🐯1

517 50 26
                                    

"What a dramatic drama over here,"Haruto mendekati seorang namja dalam lingkungan 50-an yang di awasi oleh ahli kumpulan dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"What a dramatic drama over here,"
Haruto mendekati seorang namja dalam lingkungan 50-an yang di awasi oleh ahli kumpulan dia.

Badan di bongkok kan melihat wajah namja itu yang di penuhi oleh darah dan kesan lebam akibat perbuatan mereka.

"Hutang kami bila nak bayar?,"namja itu menggeleng dengan lemah.

"Aku tak--takda duit lagi.Aku janji bila aku ada duit,aku bayar balik,"Haruto berdiri lalu mengukirkan senyuman sinis.

Badan di pusingkan bertentangan dengan namja itu.Nampaknya dia harus kotorkan kaki dia hari ini.

Satu sepakan di hadiahkan tepat ke arah muka namja itu.Pecah bibir lelaki itu akibat perbuatan Haruto.

"Pandai pinjam...PANDAILAH KAU BAYAR BALIK!Kau nak aku bagitahu dekat boss aku ke!?,"namja itu menggeleng dengan laju.Kaki Haruto di paut.

"To-to-tolong jangan bagitahu dia.Aku janji aku akan bayar tapi bukan hari ni.Tolong bagi aku masa untuk aku langsaikan hutang aku,"Haruto menyepak namja itu sehingga dia terdorong ke belakang.

"Aku nak kau bayar hutang tu esok kalau tak,kau akan mati dekat tangan boss aku,"Haruto dan ahli yang lain berlalu pergi meninggalkan namja tua itu bersendirian.

🐯🐯🐯

"Hutang aku bila nak bayar!?Sekarang dah masuk 2 bulan!Well aku tak nak banyak cakap dengan kau,"
pistol yang di hulurkan oleh Asahi di ambil.

"Satu,"

"Tolonglah saya minta lagi 2 hari nanti saya langsaikan,"mohon namja yang sujud di hadapan Yoshi.

"Dua,"

"Saya janji saya akan bayar.Tolonglah kesian kan keluarga saya,"

"Tiga,"Yoshi mengukirkan senyuman puas.

Laju sahaja darah mengalir pada dahi namja itu.Jasad yang tidak bernyawa itu di dekati oleh Yoshi.

"Ini padahnya kalau tak reti nak bayar balik hutang aku!,"jasad itu di sepak tanpa belas kasihan.

Asahi dan Jaehyuk memandang antara satu sama lain melalui ekor mata.

"BOSS!,"Haruto muncul di hadapan pintu.

"Macam mana dengan namja tua tu?,"
Yoshi melangkah menuju ke meja bar.

"Dia masih tak bayar hutang kita.Dia cakap dia akan bayar hutang tu nanti,"Haruto melihat Yoshi yang menyalakan sepuntung rokok.

Rokok itu di sedut lalu di hembus keluar melalui hidung.

"Dah tahu takda duit,pinjamlah sikit dulu.Ini sekali pinjam dah 100 juta.
Lembap punya orang tua.Menyusah-
kan aku je.Kau bawa dia jumpa aku esok.Asahi,esok kau join Haruto,"arah Yoshi.

"Baik boss,"balas Asahi dan Haruto serentak.

🐯🐯🐯

🎶I just wanna be your boy🎶

"Nana!,"Nana membuka headphones dia.Kening di angkat melihat rakan dia,Amelia Scarlett dan Olivia Jensen.

"Kau ni reti ke tidak?Kita sekarang kat library bukan disco.Diamlah sikit mulut kau tu,"bisik Amelia.

"Haish...Sapa suruh ajak aku pergi library dah tahu aku benci tempat ni,"
omel Nana.





















TBC...🐯

Tuesday
21 December 2021
18:51 p.m.

𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓Where stories live. Discover now