ʍы ᴇхᴀᴧи ʍᴏᴧчᴀ, ну я нᴇ ʙинᴏʙᴀᴛᴀ, ʙинᴏʙᴀᴛ, ᴏᴛᴇц, я жᴇ нᴇ ʍᴀᴧᴇньᴋᴀя дᴇʙᴏчᴋᴀ.
Я хᴏᴛᴇᴧᴀ ᴨᴏ ᴛихᴏй ᴄхᴏдиᴛь, ʙ ᴋᴧуб, нᴏ ᴏᴛᴇц дᴏʍᴀ, ɜнᴀчиᴛ хиᴛᴩᴏᴄᴛь ᴨᴩиᴦᴏдиᴛьᴄя, я ᴨᴇᴩᴇᴏдᴇᴧᴀᴄь ʙ ɯиᴋᴀᴩнᴏᴇ ᴨᴧᴀᴛьᴇ ➡️, ᴀ ᴨᴏʙᴇᴩх ᴏдᴇᴧᴀ худи, и ɯᴛᴀны, чᴛᴏ бы нᴇ ᴛᴀᴋ быᴧᴏ ʙиднᴏ.
Я - Пᴀᴨ, я ʙ ʍᴀᴦᴀɜин - Пᴀᴨᴀ ᴋиʙнуᴧ - Еᴄ - Я ʙыɯᴧᴀ и ᴄᴇᴧᴀ ʙ ʍᴀɯину - Дᴀᴩᴏʙᴀ, Кᴀᴩᴧи - Я ᴄняᴧᴀ худи, и ɯᴛᴀны ᴏдᴇᴧᴀ ᴋᴀбᴧуᴋи, и ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴋᴏᴦдᴀ ʍы ᴨᴏдъᴇхᴀᴧи, я ᴨᴏняᴧᴀ, чᴛᴏ ᴏᴄᴛᴀʙиᴧᴀ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн дᴏʍᴀ, нᴏ ʍᴏжᴇᴛ ᴋ ᴧучɯᴇʍу?
Я - Ну, чᴛᴏ Кᴀᴩᴧи, ᴦᴏᴛᴏʙᴀ ᴨᴏᴋᴀᴩиᴛь ᴛᴀнцᴏᴨᴏᴧ?! - Онᴀ хиᴛᴩᴇньᴋᴏ уᴧыбнуᴧᴀᴄь и ʙыɯᴧᴀ ᴄ ʍᴀɯины - Ну, чᴛᴏ ᴨᴏɯᴧи - Нᴀᴄ ʙ ϶ᴛᴏʍ ᴋᴧубᴇ ɜнᴀюᴛ ʙᴄᴇ : Охᴩᴀниᴋи, бᴀᴩʍᴇн, ᴄᴛᴩиᴨᴛиɜёᴩɯы, ᴋᴏᴩᴏчᴇ ʙᴄᴇ.
Кᴀᴩᴧи - Здᴩᴀʙᴄᴛʙуйᴛᴇ - Мы ʙᴏɯᴧи, ᴄᴩᴀɜу ʙ уɯи ᴨᴏᴄᴛучᴀᴧᴀ ʍуɜыᴋᴀ, ʙ нᴏᴄ ᴨᴏᴄᴧыɯᴀᴧᴄя ɜᴀᴨᴀх Аᴧᴋᴏᴦᴏᴧя - Ну, чᴛᴏ ɜᴀ бᴀᴩную ᴄᴛᴏйᴋу?!- Мы ᴄᴇᴧи и ɜᴀᴋᴀɜᴀᴧи ᴋᴀᴋ ᴏбычнᴏ, чᴛᴏ бы ᴨᴏᴛᴏʍ ᴨᴏᴧ уᴛᴩᴀ дуʍᴀᴛь, ᴋᴛᴏ ʍы).
Я - Виᴄᴋи ᴄ ᴋᴏᴧᴏй - Кᴀᴩᴧи ужᴇ ʙᴏ ʙᴄю бухᴀᴧи, ᴋ нᴀʍ ᴨᴏдᴄᴇᴧи ᴨᴀᴩни, яᴋᴏбы "Пᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴛᴄя" - Кʍх, нᴇ ᴨᴏ϶...- Кᴀᴩᴧи ɜᴀᴋᴩыᴧᴀ ᴩᴏᴛ ᴩуᴋᴏй - Мʍʍ.
Кᴀᴩᴧи - Эᴛᴏ, Т/и Эᴧиᴄᴏн , я Кᴀᴩᴧи- Онᴀ ᴨᴩᴏᴛянуᴧᴀ иʍ ᴩуᴋи - А ʙы жᴇ *иᴋ* ᴄ бᴀᴄᴋᴇᴛбᴏᴧьнᴏй ᴋᴏʍᴀнды, ᴛᴏчняᴋ- Онᴀ ʍиᴧᴏ уᴧыбᴀᴧᴀᴄь, и нᴀᴋᴏнᴇц-ᴛᴏ ᴏᴛᴨуᴄᴛиᴧᴀ ᴄʙᴏю ᴩуᴋу
*Хᴩᴏʍиᴋᴀ - Эᴛᴏ ᴀᴧᴦᴇбᴩᴀ+ Гᴇᴏʍᴇᴛᴩия+ Фиɜиᴋᴀ+Хиʍия*
ВЫ ЧИТАЕТЕ
*Баскетболист💗* [Завершен]
ФанфикУ ʙᴄᴇх ᴏбычнᴀ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴀя жиɜнь, нᴏ нᴇ у нᴀɯᴇй ᴦᴇᴩᴏинᴇ. Ей ᴨᴏᴨуᴄᴛу нᴇ ʙᴇɜёᴛ ʙ ᴄчᴀᴄᴛьᴇ, ʙᴏɜʍᴏжнᴏ ᴋᴏᴦдᴀ-ᴛᴏ ᴨᴏʙᴇɜёᴛ. Сᴇйчᴀᴄ жᴇ ᴇй нᴩᴀʙиᴛᴄя Ниᴋ Оᴄᴛин, нᴏ ϶ᴛᴏ ᴄᴋᴏᴩᴇᴇ ᴄиʍᴨᴀᴛия. Оᴄᴇнь ᴏднᴀ иɜ ᴄᴀʍых ᴧюбиʍых ᴄᴇɜᴏнᴏʙ ᴦᴏдᴀ)🗿 . Онᴀ ᴋᴩᴀᴄиʙᴀ, ᴨᴩяʍ ᴋᴀᴋ Гᴧᴀʙнᴀя ᴦᴇᴩ...