Z0 • 19 | Zehirli Varsayımlar

2.4K 300 101
                                    

Bölüm Şarkıları:

Jamie Salisbury - Quest of Perfection

Eternal Eclipse- Dawn of Faith

Audiomachine- Wildfire

Bir gerçek uğruna belki ortaya canımızı bile koyabileceğimiz anlar gelir. Hatalar açığa çıkar, doğrular kendini gösterir ve pişmanlıklar, yüreği yakıp kavurur. Bir doğruyu, yanlış bile olsa doğru kabul etmek zincirin en hassas noktasıdır çünkü kırılma hep zayıf halkadan başlar.

Onun kendi gerçeklerine sımsıkı sarıldığını ve bu gerçeklerin ne olduğunu kaçırdığını düşünüyordu Turna. Masasının başına geçtiğinde ve sağ tarafındaki beyaz çerçevenin içinde Fulya ile olan gençlik fotoğrafına baktıkça Fulya'nın kendi doğruları arasında kaybolduğunu hissediyordu.

Bir şeyleri sürekli kaçırdığı aşikardı fakat o zincirin hangi halkasını tutması gerektiğini bilemiyordu ve bu da kafasının allak bullak olmasına sebebiyet vermişti.

Masasından kalkıp Akasya'nın masasına doğru ilerlerken Meydan'da işlerini halleden her üye kısa bir anlığına Turna'ya baktı. Laura ve Mehmet, Laura'nın odasında; Yekta, laboratuvarında; Akasya ve Zahir ise meydanın sağında konumlanmış kendi masalarında oturuyordu.

Turna'nın kendisine geldiğini gören Akasya tüm dikkatini kadına verdi.

"Senden Fulya'nın sağlık taramalarının raporlarını istiyorum Akasya. En son yapılmış rapor da dahil olmak üzere hepsini bir taratıp benim bilgisayarıma atar mısın?" diye sordu. Ses tonu hissizdi. Fulya'nın ölecek olması gerçeğine karşı sergilediği tavır yalandan ibaretti ve herkes bu davranışlarına inanıyormuş gibi davranmayı huy edinmişti.

Akasya başıyla kadını onayladı ve Laura da odasından çıkıp Turna'nın hemen yanına geldi. "Neden istiyorsun bu belgeleri?" diye sordu.

"Kafamdaki eksik taşları oturtmak için en baştan başlamalıyım." dedi Turna ve kendi masasına geçip bilgisayarına bakmaya başladı. Laura, kadına kendi odasına gitmeyi teklif etmişti ama Turna reddetmişti çünkü artık saklanacak bir şey yoktu.

Fulya'nın ne halde olduğunu herkes bilmeliydi çünkü sırlardan da yalanlardan da sıkılmıştı. Ne kadar acınası bir şekilde terk edildiğini daha kimseye anlatmamış olsa da artık insanların ne hissettiklerini önemseyemeyecek kadar yorgun ve hissizdi.

Akasya raporları Turna'nın bilgisayarına gönderdi ve Turna hepsinin fotokopisinin çektirdi. Toplantı masasına bütün raporları dizdi ve Fulya'nın Birim kayıtlarına da göz atmaya başladı.

Herkes kendi işini bırakmıştı. Turna'ya yardım edebilmek için hepsi toplantı masasındaki sandalyelerine geçmiş, kadının kaşları çatılı bir şekilde incelediği dosyalara göz atmaya başlamışlardı.

"Zero ve Fulya'nın ne zaman tanıştığını öğrenmemiz gerekiyor. Her şeyin kilit noktası bu, arkadaşlar." dedi Turna ve ekibin her bir üyesine baktı.

"Siz çok yakın mıydınız? Birbirinizin kimlerle buluştuğunu ve ne konuştuğunu bilir miydiniz?" diye sordu Yekta. Fulya ve Turna'nın ilişkisi hakkında hiçbir şey bilmiyordu ama belki de öğrenme günü gelmişti.

"Her şeyimiz ortaktı. Aynı arkadaşlarımız vardı ve genelde dışarıya hep birlikte çıkardık. Fulya bensiz bir şeyler yapmaktan hiç hoşlanmazdı."

ZER0 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin