Pov: Clay
-WITAM PANÓW I PANIE!
-Tommy czy ty zawsze musisz drzeć ryj?
-On już tak ma ale również witam
-Dobra wejdźcie zdejmijcie kurtki i powieście sobie tu na wieszakach a potem chodzcie do salonu
-Jasne panie simpnotfound
-Nawet tego nie skomentujeTak więc udaliśmy się do salonu w którym siedzieli wszyscy oprócz Sapnapa bo poszedł do kuchni po trochę trunków.
(Ogólnie przy konwersacajach będą oznaczenia kto co powiedział bo ja sama się pogubie XD)
*S-Sapnap C-Clay D-Drista G-George E-Emily T-Tommy K-Karl Tu-Tubbo*
G- Dobra już jesteśmy Tommy i Toby jeszcze ogarniają ściąganie butów
D- To jak? Możemy też pić?
C- Drista pojebało cię?
D- Nie
S- Tak więc masz odpowiedźPowiedział Nick który wchodził właśnie do salonu.
E- No George nie bądźcie tacy tylko raz
G- Już jakiś miesiąc temu miał być tylko raz z tego co pamiętam
T- George przyjacielu
C- Nie
Tu- Ja nic nie mówię ale ja nie chce pić wole was przypilnować
K- No chociaż jeden mądry zresztą ja też dużo nie będę pił
S- Jesteś pewny?
K- Wiecie jednak to przemyśle
D- To możemy tylko dziś? Rodzice się nie dowiedzą proszeeeSpojrzeliśmy wszyscy na siebie chwilę myśląc czy to napewno dobry pomysł. Po chwili namysłu uznaliśmy że może być dziś ten jeden jedyny raz kiedy im pozwolimy.
C- Ale tylko dziś
T- Tak! DAWAJ TE TRUNKI NA STÓŁ KURWAPo dobrych dwóch a może trzech godzin byliśmy mocno najebani. Była dopiero 23 a my pograliśmy trochę w jakąś typową butelkę jak to zwykle na imprezach. Po tych chyba trzech godzin już nikt nie kontrolował tego co się odwala.
Karl mówił że aż tak dużo nie wypije a jednak jest jedną z tych bardziej najebanych osób. Co do Tobiego miał nie pić a teraz zgonuje z Tommim na podłodze w kuchni.
Ja za to wyglądałem że jestem mocno najebany a tak naprawdę byłem mniej od Karla co nie zdarza się często. Najwidoczniej będą mieli fajną noc z Nick'iem bo aktualnie idą razem do swojego pokoju trzaskając drzwiami i usłyszałem że zamknęli ja na klucz ale nie wnikajmy bardziej w to co się tam dzieje.
Ja siedziałem na kanapie kończąc drinka zrobionego przez Nick'a a George siedzi na mnie i coś majaczy.
(Wszystko jest tłumaczeniem zagranicznych piosenek)
-Cześć mam na imię
-George
-Jakkolwiek mnie nazwiesz
-Może pójdziesz już spać?
-Więc rozbierzmy się
Bo wyglądasz trochę samotnie
-George to propozycja?
-Sprawię, że będziesz krzyczeć, sprawię, że będziesz się śmiać
-Tak sądzisz?
-Przykryj swoje ciało moim autografem
-George nie nakręcaj mnie
-Więc rozbierzmy się
Bo chcę cię zobaczyć nago
-Gogy chodź pójdziemy już spać
-Jeszcze trochę. Chce się napić jest jeszcze jakiś alkohol?
-Nie wiem pójdę sprawdzic ale musisz ze mnie zejśćWstałem z Georgem na rękach i udałem się do kuchni nawet nie zauważyłem że chłopcy poszli gdzieś indziej zgonować sądzę że do łazienki żygać ale to nie ważne. Posadziłem bruneta na blacie i szybko sięgnąłem po jakieś piwo do lodówki obok kładąc je po chwili koło bruneta.
Po tym stanąłem pomiędzy jego nogami patrząc chwile w oczy dopóki znowu nie zaczął pierdolić czegoś.
-Więc kochanie, chodź mnie rozświetlić, może Ci na to pozwolę.
-Trochę niebezpieczne
-Ale kochanie, właśnie tak tego chcę
-Trochę mniej rozmów i...
-Jeszcze więcej dotkania mojego ciałaW tym momencie przyciągnął mnie do siebie i zaczął bardzo namiętnie całować, ja za to złapałem go za plecy zjeżdżając niżej na dupe.
-Przeniesmy się do sypialni kotku
Szepnął mi do ucha na chwilę przestając całować.
-Jeżeli tak bardzo tego pragniesz
Złapałem go pod udami a on zaczął całować moją szyję robiąc na niej więcej malinek niż ostatnio. Ja pokierowałem się do jego pokoju gdy tylko wszedliśmy zamknąłem drzwi i podszedłem do łóżka na którym leżały prezerwatywy. To pewnie robota Nick'a ale sądzę że tak samo jak wcześniej obejdzie się bez nich. Może przydadzą się na kiedy indziej.
‼️18+‼️
*Zostało usunięte*
‼️KONIEC 18+‼️
_________________________________
884 słowa!
Witam em no wiecie mam jakiś zjebany umysł to jego wina. W każdym razie teksty piosenek są z piosenekAriana Grande - "Into you"
I
Kim Cesarion - "Undressed"
Jakby em no niedługo kolejny rozdział dobranoc.
CZYTASZ
To miał być tylko niewinny zakład // Dnf [ZAKOŃCZONA]
Fanfic18 letni Clay założył się ze swoim przyjacielem Nick'iem o to czy zdoła mu się poderwać 17 letniego Georga. Czy będzie to takie łatwe? Czy Clay poczuję coś więcej? Tego dowiecie się niebawem... UWAGA! W książce mogą wystąpić: ~ wątki LGBT+ ~ ~ przek...