Yera Pov
"Siapa yeoja tadi?,"soal aku.
"Dia...anak kepada orang yang hutang aku.Dia tak boleh nak langsaikan hutang aku so dia bagi anak dia kat aku.Asal?Kau nak marah aku ke?,"aku menggelengkan kepala.
Wajah adik aku di renung lama.
"Kau asal tenung-tenung aku?,"aku mengukirkan senyuman kepada Yoshi.
"Kau ni hensem juga kan?,"muka Yoshi mula merah.
"Aku tahu!Tak payah nak puji-puji sangat.Ceh--,"aku melihat perangai adik aku yang masih tak berubah.
"By the way eomma dengan appa balik sini esok.Kau jemput diorang kat airport esok,"Yoshi mengangguk.
"Eh Yoshi!Bukan ke eomma dengan appa cakap,bila diorang balik sini,
diorang nak kau dah ada girlfriend?,"
soal aku.Yoshi melepaskan gelak besar.
"Lepastu yeoja yang dekat atas tu sapa?Maid kau?Aigoo..Dialah wife aku nanti,"balas Yoshi.
"Lah adik ipar aku!?Weihh bagus-bagus pandai kau cari jodoh,"
aku menepuk bahu Yoshi."Ofcourse lah.Ni Yoshi bukannya Yera,"aku menarik telinga Yoshi.
"Kau ulang balik,"
"Ta--tak--takda apa-apa,"aku melepaskan telinga Yoshi.
"Tahu pun takut kau.Cehh--Konon Mafia tapi manja!,"aku terus masuk ke dalam bilik aku.
🐯🐯🐯
Haruto dan Yoshi on call malam ini.
Video call time 💅.Yoshi Pov
"Seriouslah!Waishh sanggup jual anak sebab tak boleh nak bayar hutang dia balik,"itulah reaksi Haruto apabila aku menceritakan sebab apa Nana ada di rumah agam keluarga aku.
"Yeah.By the way anak dia cantik,so aku tak kisah pun.Tapi tak tahulah kenapa appa dia hauk.Maybe anak ikut muka eomma dialah kot,"balas aku.
"Amboi-amboi kau.Sedap mulut mengata orang.Aku post penumbuk kat rumah kau baru tahu,"aku melepaskan tawa dengan ayat Haruto.
"Dahlah aku nak tidur.Bye Haruto.
Love you muah!,"aku mengenyitkan mata kepada Haruto."Arghh!!Mata aku di nodai oleh Yoshinori!,"Haruto terus end video call.
Pintu bilik aku di ketuk dari luar.
"Masuk,"arah aku.
"Kenapa?,"soal aku kepada Nana.
"Erk...Econ bilik saya rosak,"jawab Nana.
"Ouh yeke.Sini,tutup pintu tu,"Nana menutup pintu dan menuju ke arah aku.
Nana melabuhkan duduk di atas katil aku.Aku memandang dia yang melarikan mata ke arah lain.
"Asal kau tak pandang aku?,"soal aku lalu menarik Nana ke hadapan sikit.
"Apa main tarik-tarik ni,"Nana bersuara.
"Kau nak jatuh katil ke?,"soal aku.
Nana terus melihat ke belakang."Ouh saya dah nak jatuh hehehe,"
aku tersengih melihat lagak comel Nana."Kau tidur dengan aku je malam ni.
Jangan risau aku tak buat apa-apa kat kau...mungkin,"aku mengenyitkan mata kepada Nana sebelum melabuhkan kepala di bantal."Ishh...Awak ni~,"aku terus menarik Nana sehingga dia terbaring sebantal dengan aku.Jarak kami sangat dekat sehingga aku dapat rasa hembusan nafas dia di muka aku.
"Dah tidur,"aku terus tutup lampu tidur di sebelah dan memejamkan mata tapi tak tidur pun.
Aku merangkul pinggang Nana.Saja buat bantal golek.Aku dengar bunyi dengkuran kecil.
"Cepat betul tidur,"aku turut memejamkan mata bertemankan Nana sebagai bantal golek aku.
TBC...🐯
Tuesday
21 December 2021
23:35 p.m.
YOU ARE READING
𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓
Fanfiction𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐓𝐑𝐒 🐯 Known as GONE FOREVER 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝?𝙺𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝? 𝙰𝚔𝚞 𝙽𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚒 𝚌𝚞𝚕𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚜𝚎𝚔𝚞𝚖𝚙𝚞𝚕𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚝𝚊...