Yoshi Pov
"NANA!,"aku masuk ke dalam rumah.
Tingkat atas di tuju mencari keberadaan Nana.Tiada...
Aku mula buntu sehinggalah aku nampak satu kertas atas meja kecil di ruang tamu.
Kalau kau nak princess kau ni balik,jumpa aku dekat bangunan lama sebelah sekolah dalam masa 10 minit.Kalau tak,princess kau aku rasa dulu ;]
JK ;)
"Aishhh Jungkook!,"aku lari keluar daripada rumah.Bangunan lama di tuju.
"Jungkook please jangan buat kerja gila!Kau sentuh dia aku bunuh kau!,"
marah aku di dalam kereta.🐯🐯🐯
Jungkook Pov
Aku melihat yeoja yang berada di hadapan aku.Beautiful...Tapi sayang,
dia milik orang.But it's ok,janji dia dapat puaskan nafsu aku,sudah cukup untuk aku."Kau tahu tak kenapa aku culik kau,"
Nana menggelengkan kepala."Sebab...aku nak bunuh Yoshi.Kau ni,
umpan untuk dia jumpa aku je,"Nana
menjeling aku dengan tajam."Apa masalah kau dengan Yoshi?,"
aku menepuk tangan dengan soalan Nana."Nice questions.Sebab dia bunuh appa aku.Tak kan aku nak biarkan dia terlepas macam tu je?Bodohlah aku kalau aku lepaskan dia macam tu je.
Kau nak tahu kenapa eomma kau mati?,"Nana memandang aku pelik."Kau kenal eomma aku?,"aku mengangguk.
"Yes.Sepatutnya,eomma kau tu kahwin dengan appa aku tapi...Orang tua merangkap appa kau yang bodoh tu rampas eomma kau dari appa aku,"
Nana terkejut mendengar cerita aku."Kau tipu aku?,"aku menggeleng.
"Aku takda masa nak tipu kau.Kalau appa kau tak kahwin dengan eomma kau,kau tak akan wujud kat dunia ni plus aku pun tak akan wujud kat dunia ni,"aku melihat Nana yang masih keliru.
"Sayang~That means,your father is very useless.Kau tak pernah terdetik ke nak bunuh appa kau tu?,"Nana memandang aku tajam.
"Seteruk mana pun dia,dia tetap appa aku.Kau takda hak nak kutuk appa aku,"aku memandang Nana dengan senyuman sinis.
"Kau nak tengok appa kau?,"Nana mengangguk.
"BAWAK DIA MASUK!,"
Nana Pov
Aku melihat appa aku yang di heret masuk ke dalam.Penuh darah pada badan appa.Appa aku yang sakit,tapi kenapa aku rasa hati aku lagi sakit bila appa aku di pukul oleh diorang?
"Nana...,"panggil appa aku lemah.
"Ap-appa...,"aku mengalirkan air mata melihat appa aku yang nyawa-nyawa ikan.Please...Aku tak nak kehilangan orang yang aku sayang buat kali ke dua.Please...
Rambut appa di tarik kasar oleh Jungkook.
"Woi orang tua!Kau tengok anak kau kat kerusi tu.Kau ingat dia sayang kau ke!?Kau tu appa yang lembap!Manusia yang jahil! Sapa je yang suka kau!?,"badan appa di sepak kuat oleh Jungkook.
"APPA!,"aku memanggil appa dengan kuat.Air mata yang laju mengalir di biarkan.
"APPA!Jangan tinggalkan Nana!Nana dah takda sapa-sapa lagi kat dunia ni!,"aku melihat appa aku yang masih boleh mengukirkan senyuman kepada aku membuatkan aku menangis dengan lebih kuat.
"Say good bye to him,Nana,"
BANG!
"APPA!!,"
Tragedi yang tak pernah aku terfikir jadi pada malam ini.Hari selasa...Hari yang paling sedih bagi aku.Eomma turut mati pada hari selasa...
TBC...🐯
Thursday
23 December 2021
01:12 a.m.
YOU ARE READING
𝐀𝐁𝐒𝐐𝐔𝐀𝐓𝐔𝐋𝐀𝐓𝐄 복습 [𝐘𝐨𝐬𝐡𝐢] ✓
Fanfiction𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐓𝐑𝐒 🐯 Known as GONE FOREVER 𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝?𝙺𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚛 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚖𝚋𝚞𝚝? 𝙰𝚔𝚞 𝙽𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚒 𝚌𝚞𝚕𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚜𝚎𝚔𝚞𝚖𝚙𝚞𝚕𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚏𝚒𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚝𝚊...