Z0 • 22 | YERGAHVA-01

2.2K 264 161
                                    


Bölüm Şarkıları:

Two Steps For Hell- Star Sky

2WEI, Edda Hayes - Warriors

Ayşenur Kolivar - Getma

Sıfır ve Bir arasındaki bir savaştı bu. Yok olmak ve var olmak üzerine kurulu olan bu düzene karşı bir baş kaldırıştı. Kılıcını her savuruşu bir isyandı. Hırsla bağırışı bir küfürdü. Rüzgâra teslim olup onu savuruşu bir yenilgiydi. Fakat kime yeniliyordu Turna?

Bir mi daha güçlüydü yoksa Sıfır mı? Asıl güç kimdeydi?

Bu sorunun cevabı hangi pencereden baktığına göre değişiklik gösterirdi. Değişiklik, sahici bir değişiklik istiyorsan Sıfır senindir. Eğer düzeninden vazgeçmek istemiyorsan ve kuralcı tavrını devam ettirmek istiyorsan Bir senindir.

Karar da senindir.

Turna değişmek istemiyordu. Turna yok olmak, yoktan da var olmak istemiyordu. Bu yüzden onun yol göstericisi Bir olmuştu. Sıfır'dan korkmuyordu çünkü Bir'in etkisiz eleman olan Sıfır'ı yutacağına inanıyordu.

İşte bütün mesele buydu. Turna inanıyordu. Onun gücü inancından geliyordu. O korkmuyordu çünkü o kendi gücüne, Bir'in gücüne inanıyordu. Turna vardı ve var olmaya devam edecekti.

Kayran'ın kükremesiyle yer tekrar sallandı. Zemin titrediği için Turna koşmakta zorlandı fakat postalları toprağa takılsa bile o var gücüyle koşmaya devam etti. Salınık saçları rüzgârla dans ederken, kollarını da senkronize bir şekilde hareket ettirip koşarken dengesini koruyordu. Üzerindeki siyah tulum daralmıştı. Bütün kaslarını kastığı için vücut hatları belirginleşmiş, kumaşı zorlamaya başlamıştı.

Kayran ona doğru koşmaya başladığında hızını daha çok artırdı ve aralarında bir adımlık mesafe kaldığında onun bacak arasından geçip bacaklarındaki siyah, uzun tüylere tutundu. Kendini yukarı doğru çekmeye başladı ve Kayran, asılan tüyleri derisini acıttığı için kükredi. Yanıp yere düşen ağaçlar sarsıntı nedeniyle havalanıp geri yere düştü.

Turna, Kayran'ın tüylerine tutunarak onun baş kısmına doğru tırmanmayı sürdürürken Kayran elini arkasına attı. Turna'nın yerini tam kestiremediği için elini gelişigüzel savurmaya başladı. Cüssesi gibi iri olan eli, Turna'yı öldürebilecek kadar güçlüydü. Turna, kendisine doğru gelen eli fark edince Kayran'ın tüylerini tutan ellerini bıraktı ve kendisinin düşmesine izin verdi. Zemine çakılmak üzereyken de Kayran'ın bacaklarındaki tüyleri tekrar tuttu.

Bu sırada Yergahva'nın merkez üssünde olan ekip de Turna'yı dikkatle izliyordu. Yekta hareketsizdi. Zero'nun elleri titriyordu ama sakindi. Laura düşünceliydi ve ellerini beline yerleştirmiş, dikkatle Turna'yı izliyordu. Mehmet şaşkındı. Bu yaşadıklarını anlamlandırmak için ne kadar çaba harcarsa harcasın hiçbir şeyi anlamlandıramayacaktı. Zahir korkuyordu. Turna'yı kaybetmekten korkuyordu.

"Halatı kullanıp boynuna sarmak için ne bekliyor?" diye sordu Zero. Dudaklarını dişledi ve hologramdan gözlerini ayırmazken Yekta'nın güldüğünü işitti.

"Bu, sen gibi korkakların aklına gelen ilk hamledir." dedi Yekta. "Ama Turna o yaratığı yaratan kişinin de sen gibi korkak olduğunun farkında. Bu yüzden kartlarını kapalı oynuyor. Yaratığın kör noktasını arıyor." dedi. Ses tonunda bariz bir gurur vardı. Bunu herkes hissetmişti.

ZER0 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin